Jump to content

Dominik-99

Uživatel
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Dominik-99

  • Rank
    Nováček

Služby UPC

  • UPC internet
    -
  • UPC telefon
    -
  • UPC televize
    -
  • Zařízení od UPC
    modem
  • Místo odběru služeb UPC
    Praha 7

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odpovězte mi na dvě otázky, prosím: A) Proč prostě operátor (každý jeden z těch čtyř) neřekl, že je nutné podat výpověď písemně? Od toho je to infolinka, aby podávali pravdivé informace. B) Proč bylo zapřeno z úst operátora, že nelze podat výpověď osobně, když nám bylo nakonec po třech měsících sděleno, že to lze? Jinak reklamaci jsme samozřejmě podávali - očekával jsem, že se UPC omluví a vystaví takové vyúčtování, které by odpovídalo skutečnosti. Naopak, chtějí zaplatit do července plus 500 Kč pokuty.
  2. Při výpovědi smlouvy kvůli stěhování byly proti nám použity vyloženě podvodné praktiky, zřejmě aby bylo z klienta vyždímáno co nejvíc peněz. Volali jsme jim čtyřikrát od května tohoto roku, že se stěhujeme a že chceme ukončit smlouvu, bylo nám řečeno, že se požadavek vyřeší. Nic se nevyřešilo a bylo nám účtováno dál, jako bychom mohli služeb využívat. Až po třech měsících bylo řečeno, že smlouva musí být vypovězena písemně. (Proč to nebylo sděleno při prvním telefonátu, nechápu.) Na dotaz, zda lze smlouvu vypovědět osobně, bylo řečeno, že nikoliv, což byla evidentně další lež, neboť nám teď po třech měsících bylo sděleno, že to lze. A ještě navíc byla naúčtována 500 kč pokuta kvůli údajnému vypovězení smlouvy z důvodu neplacení. Co jiného je toto než podvod, neboť: A) Proč nebylo sděleno ihned, že smlouva musí být vypovězena písemně? B) Proč byla zapřena možnost vypovědět smlouvu osobně?
×
×
  • Create New...