Jump to content

robkecz

User
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Starší služba
  • Vodafone television
    TV Komplet
  • Vodafone devices
    Modem Cisco, Set-Top Box Media box HD
  • Place of subscription of Vodafone services
    Havířov

robkecz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Reputation

  1. Zdravím Marek-26 a Tomus, ano, modem je pronajatý. Tarif na internet mám Internet 150+ . Pokud vše jede, tak to podle rychlosti stahování se budu blížit konstrukční rychlosti modemu těch 140 MB/s. Zkusím tedy vyměnit modem. Mám od UPC i televizi. Díky.
  2. Zdravím, Skippy: Díky za tip. Nastavit Google DNS jsme zkusil. Přesněji mám na stolním PC nastaveno. Problém se ale vyskytuje i na tomto PC. Tomus: Modem je Cisco EPC3925 je v četně WIFI. Za ním už žádný router není. Díky.
  3. Dobrý den, již delší dobu se stává, že po spuštění jakéhokoliv zařízení v domácí síťí po spuštění internetu v prohlížeči vypadává spojení s DNS servery. Projevuje se tak, že po prvních 10 sekundách kdy spojení funguje a načte se třeba první webová stránka dojde k tomu, že dalších cca 5 minut nelze načíst žádné webové stránky a ve stavové liště v prohlížeči se objevuje "Vyhledávám domena.com". Z toho usuzuji, že je problém je asi v překladu v trasování domény na adresu serveru. Stejné chování je na PC připojeným kabelem i na několika noteboocích s různým OS (Windows 7, 8, 10 .... Prpblém trvá již delší dobu, ale teď je v podstatě pravidlo, že po zapnutí musíme cca 5 minut počkat než lze Internet používat, což je dost nekomfortní a naštve vás, pokud zrovna chcete něco rychle zjistit. Těžko hlásit telefonicky, protože než bych se s někým spojil, tak by se to zase rozjelo. Aktuálně, jak se dívám, jsou přes DHCP načteny tyto DNS servery: 213.46.172.37 a 213.46.172.37 Díky za radu.
×
×
  • Create New...