Jump to content

KEMA1962

Uživatel
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About KEMA1962

  • Rank
    Nováček

Služby UPC

  • UPC internet
    Internet 150
  • UPC telefon
    Jiná služba
  • UPC televize
    Business Start
  • UPC datový limit na mobilu
    -
  • UPC volné minuty na mobilu
    -
  • UPC volné SMS na mobilu
    -
  • Zařízení od UPC
    nemám
  • Místo odběru služeb UPC
    Krupka 1
  1. Jojo. Vyzkouším. A ty kabely vypadají OK. Dokonce jsem u koaxu proměřil i odpor mezi jádrem a pláštěm. Jestli třeba není někde zlomený. Není a ani nemá kde. Jde skoro rovně k modemu. Kromě toho továrního nastavení jsem zatím vyzkoušel vše. Je to záhada. Třeba mi tam někdo vlezl z venku - nějaký "hekr" :-) HURÁ - pomohlo Tovární nastavení z web rozhraní modemu. Tak děkuji za pomoc. Snad to je už OK. Ale stejně mně zajímá co mi ten modem říkal.
  2. Na technickou podporu UPC jsem psal. Zatím neodpověděli. Ale dočetl jsem se tam že zavedli novou službu - restart modemu na dálku. Ale to s tím asi nesouvisí. Ty kabely prohlédnu.
  3. Ano. Internet funguje. Zde je video jak to poblikává. https://webshare.cz/#/file/66b2dq10R2
  4. Ahoj. U mého modemu Technicollor TC 7200 v poslední době divně bliká LED s popisem US. Poblikává v pravidelném intervalu - odhadl jsem interval na 1,5s. Vím že to v minulosti nedělalo. Možná to nic neznamená, ale raději se tady zeptám jestli se modem chová normálně. Já si před modem v posledních týdnech parkuji pouzdro na brýle, takže jsem si tohoto pravidelného blikání nevšiml. Modem jsem i na nějakou dobu vypnul a opětovně zapnul. Dělá to stále. Je to tedy normální? Díky. KEMA.
×
×
  • Create New...