Přejít na obsah

Egestas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Egestas

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • UPC internet
    Internet 1000
  • UPC telefon
    Volám neomezeně
  • UPC televize
    Jiná služba
  • UPC datový limit na mobilu
    10 GB
  • UPC rychlostní limit na mobilu
    Jiná služba
  • UPC zařízení
    Compal
  • Místo odběru služeb UPC
    Pardubice

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Egestas

    Odezva

    Zdravím pánové. Net se cca po 2 dnech hodil do normálu. Nedokážu si to nijak vysvětlit. Technik na dálku nic neviděl. Samosebou že vše připojeno přes kabel. Na WiFi mám snad jen TV. Neměl jsem problémy s tím že by net padal, disconnect nebo něco tomu podobného. Jen šla rapidně dolů rychlost.
  2. Egestas

    Odezva

    Jak sem psal neuvěřitelný downgrade v mém případě proběhl. Screen je dělaný cca týden po montáži někdy v půlce ledna. Teď download ukazuje 12Mbps.
  3. Egestas

    Odezva

    Neuvěřitelný downgrade proběhl. Ještě pár týdnu zpátky bylo vše v pořádku. Teď je to cca 70% horší.
  4. Zdravím, vím že rychlá odezva není tak úplně dedikována. Co mě však zaráží je to, že si platím nejdražší tarif a odezvu mám 80+ms. Je možné samosebou že je karanténa a lidi hodně jsou na netu. Spuštění VodafoneTV tomu asi taky moc nepřidá. Nebudu však lhát, vadí mi to. Očekával bych 20-50ms. Bydlím v centru města kde je optické připojení. Chápu že přímo domů ta přípojka není z optiky. Zajímalo by mě jestli s tím do budoucna Vodafone něco bude dělat. Nechci vyhrožovat odstoupením od smlouvy. Byl jsem vždy s UPC spokojen. S pozdravem, Ege
×
×
  • Vytvořit...