Jump to content

René

User
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

About René

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 50
  • Vodafone television
    TV Klasik
  • Vodafone devices
    HD Mediabox
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha 2
  1. Provedl jsem základní kontrolu, co mě napadlo, že by mohlo mít nějaký dopad na sekání zpětného přehrávání na mé straně. Vlastně mě toho moc nenapadlo, jen kontrola síťového přípojení, provedl jsem tedy: 1) Vytáhl jsem síťový (LAN) kabel z HD Mediaboxu a přes notebook jsem měřil rychlost připojení - použil jsem standardní dsl.cz a výsledek se točil stále okolo 45Mbit/s. To bych řekl, že by snad mělo být více než dostačující? 2) Dále jsem na wifi routeru zkontroloval stav připojených zařízení, tady je trochu zvláštní, že wifi router neumí rozeznat HD Mediabox a vypisuje ho jako unknown
  2. dobře, když tedy pominu rychlost HD Mediaboxu a zaměřil bych se jen na zpětné zhlédnutí, měl bych to teda začít nějak řešit u sebe... Nejdříve bych se ale zkusil zeptat ostatních, jestli náhodou někdo nemá podobné problémy se zpětným zhlédnutím na HD Mediaboxu, jako mám já? Běžně se mi stává, že po nějaké době 10-20 minut přehrávání (jak kdy, někdy dříve/později/okamžitě, není to pravidelné...) se mi začne přehrávání sekat a pak už se na to nedá dívat. Zároveň mi přehrávání někdy skončí chybou, kdy mi set top box úplně zamrzne a můžu ho pak akorát restartovat. Jsem prosím jediný, ko
  3. Pojem "ZANEDLOUHO" bohužel nefunguje... žádnou změnu k lepšímu jsem zatím nezaznamenal, maximálně jsem na HD Mediaboxu překonal světový rekord v restartování. Celková rychlost, nedejbože přepínání programů z programové nabídky, je opravdu zážitek. A pokud mám dokonce takovou drzost, že bych se chtěl podívat na něco přes zpětné zhlédnutí, jsem za to okamžitě potrestám mnoha a mnoha způsoby, pokud se to po 10 sekundách vůbec rozjede, tak když to vydrží přehrávat 10 minut, otevírám doma šampaňské... Jinak už se na mě opět směje nějaká chybka, např. REP041 s oblíbeným "OK". Už těm hláškám ale začí
  4. Nedávno jsem si pořídil UPC TV s pronajatým HD Mediaboxem + Internet s odkoupeným modemem. Musím zde ale na rovinu říct, že tak katastrofální ovládání TV (zasekávání přepínání, přehrávání atd...) jsem nečekal, je to neuvěřitelná ostuda a v tomto případe ohled na zákazníka je tady na nule... Volal jsem 2x na UPC podporu, kde mi pokaždé upřímně řekli, že o problému vědí a prý je způsobený nějakou předchozí aktualizací - to se dá jistě pochopit. Bohužel ale nejsou schopní (nemůžou nebo nevědí) říct zákazníkovi, kdy dojde k nápravě! Výsledkem je, máte 1 roční závazek na službu, u které sice někdy
×
×
  • Create New...