Jump to content

RichardHorcic

Uživatel
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

RichardHorcic last won the day on June 14

RichardHorcic had the most liked content!

About RichardHorcic

  • Rank
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Bílina
  • UPC Internet
    Internet 300
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    HD DVR Mediabox

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak jestli si někdo myslí, že jsem se dlouho neangažoval v tomto vláknu proto, že už to konečně funguje, tak se plete. Nezměnilo se totiž vůbec nic a to i navzdory ubezpečení technika, že se mi 28. května kolem desáté dopoledne ozvou a budou to řešit. Neozval se samozřejmě nikdo a zpětné shlédnutí dál funguje tak, že nikdy nevím, jestli se mi podaří něco spustit. Třeba dneska jsem chtěl se zpožděním koukat na pořad "Nikdo není perfektní" na Barrandově a za boha to nešlo spustit od začátku. Donekonečna se to načítalo stále znova a znova, a když to náhodou po mnoha pokusech naskočilo, tak do reálu. A to samozřejmě není jenom dneska, to je bohužel standard. Začínám to pomalu vzdávat, snažím se smířit s tím, že dokud tuhle službu bude provozovat neschopné UPC, plně funkční to nikdy nebude...😡 Uživatel Zby to o několik příspěvků výše napsal dobře: "Nejspíše většina klientů hlášení problémů už vzdala.... proto žádné stížnosti."
  2. S tím nemohu souhlasit, mě internet rozhodně nezdechl. Vše ostatní v tu dobu fungovalo naprosto normálně, v rámci předplacené rychlosti internetu. Přehrávání on-line videí z jiných zdrojů bylo v pořádku, plynule a bez zasekávání. Tak třeba teď. Chtěl jsem si zpětně pustit dokument o Concordu na ČT2... Opět komunikace v AJ a spustit to nejde, i když je program označený ikonou kolečka. Proboha, proč byl odebrán ze seznamu sledovaných? Tohle má být ta stabilita?
  3. Dneska (ze středy na čtvrtek) přibližně kolem půlnoci, opět problém. Rozkoukaný pořad najednou zamrzl, obraz se rozmazal do příšerné kvality a pak už se to pravidelně sekalo každých pár vteřin. Takže vlastně nic nového, je to pořád stejné, jako už milionkrát předtím. Nakonec jsem to musel vzdát, a celou aplikaci jsem vypnul. Zkouška zhruba po 3/4 hodině a žádná změna, spustit nejde prakticky nic a dokonce i v průvodci zmizely všechny ikony programů. Jinak od toho blábolu, že už se udělaly konkrétní kroky a že už je služba stabilní, se nezměnilo vůbec nic. Pořád stejné neduhy a pořád stejné kecy, jak se na tom usilovně pracuje. Spuštění pořadu až na Xtý pokus (někdy to nenaskočí vůbec), neustálé zasekávání a donekonečna probíhající načítání, střídavé zhoršování kvality obrazu s kvalitním... a teď navíc střídavá komunikace v ČJ a AJ. Takže bych to zkrátil - na tuhle službu je asi takové spolehnutí, jako že Juncker přestane chlastat... Člověk by očekával, že když někdo nabídne službu která nefunguje, tak se chytne za rypák, omluví se a rychle zjedná nápravu. Ale to platí nejspíš jen pro všechny ostatní. Pro UPC zjevně ne! 💀
  4. Já vím, že jí neměl. Ale šlo si na něm alespoň pustit už běžící program až hodinu zpátky. Cihla tu funkci Horizon má a přesto je na prd, když pořádně nefunguje. Tak k čemu tenhle bazmek... 😒
