Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

Dragokazov

Uživatel
  • Počet příspěvků

    337
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Days Won

    1

Dragokazov last won the day on 20. října 2017

Dragokazov had the most liked content!

O uživateli Dragokazov

  • Hodnost
    Člen

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Ostrava
  • UPC Internet
    Fiber Business 500
  • UPC televize
    Business Exclusive
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    Modem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Návštěvy profilu

246 zobrazení profilu
  1. Dva roky starý záznam dávám proto, aby bylo vidět jak dlouho problém trvá. Situace se do teď nezměnila, v nočních hodinách jsem se nedovolal snad ani jednou za několik let
  2. Místo vykládání pohádek novinářům by nebylo od věci po několika letech konečně zavést funkční business podporu a na webu o ní jen nelhat Stav trvající několik let za stálého lhaní a výmluv. Tak buď udělejte skutečnou 24/7 s reakcí do 30s, nebo o tom na webu přestaňte lhát.
  3. Technicolor TC7200 svítí kontrolky, nefunguje reset

    Na UPC infolince podle sériového čísla
  4. KRACK - WiFi WPA2 utoky

    Pokud nemonitorujete a nelogujete, co se děje v domácích sítích uživatů, tak to ani zjistit nemůžete. Pokud se tak děje, tak je to na prošetření úřady.
  5. Pripojena flash k HD Mediaboxu

    Je vidět, že jste opravdový profík, možná by bylo lepší před tím, než tyhle moudra vypustíte si o tom taky něco přečíst. Rychlost pamětí je dnes dostatečná a brzdou je právě sběrnice USB 2.0. Samozřejmě záleží jaké paměti použije výrobce, ale pokud nenakupujete nejlevnější čínu, tak jsou rozdíly citelné a objektivně změřitelné. Jediné v čem máte pravdu je, že je Vám USB 3 na nic, pokud máte jen USB 2.0 port. USB 2.0 http://up.citb.cz/pic/image.php?di=2MR4 USB 3.0 http://up.citb.cz/pic/image.php?di=ZHM3
  6. Výměna zařízení

    No uvidíme, nelíbí se mi vůbec princip, kde bych si mohl přehrát jen něco a jen po omezenou dobu, navíc přehlížíš fakt, že neumožňuje něco jiného sledovat a nahrávat a disk bych si navíc musel ještě koupit. UPC samo nutí závazky, fláká všude pokuty a samo smlouvy nedodržuje (nejedná se ani zdaleka jen o tento bod). Poženu to jen tak z principu do nejvyšších extrémů, klidně k ČTÚ, případně výš a uvidíme jak to nakonec dopadne. Nám taky nikdy nic neodpustilo, tak proč bych měl já jako platící zákazník..
  7. Výměna zařízení

    Taky taky, měl jsem dva identické PVR boxy s diskem
  8. Výměna zařízení

    Dva, jeden umřel už asi před rokem, po delším dohadování byl vyměněn za Horizon v režimu čistě STB s vypnutým modemem, teď umřel i ten druhý.
  9. Výměna zařízení

    Horizon, ale nemusíš používat jako modem. Už tu jeden máme a funkce modemu je vypnuta a modem je klasicky Compal.
  10. Výměna zařízení

    No částečně s tebou souhlasím Marku, ale jen v části. Měli by mít adekvátní náhradu za to, co mají smluvně klienti. Nemusí mít to samé, ale neměla by být náhrada horší. Pokud mám ve smlouvě zařízení s HDD, tak je nepřijatelná náhrada bez HDD, jde o zásadní rozdíl. Navíc netrvám striktně na stejném zařízení, ale odmítám zařízení horší, mají možnost dodat Horizon, který je parametry podobný současnému zařízení a problém by nevznikl. Již to jednou v podobné situaci udělali, ale teď se jim nějak nechce. ad2) Ve VOP, alespoň pro firemní zákazníky je uvedeno „Po nahlášení opraví Poskytovatel poruchu do 2 pracovních dní, pokud se smluvní strany nedohodly jinak„. Nefunkčnost koncového zařízení je zcela jistě poruchou, protože nemůžeš využívat službu, takže je lhostejné, zda je dodávána, pokud ji nemůžeš přijímat. ad3) Souhlasím, snad to tam nedojde, ale uvidíme. K tomu příkladu, záleží co je Vám garantováno, že má mít ten modem za vlastnosti. Tady je případ, kdy je smluvně garantován nahrávací STB, který obsahuje pevný disk a umí nahrávat jiný program než je sledován. Nabízen je STB bez pevného disku a bez možnosti sledovat jiný program než je nahráván. Když to převedu na Váš příklad tak je to jako kdybyste měl ve smlouvě WiFi modem a UPC Vám chtěli dodat samotný modem bez funkce routeru. Určitě se nedomáhám ničeho nesplnitelného, jen bych rád zařízení za které platím.
  11. Výměna zařízení

