Jump to content

Roman Brauner

Uživatel
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Roman Brauner

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Jiná služba
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    žádné
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Já jako dlouholetý platící zákazník (a ne málo platící) to +/- vidím docela jinak. Za celé ty roky pamatuju snad jeden výpadek delší jak dejme tomu hodinu. Zato za poslední dva tři měsíce je to už, tuším, potřetí, kdy internet nejede půl dne. V květnu nebo kdy to bylo se to svedlo na dodavatelstkou energetickou společnost a na to, že "záložní systémy nezafungovaly dle očekávání". A jak jsem zmínil výše - mám zkušenost a mohu porovnávat kvalitu Vodafonu s ostatními telefonními operátory. A s čistým svědomím tvrdím, že Vodafon je znatelně nejhorší.
  2. Za cca 15 let u UPC jsem neměl tolik výpadků, jako za poslední dva tři měsíce u Vodafonu. To, že Vodafon stojí za starou bačkoru jako mobilní operátor, to jsem se přesvědčil za dva roky se služebním mobilem, kdy jsem ztrácel signál v každé druhé zatáčce, ale že budou problém i u dobře zajeté kabelovky, to jsem vážně nečekal. Jak často plánujete výpadky do budoucna? Každý týden, nebo i častěji?
  3. Škoda, že takto neinformujete všechny zákazníky, možná by vlna nevole byla podstatně menší :-)
  4. OK, Vodafone nemohl za výpadek, jak tvrdíte, ale o výpadku jsme snad mohli být informování na webu. K čemu tedy aplikace k vyhledávání výpadků je? Nicméně - jak říkám - s Vodafonem nemám dobré zkušenosti dlouhodobě.
  5. Úpřímně - mě asi nejvíc vytočilo to, že jsem se snažil výpadek ověřit na webu, kde lze vyhledat výpadky a tam nic nebylo. Takže jsem prověřoval doma veškerý HW atd. Ono prostě ve slavném Vodafonu nefunguje víc věcí. Měl jsem Vodafone dva roky jako služební mobil - a nikdy více. Pokrytí nejhorší ze všech tří operátorů. A to jsem měl opravdu možnost dlouhodobě používat postupně všechny tři operátory napříč celou republikou. Prostě Vodafone absolutně ne. Bohužel po likvidaci UPC a pohlcení Vodafonem mi nic jiného nezbývá, alespoň ještě pár týdnů ne.
  6. Máte pravdu, nevíme, my jsme vlastně ani dlouho nevěděli, že nějaký výpadek nastal, protože Vodafone dělal mrtvého brouka. Na webu jsem jen četl, že "žádný výpaden není evidován", na zákaznické linky se nedalo dovolat atd atd. My jen dodatečně víme, že záložní zdroj nezafungoval dle očekávání 🙂
  7. Ten, který je zdopovědný za záložní zdroje a jejich pravidelné testování atd
  8. A proc tedy vas web celou dobu tvrdi, ze nebyl zaznamenan zadny vypadek? BTW, zodpovedny IT pracovnik dostal vypoved na hodinu nebo az od pondelka?
×
×
  • Create New...