  5. Ano, na "cihle" to jede jakž takž normálně. Tedy... neříkám dokonale, ale dá se to. Zpětné shlédnutí na HD DVR Mediaboxu má určitě svoje mouchy, ale to přičítám spíš tomu nepříliš povedenému přístroji samotnému. Spuštění programu je obvykle bez problémů, stejně jako následné sledování. Ale nedej bože to během přehrávání zastavit, nebo dokonce kousek vrátit. Okamžitě se to začne sekat, skákat obraz z jedné sekvence do druhé a do toho neustále vypadává zvuk, často na dlouhé minuty. A potom trvá poměrně dost dlouho, než se to konečně zase srovná. Když jsem měl ještě před cihlou Handana CV -6000 DVR, tyhle problémy rozhodně neměl a byl jsem s ním nadmíru spokojený. Navíc umožňoval řadit si programy podle svého, což uměly přístroje snad už v sedmdesátých letech minulého století. Tuhle vychytávku u "moderní" cihly prostě nechápu. Snad jedinou vadou Handana bylo to, že neuměl přehrávat programy v HD, jinak bych se ho asi nikdy nevzdal. S internetem problém nemám, už jsem to tady psal několikrát. Mám 300 Mb/s, a v PC běžně z internetu přehrávám on-line videa ve vysokém rozlišení, dokonce i ve 4K, bez nějakého zasekávání. Kdyby služba zpětného shlédnutí fungovala tak jako funguje internet, nebylo by UPC co vytknout.
  6. Takže je neděle večer, vrátil jsem se po prodlouženém víkendu z chalupy a tak zkouším pustit si zpětně pořady, na které nebyl čas, nebo které na chalupě nepřijímám. Už opravdu nevím, co si mám myslet. Po středečním ujištění správce webu Davida, že udělali "konkrétní kroky a že služba už je konečně stabilní", jsem úplně v klidu a pohodě zapnul PC a snažil se pustit si zpětně pořad, na který jsem se celý víkend těšil. Když řeknu, že mě pohodička okamžitě přešla a chytil mě nervák, tak jsem se vyjádřil hódně, ale hóóódně umírněně. Po asi sedmém pokusu, kdy se program konečně načetl a spustil, vypadl už za nějakých 10 vteřin, s obvyklou hláškou, že "video nyní nelze přehrát, zkuste to prosím znovu" (na tuhle hlášku už začínám být čím dál tím víc alergický). No, a pak už to šlo v obvyklém sledu. Neustálé zasekávání a vypadávání, často i každých pár vteřin, někdy to hrálo dokonce celou minutu v kuse!!! Takže jsem to tak jako vždycky, po asi dvaceti marných pokusech o opětovné načtení vzdal. Takže abych to zkrátil. Nezměnilo se vůbec nic!!! Je to pořád stejný nefunkční paskvil, na který není už od samého začátku spolehnutí, navzdory všem kecům, a ubezpečování, jak UPC usilovně na problému maká. Těch kydů, že už to vyřešili a že už to přece musí jít, začínám mít pomalu dost. Tohle má být ta slibovaná stabilita? Kde se projevily ty konkrétní kroky, které jste udělali? Milosko 78 má nejspíš pravdu, že si s tím UPC vůbec neví rady a na nějakou nápravu (až na neustálé chlácholení a oblbování nespokojených zákazníků) už prostě a jednoduše sere.
  7. David - UPC napsal: "Vážení uživatelé fóra, jak jsem Vás v průběhu informoval, sběr dat k nefunkčnímu zpětnému zhlédnutí byl ukončen. Aktuálně všechny vaše postřehy vyhodnocujeme s kompetentním týmem zodpovědným za službu zpětného zhlédnutí. Udělali jsme konkrétní kroky k celkové nápravě služby zpětného zhlédnutí. V tuto chvíli by měla být služba již plně stabilní." ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- No jo, jenže teď je zřejmě na nic, když je sběr dat ukončen. Jdu kontrolovat stabilitu, když už jste (po dvou letech!!! nespokojenosti zákazníků) problémy vyhodnotili, a udělali ty konkrétní kroky... 😉 
