Přejít na obsah

hosolar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli hosolar

  • Hodnost
    Nováček

Služby Vodafone

  • Vodafone internet
    Internet 300
  • Vodafone telefon
    -
  • Vodafone televize
    TV Klasik
  • Vodafone datový limit na mobilu
    -
  • Vodafone rychlostní limit na mobilu
    -
  • Vodafone zařízení
    HD Mediabox,Bezdr. modem CBN CH7465LG
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Pardubice

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. hosolar

    Problém se vším

    MY UPC řešili 2 dny na technickém, prý se jim to nějak nepropisovalo. Programy se vysvětlili tím, že pro začátek pouštějí pro nové zákazníky prakticky všechny programy jako dárek,ale pouze na tv přes mediabox, proto byl rozdíl mezi programy v TV a přes horizon tv. Internet byl asi jen momentální výpadek. Rád bych tohle vlákno smazal,aby to nepřekáželo,ale nevím jak.
  2. hosolar

    Problém se vším

    Vše je vyřešeno.
  3. hosolar

    Problém se vším

    To nechápu.nabizim služby a programy tak je budu poskytovat všude jak to propaguji. Já nechci nic jiného než co mám objednané. Tohle co píšeš není odpověď. Internet je ten nejmenší problém, už se srovnal,chápu že to může být jen momentální výpadek,ale proč my fungují jiné programy na aplikaci Horizon a jiné na tv přes mediabox (restart jsem samozřejmě udělal). Proč nefunguje "Moje UPC"?
  4. hosolar

    Problém se vším

    Internet je ten nejmenší problém, už se srovnal,chápu že to může být jen momentální výpadek,ale proč my fungují jiné programy na aplikaci Horizon a jiné na tv přes mediabox (restart jsem samozřejmě udělal). Proč nefunguje "Moje UPC"?
  5. hosolar

    Problém se vším

    Jakože mi na Horizon tv funguje méně programů než na tv přes mediabox. Internet zabržděny, sekání a vypínání se při stahování aplikace do notebooku a sekání se při sledování hbbtv.
  6. Internet mám od podzimu a problém nebyl, ale od pátku mám tv Klasik+. To co se děje je hrozný, nefunguje mi pořádně televize,kdy jdou jiné programy na netu a jiné doma na mediaboxu. Vypadá k tomu doma internet a nefunguje ani "moje UPC" zákaznickou linku nikdo 10 minut nezvedá,na zprávu v Messengeru a na příspěvek na Fb nikdo neodpovídá a na email mi odpověděli,že problém stále řeší, ale ať jim nepodepisuju, že mi odepsal automat. Tak do pr...le co tohle je za služby zákazníkovi?
  7. Jsem v tomhle totálně nevzdělaný, když budu mít chromecast na dvou tv, můžu na každé pouštět různý program?
×
×
  • Vytvořit...