Jump to content

Tricky

Uživatel
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Tricky

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Jiná služba
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Klasik
  • Vodafone devices
    Horizon
  • Place of subscription of Vodafone services
    Ostrava

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To bylo spíš na tu otázku "Přebytek peněz?". Kdyby ano, napadlo by mě z fleku asi 100+ věcí, které bych si pořídil spíš než kabelovku 😄
  2. tomus: Děkuji, to stejně musím vyřešit s podporou, protože je tam navedený mail mého otce, který už není aktivní 😄 Každopádně děkuji. Myslím, že už jsem u cíle 🙂
  3. Děkuji mockrát, Marku, nabídka najela v pořádku. Nicméně mi to dále hlásí chybu karty podmíněného přístupu. Asi budu muset kontaktovat klientské centrum, viďte? Evžene, situace je taková, že dokud mi TV šla, tak jsem nic řešit úplně nepotřeboval. Navíc UPC tady je historicky ještě z dob, kdy tu žili mí rodiče a vyměnila se tu řada televizorů. Přestal jsem se orientovat a řeknu upřímně, že jsem vůbec nevěděl, jakou platím nabídku, a na co se zrovna koukám (anténa, kabel), protože kanály, co jsem potřeboval, mi normálně šly. Co mě k tomu vedlo? Asi pohodlnost neřešit digitalizaci a to všech
  4. Dobrý den, chci se zeptat. Nějakou dobu jsem vůbec nepoužíval upc, i když jsem ho měl/platil. Teď ale z antény spadly základní programy a chtěl bych začít využívat, co platím. Mám set top box Horizon. Služba najela, ale nenabízela žádné programy. Když jsem zkusil hodit zařízení do továrního nastavení, tak mi to hlásí, že nemám propojeno anténním kabelem, ačkoliv anténní kabel zapojen je . Než kontaktuju technickou podporu, protože na tyhle technologie nejsem vůbec zdatný, chtěl jsem se zeptat tady na fóru, zda to může být třeba zastaralým set top boxem nebo čím to může být. Kdyb
×
×
  • Create New...