  8. Docela by mě zajímalo, kde skončil ten slavný formulář, do kterého se znovu vypisovalo to, co bylo v tomhle vláknu snad už stokrát popsáno. Bůhví, jestli do něj někdo z UPC vůbec nahlédl. Mě přijde, že místo aby se problémy s touhle službou postupně "vychytávaly" a odstraňovaly, k těm starým neduhům naopak jen přibývají stále nové (viz. novinka, střídavé hlášky v češtině a angličtině). Je to nekonečný příběh. Jen čekám, že tu po mě zase někdo bude chtít, abych popsal co mi nefunguje, na čem to přehrávám a bla, bla, bla... Kolikrát jsem to už psal nejenom v tomhle vláknu, ale i do toho formuláře? A výsledek? Nula nula ho..o!
  9. Dneska večer (od 21 hodiny) zpětné zhlédnutí na aplikaci Horizon Go opět totálně nefunkční. Žádný program nejde zpětně spustit, jen se donekonečna točí to přitroublé kolečko. Už se mi o něm začíná v noci zdát, jen se pořád točí, točí, točí a točí... úplně stejně jako téměř denně v reálu. Tahle "vychytaná" služba se UPC fakt povedla. Díky za ní!!! 😒
  10. Tak hlásím novinku. Před chvílí se mnou začala aplikace Horizon Go z nějakého mě neznámého důvodu komunikovat anglicky, ač ještě ráno "mluvila" česky. Je to snad nějaký nový zoufalý pokus UPC, jak zlepšit její funkčnost? Ne, že by mě popisky v AJ nějak vadily. Kdyby na tom záviselo odstranění problémů, snad bych je i uvítal. Ale bohužel se nezměnilo vůbec nic. Dneska opět marná snaha, pustit si zpětně dokument o N. Zélandu. Jen s jediným rozdílem, tentokrát žádné "začíná za chvíli" ale "will start shortly"
  11. Taky nechápu, proč jsou některé pořady zdeformovány nesmyslným oříznutím, zřejmě do někdejšího formátu 4:3... Vypadá to hrozně 😐
  12. To je moc hezké, že to zrovna teď někomu funguje, jenže to není omluvou za to, že to funguje tzv. "na heslo" - jak kdy, jak komu a jak na čem. Nikdy se nelze spolehnout, že to zrovna teď a zrovna mě půjde. Někdy to jde dobře, to je pravda. Jenže za chvíli je všechno úplně jinak - než to člověk stačí pochválit, už je to zase nekoukatelné a naopak. Jednoduše, není na to spolehnutí, dělá si to co chce. A také není omluvou, že se to na každém zařízení chová jinak. To jen svědčí o neschopnosti vyladit tu službu k 100% funkčnosti. Když už se UPC holedbá a všude reklamuje, že služba je dostupná na všech zařízeních, mělo by to také fungovat ke spokojenosti všech zákazníků.
  13. To bych uměl taky, sejmout obrazovku když to zrovna jde...😏
  14. Pustit třeba Top Gear na Prima Cool od začátku? ANI NÁHODOU!!! Pořád dokola se točí kolečko, a to i po mnoha pokusech...
  15. Tomus, nic proti Vám, vím, že to myslíte dobře. Ale tyhle informace se tu po mě chtějí pořád dokola, už jsem to v tomhle vláknu vypisoval minimálně třikrát, a to bez žádné reakce. Dokonce jsem to jako ko....t znovu vypsal do toho slavného, úplně zbytečného formuláře. Už nemám sílu psát to znovu a znovu, pořád dokola, evidentně to stejně k ničemu nevede, snad jen k mozolům na prstech od neustálého psaní.... Prostě to vypadá tak, že si s tím UPC buď neví rady, nebo na to prostě serou. Hlavně že klienti platí. PS: Snažil jsem se dnes koukat na Černé ovce, a opět hrůza. Pořád stejné problémy, vypisovat je znovu nebudu.
×
×
  • Create New...