Přejít na obsah

jeffraska

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli jeffraska

  • Hodnost
    Nováček

Služby Vodafone

  • Vodafone internet
    Internet 50
  • Vodafone telefon
    -
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone datový limit na mobilu
    -
  • Vodafone rychlostní limit na mobilu
    -
  • Vodafone zařízení
    COMPAL CH7465LG
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Brno Střed
  1. Dnes jsem přišel z práce, namátkově se podívu do nastavení modemu a do nevidí oko mé modravé. Wifi je přepnutá na kanál 104, i když včera tam na 100 % byl kanál 48. Bohužel z logu nejde zjistit co způsobilo přepnutí kanálu, v noci se aktualizoval firmware a záznamy starší než 26.8.2019 3:00 tam už není vidět.
  2. Mockrát díky, zkusím. I když mně trochu překvapuje, že UPC dovoluje používat kanály, které nejsou určené pro indoor použití a tudíž mohou něco rušit.
  3. Dobrý den, potřeboval bych poradit, jak lze modemu Compal vnutit používání pouze jedoho konkrétního kanálu a nepřepínal se automaticky na jiný. V nastavení mám přepnuto na volbu Manual a nastavený kanál. Bohužel ale modem toto nastavení nerespektuje a několikrát denně se přepne na jiný kanál. Někdy ale nastává i extrémní případ, kdy to zvládne i 3x za půlhodiny. Vzhledem k tomu, že po každém přepnutí je WiFi několik minut nedostupná, tak je to hodně otravné. V mém okolí je navíc pouze jedna další 5 GHz síť, která je na úplně jiném kanále, proto nerozumím proč toto dělá. Smart WiFi je v nastavení bohužel zašedlé, takže to vypnout nejde. Viz obrázek. V Network logu jsem našel hlášky: 25-08-2019 10:34:01 [DFS] Radar signal detected, DFS sequence applied, channel changed from 64 to 100 25-08-2019 10:43:26 [DFS] Radar signal detected, DFS sequence applied, channel changed from 100 to 136 25-08-2019 11:33:56 [DFS] Radar signal detected, DFS sequence applied, channel changed from 136 to 100 Problém jsem řešil i technikem UPC a ten tvrdí, že modem přenastavil, aby se nepřepínal. Podle chování modemu to ale vypadá, že modem ignoruje i technickou podporu a dělá si co chce. Modem: Compal CH7465LG Verze firmare: CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH Děkuji za každou radu, která by mi mohla s tímto problémem pomoct.
×
×
  • Vytvořit...