Jump to content

tomproch

Uživatel
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About tomproch

  • Rank
    Nováček

Služby UPC

  • UPC internet
    Starší služba
  • UPC telefon
    Starší služba
  • UPC televize
    TV Komfort
  • Zařízení od UPC
    modem COMPAL, 2 x CA modul, telefon
  • Místo odběru služeb UPC
    Ostrava

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. V televizi mám poslední FW. Volal jsem i na tech.podporu LG, abych se zeptal, je-li možnost vrátit se k minulému FW. Bohužel,nelze.
  2. To, bohužel, nejde. TV má svůj webOS.
  3. Kabel jsem vyzkoušel vyměnit a nic. Zkoušel jsem to i přes Wi-Fi. Filmy na Netflixu jdou přehrát normálně, na YouTube taky i v 4K HDR. Taky všechna videa třeba na Seznamu. Když pustím živé video na tom Horizonu, tak mi to napíše Omlouváme se, video nyní leze přehrát.
  4. Dobrý den. V lednu letošního roku jsem si pořídil televizi LG OLED55B8PLA. Využíval jsem zpětné zhlednutí na Horizon Go přes webový prohlížeč. Všechno fungovalo bezvadně až do konce července, kdy se začalo video sekat. Několik sekund jede a pak několik sekund stojí a tak pořád dokola. Stejně se to chová při sledování filmů z knihovny. Živé vysílání přes Horizon Go nejde spustit vůbec. Předtím všechno fungovalo tak jak má. Na UPC podpoře mi řekli, že je všechno v pořádku. Nemáte někdo nějakou radu, čím by to mohlo být. Děkuji.
×
×
  • Create New...