    UPC je povinno mít všechna zařízení, které smluvně nabízí, nebo adekvátní náhradu. Mimochodem nemáte pravdu, ve smlouvě je výslovně uvedeno 2x PRONÁJEM HD-PVR, takže jsem jiného názoru vzhledem k tomu, že je smlouva na dobu určitou a zařízení je tam výslovně uvedeno. Domnívám se, že existují pouze tři varianty. 1. UPC dodá stejné, nebo lepší zařízení 2. UPC vypoví smlouvu, což ale nebude vůbec snadné a stejně to neřeší to, že již nyní dochází k porušování smlouvy. 3. Spor skončí u ČTÚ, který může rozhodnout i o nároku na kompenzace, které uplatňujeme, vzhledem k tomu, že již v této chvíli dochází k hrubému porušování smlouvy v několika bodech. Mám pocit, že UPC si snaží s každým vytřít zadek a účtovat maximální sankce, ale ve chvíli, kdy oni sami porušují vlastní smlouvy a podmínky, tak neví co dělat a doufají, že si z nich každý sedne na zadek.
  12. Výměna zařízení

    Jeden Horizon už máme, problém je, že nechcou dát druhý a ani žádnou adekvátní náhradu za nefunkční zařízení. Žádné externí zařízení řešit opravdu nechci. Chci prostě něco, co umí slušně nahrávat bez toho, abych se o to musel starat. Na ostatní věci je Apple TV.
  13. Výměna zařízení

    Tak jsem velmi zvědavý, co se bude dít, protože po chvíli klidu to vypadá na další vyhrocený spor s UPCčkem . V sobotu se odporoučel na věčnost současný PVR STB s diskem a technik konstatoval, že již je nedodávají a někdo se dneska ozve. Ozvala se nějaká paní, která se mi snažila vnutit klasický HD Mediabox a ani ji při tom nevadilo opakovaně lhát, že je prý lepší než současné zařízení. Tuto situaci jsme již jednou řešili a dopadlo to tak, že jsme dostali HD DVR (Horizon) čistě jako STB s vypnutými funkcemi modemu (Máme mít dva nahrávací STB), modem máme Compal, ale najednou to nějak prý nejde. Smlouvu si před časem vynutili na dobu určitou a nehodlám ohledně horšího zařízení rozhodně ustoupit, tak jsem zvědavý co se bude dít vzhledem k tomu, že dle VOP zítra vyprší lhůta na odstranění poruchy a mě jako zákazníka nezajímá, že zařízení, které mám ve smlouvě a platím už nemají
  14. Slevy

    To, že skončí nemusí fakt nic znamenat. Už jsme viděli případ, kdy rok nonstop opakovali slevu, která vždy "končila" za tři dny a tak to jelo pořád dokola. Přes telefon se dá dostat i na jiné a někdy zajímavější slevy například i na základě konkurence v okolí.
  15. Settopbox mi vypíná televizi

    To vypínání TV opravdu vypadá na nějaký problém v TV, pokud ani nepomohlo vypojení ostatních zařízení, tak je to skutečně asi nějaký problém přímo v ni bohužel. Ohledně internetu pokud takto kolísá rychlost na pc, tak se může jednat o rušení, případně taky může docházet k tomu, že se síť zpomalí plošně na rychlost nejpomalejšího zařízení, pokud nekomunikuje Gčkovým protokolem, ale nějakým nižším. Jestli to někde jede dobře, s největší pravděpodobností to nebude chyba samotného modemu. Pokud je možnost zkusil bych 5 GHz, bývají méně zarušené, ale zase hůře procházejí stěnou.
×