Jump to content

marek-81

User
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

marek-81 last won the day on September 17 2020

marek-81 had the most liked content!

Community Reputation

16 Dobrá

About marek-81

  • Rank
    Člen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    150 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    CI+
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jasně, Evžene. Já si budu kupovat Ferrari jen proto, abych mohl někoho předjíždět... Jasný. 1gb/s buď potřebuje ten, kdo tráví u počítače 20hod z 24 (a to je na léčení) anebo na nelegální aktivity, jako je nahrávání filmů na různé servery apod. Protože já mám 150 mb/s a v klidu sleduji filmy ve 4K bez sekání. A do toho kolikrát i používám mobil (ve stejné síti).
  2. Mě by zajímalo, na co běžný uživatel potřebuje internet o rychlosti 1 Gb/s. Pokud nežije někde na zámku s dvou generační rodinou kde je deset počítačů, tak to fakt nechápu. Nebo teda něco mě napadá....
  3. Já mám Komfort a kanál je kódovaný. To snad není pravda fakt. Jsou země kde takové kanály s podobným obsahem pouští do éteru zdarma a my rovnou do nejvyššího balíčku. Co na to říct.
  4. @Mr Modíky za informace. Můžu se zeptat, zda aplikace Vodafone TV pro android podporuje Chromecast? Protože mě čeká migrace taky, ale mám CA modul, takže si nyní pouštím pořady z mobilu do TV přes Chromecast.
  5. @notiziaeuronews vysílá pro každou podporovanou zemi vlastní obsah, už to tedy není tak, že byl obraz totožný pro všechny jazyky a divák si pak pouze vybral o jaký jazyk má zájem. Toto rozhodnutí vzešlo z požadavků tří největších akcionářů kteří financují Euronews z více než 60% a tím jsou France Télévisions, RAI a VGTRK.
  6. Já vyloženě nesnáším taková hloupá prohlášení, že nějaký průzkum něco zjišťuje. To je absurdní. Tak za prvé, něčí úspěch nebo neúspěch se neměří podle průzkumu, ale podle praxe. Dokud se kanál nezařadí do nabídky a diváci kanál "neosahají" a nepoznají osobně, nemůže se hodnotit zda by byl nebo nebyl úspěšný. A za druhé v případě rtvs se jedná o bezplatný kanál, takže VF by s tímto kanálem neměl de facto žádné dodatečné náklady, takže minimálně za zkoušku by stál. S Trojkou by VF nic neztratil, maximálně by získal sympatie diváků.
  7. @Adolf.Shitlera jaká frekvence prosím. Neví se od jakého tarifu bude Šlágr Prémium? Edit: omlouvám se, myslel jsem u UPC.
  8. @sodekczje v módě to, co chce většina. To je právě ten mainstream. Kdyby to ta většina nachtela, tak to nevysílají. Není to ani moc těžké na logiku a pochopení.
  9. Tak Češi jsou v tomto směru ostudou Evropy, to se normálně ví. Prostě oproti západu uzavřená mentalita, pocit neustálého ohrožení, každý je něčím podezřelý, stačí, aby měl jiný účes nebo barvu pleti a mohu pokračovat. Z 50% je to mentalita a z 50% pozůstatek 40 let komunismu, kdy lidé nemohli poznávat jiné kultury a národy. Mě osobně je to líto, ale snad to příští generace (dnešní děti) spraví. Mě se líbí reklama od VF IT, dokonce v ní hraje Bruce Willis https://youtu.be/hDN2KGYwPqY https://youtu.be/h8I9sst44Kc
  10. @Honza333placene kanály byly a vždy budou minoritní záležitostí. Síla tzv mainstreamu (to je např Nova, Prima) je ta, že cílí na většinu. To znamená, že každý divák by si tam měl najít to své a pokud ne, od toho pak jsou tematické okruhy (Nova Cinema, Prima Cool...) kde se vysílá doplňující obsah. Placené kanály jsou pouhou třešničkou na dortu pro fajnšmekry, něco jako pro labužníky pětihvězdičková restaurace. Většina z nás se ale spokojí s pizzou nebo gulášem. A tou pizzou nebo gulášem jsou Nova a Prima obrazně řečeno. Navíc, mainstreamová televize má obrovskou výhodou oproti pay tv, že
  11. @sodekcztak v řiti by jsme třeba nebyli, ale minimálně 50% výrobků bychom neznali. To se vsad. Reklama je totiž všude není to pouze televize, ale billboard, rádio, tramvaje, zastávky mhd, fasády domů, značky... Kdyby jsi měl firmu a peníze tak by jsi viděl, jak bys šel do televizní reklamy! A to by ti předpokládám nevadilo, možná by jsi se i zajímal o sledovanost. ,:)
  12. @sodekczno já si tedy reklamou určitě hlavu nevyplachuju. Přece mě nikdo nenutí něco kupovat. Víš co znamená slovo reklama? Pochází z francouzštiny reclame což znamená ukázat, představit, seznámit... Já teda na tom absolutně nevidím nic špatného. Naopak reklama v televizní branži (a nejen) představuje velkou revoluci, protože kdyby nebylo jí, neexistovala by televize nebo přesněji televizní vysílání tak, jak jej známe... Ale ano, je pravda, že u nás jsou dlouhá proma a proto se protahuje ten reklamní čas. V tomto souhlasím. Max 30 sek proma stačí.
  13. Adolf Shitler má pravdu. Souhlas. Přetáčení reklam brzy zatrhnou. Každopádně fakt nechápu proč tolik nenávisti vůči reklamě. To je jako kdybychom nadávali na prodejce, že chce za výrobek po nás peníze... Tak jako i televizní kanál a obsah v něm je zboží.
  14. Mě třeba reklama nikdy nevadila, protože si uvědomuji, že žijeme v tržním hospodářství a komerční televize musí z něčeho žít. Navíc silná reklama=silná ekonomika, protože my vytváříme tu kupní sílu. Samozřejmě chápu, že když je člověk "zažraný" do filmu a najednou reklama, tak to třeba vyruší, ale to je hlavně chyba českých tv, že se neumí držet normálu. Hodně sleduji italské tv a tam nikdy netrvala žádná reklama víc než 3 minuty + max 30 sek promo. U nás jen promo trvá 3 minuty. Prostě se musí najít rovnováha, aby byl spokojený divák a televize.
  15. Mám stejný pohled a názor. UPC tv mám jen proto, že mi umožnila používat CA modul. Pokud to v budoucnu možné nebude, přejdu na T2. Zase o tolik nepřijdu, stejně mám nabídku Klasik. Internetovou televizi nechci, je nespolehlivá a kvalita nikdy nebude taková jako v kabelu nebo satelitu.
×
×
  • Create New...