Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

MartinezZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli MartinezZ

  • Hodnost
    Nováček
  1. nove rychlosti UPC internetu

    Praha 13, stále jsem na 8/512
  2. Všude

    Zlatej Dial-Up, koukám, tam jsem alespoň věděl, na čem jsem
  3. Všude

    No tak to se mám na co těšit...
  4. Všude

    Přečti si to výše - měl jsem nasmlouváno a ráno musel všechno rušit. A navíc chvíle je jedna dvě hodiny, ne od rána do šesti večer!
  5. Všude

    Neplanovany bych chapal v nekolika lokalitach, ale na zakaznicke lince byl nahrany vzkaz, ze se omoouvaji zakaznikum z (nekolika lokalit) za nefunkcni tel a inet, nasledne se omouvaji zakaznikum z (dalsich lokalit) za to stejny a pak zaznelo, ze s omouvaji zakaznikum za nefunkcni internet (uz bez lokalit, tzn. vsem) a ze se na tom pracuje). Nemyslím, že by to bylo náhodné, spís se v tom vrtají kvůlu tomu navyšování rychlostí, a to dopředu rozhodně vědí. Vždycky je něco náhodné a něco vědí dopředu, nepamatuji si ale, že by kdykoliv dali vědět dopředu (oficiálně).
  6. Všude

    Já to chápu, štve mě ale, že nedají nikam předem vědět, že mi třičtvrtě dne nepůjde iNet ani telefon. To je takový problém někam napsat "Připravte se v těchto lokalitách, že nic nepůjde - upgrade sítě kvůli navyšování rychlostí" den předem? Naslibuju lidem hory doly a ráno to zas musím všechno obvolávat, protože se upgraduje síť. To jako dopředu nevědí, že budou zítra dělat upgrade? Měsíc??? Jestli tohle bude trvat víc jak tři dny maximálně, tak se naštvu! Vážený zákazníku, dovolujeme si vás upozornit na další zlepšování našich služeb. Nejen že budeme zvyšovat rychlosti internetu, což se vás, jakožto současného uživatele služeb UPC, netýká, jelikož potřebujeme nahrabat nové zákazníky a vy jste tak až páté kolo u vozu (na nutosti platit poplatky v nezměněné výši se ovšem vůbec nic nemění), ale navíc bude v období 21. - 22. století docházet k výpadkům našich služeb a to bez předchozího bližšího upozornění a na libovolnou dobu (na nutosti platit poplatky v nezměněné výši se ovšem vůbec nic nemění). Děkujeme vám tímto za pochopení (v případě opaku nás to i tak vůbec netrápí) a těšíme se, že se sebou i nadále necháte orat jako s volem, vy blbečku. S přáním krásného dne bez, vámi předem zaplacených, služeb, Vaše UPC!
  7. Všude

    Taky se to rozdýchalo, snad už na věky věků!
  8. Všude

    Tak koukám, že skoro všude (známý z Ostravy prý bez problémů). Sice budeme mít skoro všichni 20Mbit, ale fungovat to bude jen 5 minut denně, koukám
  9. Všude

    U UPC se zřejmě hrabou v kabelech a nejede vůbec internet a telefon. Na zákaznické lince se obecně omlouvají za výpadky a že na tom pracují. To je sice hezký, ale celý den bez telefonu a připojení- To si snad to navyšování mohli rovnou odpustit. (Praha 13) Po restartu nebo resetu modemu to vždycky funguje tak minutu až pět a pak zase nic.
×