Jump to content

Dragokazov

Uživatel
  • Content Count

    386
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Dragokazov last won the day on September 7 2019

Dragokazov had the most liked content!

About Dragokazov

  • Rank
    Člen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Fiber Business 240
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Business Premium
  • Vodafone devices
    Modem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Ostrava

Recent Profile Visitors

1,428 profile views
  1. Píšete kraviny.. Technicky sice skutečně je karta samostatně a měla by se vrátit, v praxi to tak ale není..Karta je spárovaná s modulem a VF celý modul i s kartou přepíše na novou smlouvu naprosto bez problémů. Oproti toho si zkuste kartu vrátit a zažádat o novou a uvidíte, jestli se vůbec někdy dočkáte 🙂
  2. No pokud jste si objednal opravdu internet přes optiku, tak jste se nechal napálit. To UPC až na pár velmi malých lokalit nemá a určitě nevede koaxialem. Jinak pokud je kabel poškozen, tak by jej měl technik vyměnit
  3. Nepadlo toho víc? Z TM se nemůžu dovolat na žádné Vodafone číslo 😄
  4. Včera byl zase 11 hodin výpadek části zahraniční konektivity.. Není toho nějak moc? 🙂
  5. Pokud na tebe někdo útočí, tak ti žádné nastavování nepomůže. Útočník ti prostě ucpe linku ještě před tvými prvky, takže s tím neuděláš vůbec nic..
  6. Ano jsou velké problémy s některými trasami. Bohužel podpora je nekompetentní a o ničem "neví", při hlášení problému na business lince nepřed tvrdili, že problém musí být u mě, následně podle počtu hovorů co začal raketově přibývat ve frontě usoudil, že problém asi vážně je 😄
  7. Bohužel ani jeden nemáte pravdu. Jelikož má vyúčtování formu daňového dokladu, tak datum vystavení musí být datem, kdy byl doklad skutečně vystaven, toto je rovněž uvedeno v popisu vyúčtování. Tím, že UPC zcela záměrně uvádí lživé údaje na daňovém dokladu se dopouští podle mého názoru minimálně přestupku a také možná nekalých obchodních praktik a to z důvodu: 1. Zkracuje nepředvídatelně čas na provedení úhrady faktury 2. Mnoho lhůt pro případné spory by mohlo odvíjet od data vystavení faktury Znovu se tedy táži, proč UPC tímto stylem jedná se zákazníky. Nerad bych věc řešil úř
  8. Vážně by mě zajímalo proč UPC není schopno odeslat elektronicky fakturu na začátku měsíce. Pravidelně vyúčtování chodí 6,8 i 10. dne v měsíci. Na faktuře je přitom datum vystavení vždy 1. dne měsíce, což buď není pravda a mohlo by zajímat finančák a ČTÚ, nebo z nějakého důvodu trvá zaslání faktury pomalu dva týdny.. Může mi někdo objasnit v čem je zakopaný pes?
  9. Upřímně ještě jsem od UPC nezažil v tomto pravdivý report, ani report, kde bych pak dostal nějaké podrobnosti. Vždy jen automatický email a po žádosti o detaily bylo ticho.. Mám pocit, že se jako "incident" vyhodnotí kde co.. To, že zpravidla chodí po dvou týdnech od údajného incidentu moc na důvěryhodnosti nepřidá
  10. Z důvodu? Jsou ti lidi přímo z UPC a "technik" z telefonické podpory pomalu ani nevěděl co je nix..
  11. Škoda, jen teda doplním, že se nejednalo o Prahu a okolí, ale komplet celé ČR, jelikož vypadla páteřní konektivita celého UPC
  12. Nevíte někdo, co se dělo, že padlo úplně připojení do NIXu? Podpora se bohužel snažila mlžit a dokud nepochopili, že o tom fakt vím, tak se tvářili, že je problém u mě. I pak, ale nic konkrétního neřekli..
  13. Já bych tak optimistický nebyl.. Jak dlouho máme neomezené tarify a žádný zásadní pokles cen od zavedení nepřišel..
  14. Zrovna bezdrátu bych se nebál, mnoho poskytovatelů má mnohem lepší konektivitu než UPC (většinou symetrická rychlost, nižší ping,..). Samozřejmě záleží na konkrétním poskytovateli. Zkusil bych nějakého ISP kontaktovat, zda nebude ochotný k nějakému zkušebnímu období, u menších firem se to může podařit.
  15. No vzhledem k tomu, že ping je 20 ms ještě než vůbec opustí síť UPC, tak fakt nemůže mít dobré odezvy někam ven.. A to je ještě noc, přes den je to o několik ms více. Schválně jsem si udělal tracert na jeden můj server v Brněnském DC s přímým peeringem do NIX. Vtipné je, že kamarád na 5 GHz spoji u venkovského ISP má 12 ms až na server.. 1 router.lan (192.168.1.1) 1.514 ms 1.649 ms 1.862 ms 2 * * * 3 ip-86-49-54-209.net.upcbroadband.cz (86.49.54.209) 8.807 ms 8.969 ms 9.419 ms 4 cz-prg02a-ra2-vla2112.net.upc.cz (84.116.221.50) 18.223 ms 18.393 ms 20.727 ms 5 cz-p
×
×
  • Create New...