Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

jarekk.jk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli jarekk.jk

  • Hodnost
    Nováček
  1. připojení VOIP

    Ano, provedl jsem všechny rady z Telefonujeme.cz. Pokud jde o poslední příspěvek, tak já se přes www rozhraní nedostanu. Když napíši http://10.1.1.3./ píše .to, že "Aplikace Internet Explorer nemůže zobrazit tuto webovou stránku". A přes Telnet se taky nemůžu propojit, to zas píše že port 23 není zapojen. V nápovědě k Win XP šalamounsky píší, že mám zajistit připojení. Teď se snažím progoglovat, jak to zajistit. No a uvést telefon na tovární hodnoty nejde, protože se zatím do něho nedostanu. Čekám až pojedu ke švagrovi a zapojím se přes jeho internet.
  2. Mám internetové připojení od UPC přes modem EPC 2203. Vše je funkční. Pokud ale místo PC připojím VOIP telefon Well lp-302, přestane blikat kontrolka na modemu, na displeji tel. se neobjeví obrazovka pro MENU a když ještě propojím z druhé LAN zdířky telefonu PC, tak se k internetu nepřipojím. Samozřejmě, že obě zařízení resetuji (1/2minuty) a telefon má čerstvý protokol o funkčnosti od JOYCE ČR, s.r.o. Předpokládám, že když vytáhnu kabel z PC a zapojím do telefonu, tak by se to mělo nějak projevit na displeji. V návodu stojí, že se dá telefon aktivovat i bez PC. Když kabel z telefonu vytáhnu a zasunu do PC, jede internet normálně. Myslím si, jestli není nějak zablokovaný modem EPC 2203, ale jak to zjistit? UPC se zatím ani neobtěžoval s odpovědí, a tak prosím o radu.
×