Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

Bool

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Byl jsem zákazníkem Karnevalu, ale kvůli stěhování jsem vypověděl smlouvu. Zůstaly mě 2 kabelové modemy (jeden po bývalé nájmeníci a jeden z mého bývalého bydliště). Nevíte někdo, jestli je musím vrátit? Karneval nic po mě nechtěl. Co s nima teda? Tak jsou mě teď na nic a nejradši bych je vyhodil.
  2. Tak dneska jsem volal dalších 40 minut a nedovolal se. To je dalších 200 Kč v prdeli.
  3. Na začátku července jsem se stěhoval (ve stejném městě jen na jinou ulici). Vše proběhlo v pohodě až na internet od Karnevalu! Nevím jestli jsou tak neschopní nebo líní nebo na zákazníky kašlou! Přestěhování jsem nahlásil někdy na začátku července a doufal jsem, že za pár dnů to zapojí. Ale čekám doteď! Na infolinku jsem volal asi 50krát a provolal jsem už přes 1000 Kč z mobilu! Dvakrát jsem se dokonce dovolal a bylo mě slíbeno, že se mě ozvou a dají vědět kdy přijde technik zapojit internet. Ale stále jen čekám a už na to nemám nervy. Infolinka je neustále plná a vzkazy z webového formuláře ignorují Co mám dělat? Nejradši bych se na ně vykašlal a šel k jinému providerovi. Jenomže zrovna velký výběr tady není. Ach jo. Snad mě to zapojí dřív než napadne sníh.
  4. Tak už se druhý den zkouším dovolat na tu jejich psycholinku 84411116. Včera jsem to vydržel 30 minut, dnes dokonce 50. :(Ale asi po tisícím opakování: "Všichni naši specialisté vyřizují dotazy zákazníků kteří se dovolali před vámi." jsem to už nevydržel a vzdal to. Je tohle vůbec možné? Provolal jsem spoustu peněz a nic nevyřídil. To jsou fakt služby. (
  5. Tak to je v p..deli. Kdyby se to počítalo zvlášť, tak bych o tom možná uvažoval. Ale takhle na to kašlu. Nebudu riskovat že mě net pojede půl měsíce rychlostí 64 kb/s.
  6. Aha, takže 60 GB FUP u UPC je to samé jako 30 GB u Karnevalu? Hm, tak na to jim kašlu a zůstanu radši u mého tarfiu TURBO 5M.
  7. Výpadky internetu + špatný ping. Co s tím?

    Downstream Value Frequency 378000000 Hz Locked Signal to Noise Ratio 34 dB Power Level -5 dBmV The Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload/Refresh this Page for a new reading Upstream Value Channel ID 4 Frequency 42800000 Hz Ranged Power Level 41 dBmV
  8. Výpadky internetu + špatný ping. Co s tím?

    Ne, nic jsem jiného nedělal.
  9. Mám tarif TURBO 5M. Poslední dobou ale mám neustále problém s internetem. Někdy se stránky načítají příšerně pomalu, někdy dochází k výpadku a musím restartovat modem... Volal jsem na infolinku Karnevalu, ale nic rozumného mě neporadili Prý je chyba u mě. Ale to pochybuju. Zkoušel jsem otestovat ping na některé známé české servery. Zde je výsledek ping www.nix.cz -t. : Statistika ping pro 195.47.235.3: Pakety: Odeslané = 3006, Přijaté = 2992, Ztracené = 14 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 7ms, Maximum = 4097ms, Průměr = 14ms To je dost špatné, ne? 14 ztracených paketů. Jak jste na to ostatní? A taky v logu modemu je spousta chyb: 2007-03-10 12:47:39 3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:00:10 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. 2007-03-08 17:00:24 3-Critical T004.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period 2007-03-08 17:00:22 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out 2007-03-08 16:59:58 3-Critical R007.0 Unicast Ranging Received Abort Response - Re- initializing MAC 2007-03-08 16:59:55 3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 2007-03-08 16:58:38 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out 2007-03-08 16:58:29 3-Critical R003.0 Init RANGING Critical Ranging Request Retries exhausted 2007-03-08 16:58:29 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out 2007-03-08 16:57:53 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing 2007-03-08 16:57:53 3-Critical T002.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing 2007-03-08 16:57:53 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing Tak nevím co s tím. Karneval na mě kašle, hlavně když platím. Poradí mě někdo?
  10. Potřebuji přemístit modem do jiné místnosti, protože mám druhý počítač připojený přes USB a maximální délka USB kabelu je jen 4,5 m. Co s tím? Jak daleko může být modem od kabelové zásuvky? Dal se vyměnit ten kabel? Je to asi jen obyčejný koaxiál, že? Jak může být dlouhý? Nebude to mít vliv na rychlost, když to bude přes 5 metrů? Zkoušel jste to někdo?
  11. Mám tarif Turbo 5M s pevnou veřejnou IP adresou. S tou pevnou adresou nemám žádný problém. Ale druhý kompl mám připojený taky k netu a ten používá dynamickou adresu, protože ten debilní Karneval neumožňuje koupit druhou pevnou adresu! Dá se aspoň nějak udělat, aby se ta dynamická neměnila? Nebo, aby to vydrželo aspoň pár dní? Mění se to skoro s každým připojením a to mě děsně štve.
  12. Mám připojení od Karnevalu. Když bych chtěl kromě 1 počítače připojit i další (notebook), jak to nejlíp udělat? Potřebuji router? Jsem se díval, že ten kabelový modem má i USB konektor. Bylo by možné jeden kompl připojit přes RJ-45 a druhý přes USB? Pojede to? Zatím druhý kompl nemám, tak to nemůžu zkusit.
  13. Na to kašlu, chci to pro sebe.
×