Jump to content

Tukancheez

Uživatel
  • Content Count

    354
  • Joined

  • Last visited

About Tukancheez

  • Rank
    Člen

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Praha, Brno
  • UPC Internet
    Internet 100
  • UPC televize
    TV Start
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    Technicolor
  1. Jsem velmi příjemně překvapen tímto krokem UPC. Po restartu modemu: Tuší někdo jaký je hlavní záměr této akce? Napadá mě reálný test sítě z důvodu případného plošného navýšení rychlostí, tak jak je obvyklé pro UPC na začátku září? Oceňuji navýšený upload. Download je již tak rychlý při 120Mbit, že je stejně plně nevyužitelný.
  2. Musím potvrdit, že Brno-Černovice opravdu padá, dnes již 60 výpadek během 2 hodin. Zvláštní je, že se to obnovuje relativně ve stejných intervalech. Nedávno jsem měnil router, ale vím zcela určitě, že ten to nedělá. Po Velikonocích už opravdu zavolám na KC, protože takto už to trvá minimálně měsíc. Budu případně informovat s čím pochodím.
  3. Brno-Královo Pole - ulice Poděbradova - nepravidelné několikahodinové výpadky nebo kolísání rychlosti, které prakticky znemožní užívání internetu, se objevuje několikrát týdně již cca dva měsíce. Dříve problémy nebyly. Potvrzuji to samé. Za poslední dva měsíce neustálé nepravidelné výpadky, jsou obvykle krátkodobé, ale za den se opakující i desetkrát a více. Lokalita: Brno - Černovice Je zde někdo, kdo by dokázal alespoň nastínit, zda jsou to problémy způsobené vylepšováním/optimalizací/posilováním sítě? KC jako vždy nic nepoví.
  4. Brno - Černovice -též se tu něco děje ze strany UPC, protože včera zde nejela celá ulice. Dnes opět krátké výpadky, snížená rychlost.
  5. Přidám také informaci o zpomaleném Internetu: Rychlost max. 10 Mbit na downloadu a u uploadu max. 5,6 Mbit ... (obvykle bývá D: 62,6 Mbit / U: 6,6Mbit) Tarif: Komfort Lokalita: Brno - Černovice Restart modemu několikrát během dne nepomohl. Někdo podobné zkušenosti?
  6. Platba z Vaší strany půjde samozřejmě v plné výši směrem k UPC,.... myslím si, že je to trošku neférové jednání ze strany UPC, ... to je jak kdybych si koupil nové auto a řekli mi, že rychlosti 4 a výše dodají o týden později,.... ach jo... (pravda UPC rychlosti negarantuje) Já dnes pro změnu zjistil, že mám 2 různé smlouvy ze 2 dní po sobě jdoucích od různých 2 obchodníků.... no, jediné v čem se shodují je datum instalace Snad se objednávku na KOMFORT KOMBI podaří úspěšně zrealizovat...
  7. Samozřejmě bylo, ale to by poté nebylo to naše oblíbené UPC. Vždy je v tom nějaká zakopaná "bota". Navíc nižší cena samozřejmě lépe vypadá na webu a v médiích. Já jsem objednal 60M (Kombi Komfort) a cenu to v objednávkovém formuláři ukazovalo 747,- vč. DPH. @Maxicek: Díky za info, že bude možnost zakoupit modem v říjnu. Musíš mít modem se standardem EuroDocsis 3.0. Ten Webstar to tuším není, takže starý modem Ti bude k ničemu. Jinak pozor na poplatky
  8. Vypadá to pěkně, teď je otázka zda bude možnost přejít ze stávajících výhodných balíčků?
  9. Moje vize (žádná fakta): Download půjde nahoru (+10 - 15%). Upload u stávajících nebude navýšen, ale půjde to pouze s podmínkou přechodu na jiný NOVY tarif. Tam právě dodají nový ED3 modem k prodloužené smlouvě. Tím se zamezí hromadná výměna všech ED2 modemů, pouze ti kteří budou chtít přejít a dozví se hlavně o této novince. Prodlouženými smlouvami si UPC pojistí nákup nových ED3 modemů. Plošně dojde dle mě ke snížení cen, ale spíše počítám jen snížené ceny u vyšších tarifů. Je to pouze můj skromný odhad,... za týden se rozhodne
  10. V hodinách od 20 - 23 hod zaznamenán problém s načítáním stránek - nedočítají se data z webu. (převážně problém u zahraničních webů) Lokalita: Brno, 618 00 Tarif: 30M - zřejmě souvislost s předchozími příspěvkem od PavelP:
  11. Včera večer, Internet téměř nefungoval kolem 21-22hod. Zaznamenal též někdo tento výpadek včera 23.9.? Dnes je stav lepší, ale stále rychlosti neodpovídají. Snad to vyřeší restart modemu. Tarif: 30M
  12. +1 @Anonym: Ono tohle fórum je neoficiální, takže Vám nikdo bohužel odsud nepomůže. Jsou 2 množnosti: A) Odejít díky výpovědi B) Pokusit se zkontaktovat UPC a pořešit to. Já jsem osobně s UPC spokojený, vždy to může být lepší, ale myslím si, že UPC se postupně zlepšuje.
  13. . Zdroj: http://www.lupa.cz/zpravicky/upc-predst ... pro-firmy/ Co na to říkáte?
  14. To pochopitelně chápu, problém je v tom, že smlouva byla odeslána již před týdnem, ale stále nic, takže proto jsem se ptal na zkušenosti s tímto. Nechám tomu volnost, uvidím, co se objeví na SIPU. já to měl taky tak - volal jsem tam a nebylo to navedene - potom to slo asi za 2 hodiny. Aha, díky Ti mockrát za informaci. Brnknu tam a uvidíme...
  15. Paráda, je vidět že v ČR je všechno možný. Asi nespokojený zákazník s UPC, nebo že by tah konkurečních providerů?
×
×
  • Create New...