Přejít na obsah

Dragokazov

Uživatel
  • Počet příspěvků

    383
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Vítězné dny

    4

Dragokazov naposledy vyhrál 7. září 2019

Dragokazov má nejvíce líbivý obsah

O uživateli Dragokazov

  • Hodnost
    Člen

Služby Vodafone

  • Vodafone internet
    Fiber Business 240
  • Vodafone telefon
    Business EU
  • Vodafone televize
    Business Premium
  • Vodafone datový limit na mobilu
    -
  • Vodafone rychlostní limit na mobilu
    -
  • Vodafone zařízení
    Modem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Ostrava

Návštěvy profilu

1 238 zobrazení profilu
  1. Dragokazov

    P: CA modul

    Dobrý den, odeslal jsem email.
  2. Dragokazov

    P: CA modul

    Mám k prodeji jeden CA modul včetně karty, zakoupen před lety od společnosti Lica. Cena: 1300 Kč Možnost předání v Ostravě, nebo Pošta, DPD, Zásilkovna v ceně v případě platby předem. Dobírka dle dohody.
  3. Dragokazov

    Výpadek signálu

    Nepadlo toho víc? Z TM se nemůžu dovolat na žádné Vodafone číslo 😄
  4. Dragokazov

    Výpadek signálu

    Včera byl zase 11 hodin výpadek části zahraniční konektivity.. Není toho nějak moc? 🙂
  5. Pokud na tebe někdo útočí, tak ti žádné nastavování nepomůže. Útočník ti prostě ucpe linku ještě před tvými prvky, takže s tím neuděláš vůbec nic..
  6. Ano jsou velké problémy s některými trasami. Bohužel podpora je nekompetentní a o ničem "neví", při hlášení problému na business lince nepřed tvrdili, že problém musí být u mě, následně podle počtu hovorů co začal raketově přibývat ve frontě usoudil, že problém asi vážně je 😄
  7. Bohužel ani jeden nemáte pravdu. Jelikož má vyúčtování formu daňového dokladu, tak datum vystavení musí být datem, kdy byl doklad skutečně vystaven, toto je rovněž uvedeno v popisu vyúčtování. Tím, že UPC zcela záměrně uvádí lživé údaje na daňovém dokladu se dopouští podle mého názoru minimálně přestupku a také možná nekalých obchodních praktik a to z důvodu: 1. Zkracuje nepředvídatelně čas na provedení úhrady faktury 2. Mnoho lhůt pro případné spory by mohlo odvíjet od data vystavení faktury Znovu se tedy táži, proč UPC tímto stylem jedná se zákazníky. Nerad bych věc řešil úřední cestou, ale už mě tento přístup, kdy faktura dorazí pokaždé jindy a s nepravdivými údaji unavuje. Je velmi zajímavé, že žádná jiná společnost nemá problém doručit elektronicky fakturu v den vystavení, jen UPC to trvá i dva týdny..
  8. Vážně by mě zajímalo proč UPC není schopno odeslat elektronicky fakturu na začátku měsíce. Pravidelně vyúčtování chodí 6,8 i 10. dne v měsíci. Na faktuře je přitom datum vystavení vždy 1. dne měsíce, což buď není pravda a mohlo by zajímat finančák a ČTÚ, nebo z nějakého důvodu trvá zaslání faktury pomalu dva týdny.. Může mi někdo objasnit v čem je zakopaný pes?
  9. Upřímně ještě jsem od UPC nezažil v tomto pravdivý report, ani report, kde bych pak dostal nějaké podrobnosti. Vždy jen automatický email a po žádosti o detaily bylo ticho.. Mám pocit, že se jako "incident" vyhodnotí kde co.. To, že zpravidla chodí po dvou týdnech od údajného incidentu moc na důvěryhodnosti nepřidá
  10. Z důvodu? Jsou ti lidi přímo z UPC a "technik" z telefonické podpory pomalu ani nevěděl co je nix..
  11. Škoda, jen teda doplním, že se nejednalo o Prahu a okolí, ale komplet celé ČR, jelikož vypadla páteřní konektivita celého UPC
  12. Nevíte někdo, co se dělo, že padlo úplně připojení do NIXu? Podpora se bohužel snažila mlžit a dokud nepochopili, že o tom fakt vím, tak se tvářili, že je problém u mě. I pak, ale nic konkrétního neřekli..
  13. Já bych tak optimistický nebyl.. Jak dlouho máme neomezené tarify a žádný zásadní pokles cen od zavedení nepřišel..
  14. Zrovna bezdrátu bych se nebál, mnoho poskytovatelů má mnohem lepší konektivitu než UPC (většinou symetrická rychlost, nižší ping,..). Samozřejmě záleží na konkrétním poskytovateli. Zkusil bych nějakého ISP kontaktovat, zda nebude ochotný k nějakému zkušebnímu období, u menších firem se to může podařit.
  15. No vzhledem k tomu, že ping je 20 ms ještě než vůbec opustí síť UPC, tak fakt nemůže mít dobré odezvy někam ven.. A to je ještě noc, přes den je to o několik ms více. Schválně jsem si udělal tracert na jeden můj server v Brněnském DC s přímým peeringem do NIX. Vtipné je, že kamarád na 5 GHz spoji u venkovského ISP má 12 ms až na server.. 1 router.lan (192.168.1.1) 1.514 ms 1.649 ms 1.862 ms 2 * * * 3 ip-86-49-54-209.net.upcbroadband.cz (86.49.54.209) 8.807 ms 8.969 ms 9.419 ms 4 cz-prg02a-ra2-vla2112.net.upc.cz (84.116.221.50) 18.223 ms 18.393 ms 20.727 ms 5 cz-prg02b-ri1-ae18-0.aorta.net (84.116.138.145) 19.871 ms 19.641 ms 20.157 ms 6 213.46.180.78 (213.46.180.78) 19.373 ms 18.060 ms 17.605 ms 7 vl1385.cr3.r3-1-4.dc3.cejl.brq.masterinter.net (83.167.254.155) 20.420 ms 21.794 ms 21.152 ms 8 vl1400.brno-cejl-c1.r1-1-2.dc1.cejl.brq.masterinter.net (83.167.254.128) 21.816 ms 20.936 ms 20.660 ms Při reálných hrách co hráváme (například Siege), když jsou servery v zahraničí je to klidně rozdíl o 50 ms (samozřejmě ve prospěch kamaráda na bezdrátu) Jinak dovolil jsem si teď projít náhodně pingy pár uživatelů na jednom mém hodně velkém TS3 serveru (10 Gbit přímo do serveru a přímý peering NIX): Můžu ve špičce dát dohromady klidně data pětiset lidí, určitě to vyjde zajímavě. Jinak je zajímavé, že dvě Ostravské přípojky s jiným rozsahem mají takto odlišný ping, vypadá to na pěkný bordel v síti UPC. UPC (Ostrava) 22 ms Bluetone.cz 18 ms O2 DSL 15 ms dscen.cz 15 ms UPC (Ostrava) 14 ms jmnet.cz 13 ms itbusiness.cz 11 ms uvt.cz 7 ms
×
×
  • Vytvořit...