Přejít na obsah

alishka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli alishka

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • UPC internet
    Internet 300
  • UPC telefon
    -
  • UPC televize
    TV Start
  • UPC datový limit na mobilu
    -
  • UPC rychlostní limit na mobilu
    -
  • UPC zařízení
    COMPAL CH7465LG
  • Místo odběru služeb UPC
    Kralupy nad Vltavou

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. alishka

    Neúplná instalace

    Tak abych informovala, jak to dopadlo. Dneska mi volala pani z firmy, co maji na starosti ty techniky (nejaky externi partner UPC Anteny neco), ze se moc omlouvaji, ze dany technik byl vyhozen uz, protoze jim nadelal vic prace nez uzitku a ze mi nabizi technika zadarmo na opravu toho, co tamten podelal. Tak jsem ji rekla, ze TV uz mame zapojenou, tak nam aspon v patek prijede udelat poradnou zasuvku, aby byla pevna a nekloktala. Plus jsem mluvila s UPC a na lince mi slecna nabidla kredit 99 Kc, ktery mi odectou v pristim vyuctovani jako kompenzaci (coz mi prijde fer, protoze ten prvni kabel stal cca 100 Kc a kdybychom si radne zjistili, jaky tam ma byt, nemuseli jsme to dokupovat znovu). Tak jsem spokojena:)
  2. alishka

    Neúplná instalace

    To je ted uz jedno, protoze jsme meli doma dva kabely a ta spojka byla ten nejmensi vydaj.. Nicmene dneska mi odepsali, ze davaji muj email na reklamacni, tak jsem zvedava...
  3. alishka

    Neúplná instalace

    Ahoj všem, již jsme dneska koupili spojku, takže nám vše už konečně jde (udělala z F konektoru IEC konektor a konečně to do TV pasuje). Jsem zvědavá, jak dořeší moji reklamaci...
  4. alishka

    Neúplná instalace

    Já jsem na toto forum, přiznám se, přišla až dneska, že nějaké je 😎 A fakt jsem nečekala, že to bude taková věda ten kabel no..
  5. alishka

    Neúplná instalace

    Ještě dodám, že jsem nikde nenašla kabel tak, aby měl jeden konec šroubovací F sedící na zásuvku UPC a druhý konec IEC sedící do TV.. Vždy je to buď šroubovací oba nebo zastrkávací oba.
  6. alishka

    Neúplná instalace

    Tak za prvé od toho je technik, který byl za práci placen a měl nám to zapojit nebo aspoň říct co a jak. Za druhé nám sdělil jen, že se jedná o koaxiální kabel - já ani manžel nejsem v tomto technicky zdatní, do této chvíle jsme měli tv od konkurence přes set top box skrz roater.. Tak jsem netušila, že to má různé koncovky.. Nicméně jsem si naivně myslela, že když koupím koaxiál s F konci, tak mi to bude pasovat - prdlajs. Pasuje jen do zásuvky. Druhý zase nepasuje do zásuvky a na technické podpoře mi sice poslali linky dvou koaxiálů, ale ty jsem přesně koupila a byl prostě problém.. Takže mi taky neporadili.. Očekávám, že když si zaplatím službu instalace komplet právě kvůli tomu, že si v tom nevěříme, tak že mi to dodavatel dodá kompletní a ne že mě odbyde.. Díky, udělám to tak.. Jen mě zajímalo, zda to někdo taky řešil a třeba dostal slevu z instalačního poplatku apod..
  7. alishka

    Neúplná instalace

    No on působil celkově nejistě a pak se nám svěřil, že to dělá teprve třetí měsíc. Já proti tomu nic nemám, každý se to musí nejdřív naučit, ale má jezdit tedy s někým zkušeným, kdo mu to ukáže ne?
  8. alishka

    Neúplná instalace

    Já jsem jim už napsala email, tak jsem zvědavá, pokud mi neodpovědí, tak zavolám na linku.. Protože mě to fakt naštvalo, ještě jak to ten týpek podal jakože "hm takhle dlouhé kabely nemám takže čus" wtf... Hlavně že fakturu za zapojení už poslali 😕 Já jsem to neřešila dřív ( je to skoro měsíc od zapojení), protože jsme měli starou tv a plánovali novou a na tv skoro nekoukáme, jen si přes HDMI pouštíme filmy z PC, tak jsme si řekli, že ok, tak to nebudeme hrotit a ten kabel za kilo si koupíme a pak někdy připojíme. No dneska jsme si dovezli novou TV a hle, prd. Nejdřív tam nešel první kabel, koupili jsme nový s jinými koncovkami, ten tam taky nejde a musíme si koupit ještě spojku, abychom to propojili, protože ze zásuvky jde F konec a do TV jde jen IEC konec.. 😕
  9. Ahoj všem, už se vám taky stalo, že jste měli objednanou instalaci internetu a TV Smart, ale technik přijel a o TV netušil, že ji máme mít? Technik nám zapojil jen internet s tím, že mu nikdo nedal vědět, že má zapojovat i tuto TV koaxiálem a že stejně tak dlouhé kabely nevozí a máme si jej koupit sami a zapojit si TV sami.. Nicméně nám neřekl, jaký typ kabelu a my to neznáme, takže máme doma už druhý typ (nejdřív F-F, který ale do TV nepasoval, pak klasický IEC F-M, který zase nepasuje do UPC zásuvky a tedy nyní do třetice kupujeme spojku, aby to snad nějak šlo a uvidíme) a stejně musíme zas něco koupit, aby to konečně pasovalo. Takže jsme v tom 400 Kc instalace + 400 Kč za kabely a spojku. Jsem dost naštvaná, navíc se nám nějak šťoural v zásuvce, že ji předělá, pak že to nejde, tak tam nechal původní a ta je teď taková rozkloktaná, celá se hýbe. Máte někdo zkušenost s požadováním nějaké slevy? Dost mě štve, že jsem si zvolila instalaci technikem, abychom se vyhnuli potížím, přesto si ještě sami musíme kupovat komponenty metodou pokus- omyl a utratíme víc...
×
×
  • Vytvořit...