Přejít na obsah

JirkaF

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli JirkaF

  • Hodnost
    Nováček
  1. Já tady nic nerozdmýchávám, jen jsem napsal, že tiskové zprávy o nových službách jsou vydávány a zpravidla v nich jsou i zmínky, že stávající tarify, které už nabízeny novým zákazníkům nejsou, si mohou ti, kteří je nyní používají a vyhovují jim buďto ponechat nebo přejít na nové. Každý, kdo umí číst a má alespoň trochu inteligence, tak si jistě dokáže spočítat sám, co se mu vyplatí a co ne. Co bys chtěl víc? A nabídkové maily o službách UPC chodí také, popř. sem tam i někdo zavolá. Nechci prudit. Ale za cca 9 let, co jsme u UPC nám ještě nikdo nezavolal a nic takového neposlal. A to se zase dostávám na začátek. Proč mám jako dlouholetý zákazník, odebírající od UPC v podstatě všecko co jde a vždy včas platící, permanentně slídit co UPC udělá, abych náhodou naplatil jako blbec zbytečně ?
  2. a smim se zeptat, proc by to jako meli delat? netvrdim, ze by to museli delat, ale reagoval jsem na post Katody, ktery tady rozdmychaval neopodstatneny optimismus ve smyslu, ze UPC se samo postara, aby se to stavajici klienti dozvedeli - viz: aha, tak to pak jo ja totiz uprime receno, byt v pozici "sefa" UPC, taky bych nechal lidi co se aktivne nezajimaji, pekne solit za stary tarif... Jasně. A pak šéf UPC bude divit, že je lidi nemají rádi. Právě naopak. U slušné firmy bych očekával, že se o své zákazníky bude starat a ne na ně kašlat a odírat je.
  3. Ale UPC přechod samozřejmě nabízela a nabízí, ať už tiskovou zprávou, maelem na registrovanou adresu, popř. kontaktují i telefonicky. Aha. Takže předpokládám, že ke mě ještě nedorazili. Inu uvidíme.
  4. No UPC nic, nemá důvod. Zákazník má ale důvod, aby přešel buďto na Fiber Power 25 nebo Fiber Power 50. Mnó u slušné firmy bych očekával, že stávající zákazníky nějak automaticky pořeší. Ovšem UPC slušná firma není, takže se na ně nejspíš opět vy...
  5. No jestli dobře počítám, tak stávající Fiber Power 30 bude dražší než 50. Co s tím budou dělat ?
  6. Takže fakt je takový, že tuhle smlouvu nelze vypovědět. Dokonce prý ani v případě, že se přestěhujete na místo, kde vůbec nemají natažený kabel. Prostě platit dokud to nedoběhne do konce.
  7. Dík za odpovědi. Nevíte kde by se o tom dalo dočíst víc ? Právě jsem strávil nějakou dobu hledáním na webu UPC. Těch 1000 jsem našel u internetu, ale u kabelovky se mi to nějak nepodařilo.
  8. Zdravím, před pár dny jsme se přestěhovali. I když v novém bytě byla zásuvka pro kabelovku, chtěli jsme ji zavést na jiné místo, které by nám vyhovovalo. Přišel chlapík z firmy co pro UPC dělá domácí rozvody a tvářil se kysele a zkonstatoval, že by to u nás znamenalo, hodně vrtání do zdí a a sekání atd. atd. Tak jsme od našeho záměru raději ustoupili. Prakticky to ovšem znamená, že jsme na kabelovku přestali úplně koukat. Chtěl bych ji zrušit, ale bohužel jsem při obdržení slevy podepsal, že s nimi vydžím ještě 12 měsíců. Nevíte někdo co se s tím dá dělat, popřípadě kolik by to stálo ?
  9. Co přesně ? Ty slevy a úpisy na 12 ? Protože mě dali slevu jen po podepsání 12 měsíců.
  10. Skončila mě roční sleva 35% na TV. Když nám přišla faktura, tak jsme doma zkonstatovali, že tu UPC TV vlastně nepotřebujeme a napsali výpověď. Za pár dnů se ozvala babka ukecávačka a ukecávala a ukecávala, až ukecala na 50%. Pár dnů na to, přišla dopis s tím, že se změnily služby a že je potřeba updatovat smlouvu. Nic za to nechtěli, až na to, že tam bylo napsané, že minimální trvání smlouvy je 12 měsíců a internet, který necháváme pořád beze změny, na 3 měsíce. Jedna se služby podle mě nezměnily a taky nějaká minimální doba se mě fakt nelíbí. Tak jsem nelenil a zavolal do UPC. Na druhé straně seděl doslova magor. Byl absolutně zmatený a koktal mě do telefonu, že když chci 50% slevy ,musím jim to podepsat. O těch třech měsících na internetu mi neřekl vůbec nic. Když jsem mu řekl, že jim nic nepodepíšu, a že trvám na smlouvě původní, tak mě začal vyhrožovat zrušením. Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost ?
  11. čas od času, když se proklikávám tématy tohoto fóra jsem přesměrováván na jiné stránky, vesměs se snažící mi do počítače instalovat trojany. Chtělo by to prověřit.
  12. Tenhle mail mi došel taky. Skutečně mi to hejblo žlučí. Platím 20/1,5 - prakticky mi to jede tak okolo 15/1. Ale nechal jsem to být. Nechtělo se mi s nima hádat. Ale teď míra mé tolerance přetekla. Tak jsem tam volal, že takhle teda ne. Mám smůlu. Kromě obvyklých keců mě bylo řečeno, že buď 30 a padíka navrch a nebo snížit na 10. To prý zůstává nezměněno. Jsou to fakt hovada.
  13. Ono na tom blokování asi něco bude. Už leta máme u banan.cz webhosting. I když je to dost profláknutá firma, tak pro to naše koukání na těch pár fotek a za legrační sumu je to hotovej luxus. Teda byl po několik let. Až doteď co přestalo chodit ftpko. A tohle jsem našel na stránkách banánů. UPC - výpadky FTP 1.4.2009 Omlouváme se klientům za nefunkčnost FTP přístupu k některým našim serverům, který ze své sítě blokuje společnost UPC Česká republika, a.s. Momentálně je takto postižen přístup k serverům b13 a b17. Pokud se Vám problém projeví, neváhejte prosím a nahlašte problém přímo UPC. Problém se snažíme urgovat i z naší strany. Děkujeme za pochopení. WTF ?!?!
  14. JirkaF

    EPG nejde?

    V Brně to samé. Cca o víkendu to začalo.
  15. JirkaF

    EPG nejde?

    V Brně to samé. Cca o víkendu to začalo.
×
×
  • Vytvořit...