Jump to content

Aldar

Uživatel
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Aldar

  • Rank
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Hrudičkova, Praha
  • UPC Internet
    Internet 150
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    Telefón Basic
  • Zařízení od UPC
    Modem Compal CH7465LG
  1. Tak jsem se k tomu konečně dostal a skutečně, reset do továrka pomohl, i když netuším úplně proč, každopádně díky!
  2. Dobrý den, Píšu prvně sem, s nadějí že mi někdo dokáže poradit, než budu eskalovat problém na podporu. Doma máme zapůjčeny modem COMPAL CH7465LG a vše fungovalo jak má, dokud kolem 29. 3. Z čista jasna zmizela možnost připojit se na proforwardované služby na naší vnitřní síti. Netuší někdo, proč se na IP najednou již nedá připojit? Koukal jsem jestli se nám třeba nezměnila IP (neplatíme za statickou), ale ta zůstala stejná ( subnet 78.102.0.0/16), na modemu mám forwardování nastavené korektně a na dané služby se přes vnější IP zevnitř připojím v pohodě. Koukal jsem i na logy na koncovém zařízení, jestli mi neblbne jen to, ale ne, žádné záznamy o pokusy připojení tam nejsou. Poslední výstřel do temna bylo když jsem zkusil pustit povrchový nmap na naší IP a ten vrátil jen jeden jakýsi port který na routeru nastavený ve forwardech nemám, pravděpodobně se tak ani na ten nedostal. Netuší někdo, co se mohlo změnit, že se na naší IP již nedá z venku dostat? Případně jaké další testy zkusit...
×
×
  • Create New...