Jump to content

havevo

Uživatel
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  1. aha, já si popletl adresy, jsou si velmi podobné . Ale jde mi jen položka System, u ostatních položek to vypíše, cituji: "This feature is not enabled. This feature has not been enabled in your cable modem. Please contact your data services provider for more information about this feature and its availability on the network. To exit this page, click on the "Back" button on your browser tool bar to return to the previous page or click on the "System" link above."
  2. Zdravím, tak už to běhá lépe, nicméně ping je stále poměrně vysoký, kolem 25 ms. to tomus: na této IP adrese mám router, takže se chci zeptat, jestli (a jak) lze zjistit IP modemu. Jinak bych musel odpojit router od modemu a připojit počítač přímo na modem.
  3. Zdravím. Nepozorujete v Děčíně poslední dobou problémy s rychlostí stahování? Mám tarif UPC Fiber Power 10, mělo by to tedy stahovat rychlostí kolem 1 MB/s, reálně to běhá ale rychlostí kolem 60 - 400 kB/s. Kolikrát se mi ani nechtějí načíst stránky. Je zajímavé, že s uploadem problém není. Tento jev se projevuje jak při připojení přes wifi, tak přes kabel do notebooku i přes kabel do stolního počítače.
  4. Včera mi to jelo tak jak mělo a dnes zase jen 30 kB/s, svině
  5. Ano, přesně tak, jede mi to 30 kB/s
  6. Já to věděl, že to napíšu blbě, taky že jo...No to je jedno, já se na nějaké připitomělé nabídky nachytat nenechám, jen by mě zajímalo co teda s tím uploadem
  7. Tý jo, 250 kb/s up...To bych chtěl taky btw: já mám v reálu taky tak 7Mbit down,ale to nějak neřešim, radši bych ten up...
  8. A co jste mi tím chtěl říct?
  9. Už to jede. Takže v Signal to píše toto:
  10. Pakety neztrácím a ta stránka co jste mi poslal nefunguje A když jsem kouknul na tu adresu http://192.168.100.1 , napsalo mi to toto (stejně jako u všeh dalších možností - kromě té nabídky System, co naběhne hned po navštívení té adresy) Signal: This feature is not enabled. This feature has not been enabled in your cable modem. Please contact your data services provider for more information about this feature and its availability on the network. To exit this page, click on the "Back" button on your browser tool bar to return to the previous page or click on the "System" link above.
×
×
  • Create New...