Jump to content

RichardHorcic

User
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

RichardHorcic last won the day on February 8 2020

RichardHorcic had the most liked content!

Community Reputation

20 Vynikající

About RichardHorcic

  • Rank
    Člen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 300
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    TV Komfort
  • Vodafone devices
    HD DVR Mediabox
  • Place of subscription of Vodafone services
    Bílina

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Já už fakt nevím, jestli tahle služba bude někdy fungovat bezproblémově. V poslední době se opět stává pravidlem, že zpětně puštěný pořad se v určitém místě (někdy už po několika minutách, někdy třeba v půli pořadu) najednou ukončí hláškou, že video nyní není k dispozici, zkuste program spustit znovu. Je to marný, je to marný, je to marný. Pořád ve stejném místě, uprostřed slova se program ukončí a spustit jde zase jen od začátku. Bohužel ale zase jen do stejného místa, kde opět "zkolabuje". A je to stejné, jestli koukám přes webový prohlížeč, nebo přes aplikaci . To nikomu nevadí?
  2. Tahle služba je holt jako ta chytrá Horákyně. Ta byla oblečená - neoblečená, přijela - nepřijela.... A Horizon Go je něco podobnýho. Dodělané - nedodělané, funkční - nefunkční... Člověk by řekl, že za ty roky už mohli všechny ty mouchy dávno vychytat, ale to je pořád něco... Jenže to by se tomu musel někdo opravdu věnovat ☹️
  3. Tak nevím, co se zase děje. Po několika měsících klidu, kdy Horizon GO a zpětné shlédnutí relativně dobře fungovalo, v posledních pár dnech je většina programů ukončena třeba v půli slova těsně před koncem a následující program nejde spustit. Dřív tam byla jakási rezerva, většinou program skončil a chvíli bylo možno sledovat ještě část toho následujícího, ale teď jen málokdy dokoukám pořad do konce. Zdá se, že tenhle problém se objevil přesně v době, kdy skončil letní čas a systém se s tím přechodem na zimní doteď nedokázal vypořádat. Má nědo podobnou zkušenost?
  4. Moc všem děkuju za rady, mám staženo a nainstalováno. Ty zmiňované pořady, s kterými si prohlížeče nevědí rady, opravdu v té aplikaci jedou bez problémů. Ještě jednou díky! 🙂
  5. Jakožto počítačový blb jsem to stejně moc nepochopil. HorizonGo jsem na Pc zprovoznil právě přes webový prohlížeč (www.horizon.tv) a mám ho propojený z "cihlou" ethernetovým kabelem, takže z PC v trucovně můžu naprogramovat nahrávání na HDD v cihle vedle v obýváku. Ale vůbec netuším, co je Store a jak nainstalovat do PC tuto aplikaci, případně jestli má nějaké výhody, než sledování přes prohlížeč? Jak se zdá, tak i díky ohlasům ostatních uživatelů, webové prohlížeče tuhle službu moc nezvládají...
  6. Je asi 21:30 a zrovna se pokouším zpětně pustit na Prima Zoom pořad v 18:55, Krásy divokých Galapág. Program naběhne, hraje asi tři vteřiny a konec - Video nyní nelze přehrát, znovu spustit video. Dalších X pokusů a stále stejný výsledek. Pokaždé ve stejném místě, vždy po třech vteřinách to vypadne. Říkám si nu což, zkusím hned následující pořad od 20:00, Zázračná planeta. Ale abych Vás zbytečně nenapínal, ten pro jistotu nejde spustit vůbec... ☹️ Tak si říkám, jestli se nechci dostat do Bohnic, jestli si radši neotevřu nějakou knížku....
  7. No, alespoň se potvrdilo, že nekecám, a že nejsem za prudiče, který si pořád jen stěžuje. Mobilní aplikaci nepoužívám takže nemůžu porovnat. V obýváku na televizi přes "cihlu" to funguje normálně, ale já většinou sleduji vedle v "trucovně" na PC, jako prohlížeč mám Operu. Jinak upgrade z Win7 na Win10, proběhlo zdarma už někdy před dvěma měsíci. Mimochodem, vysvětlíte laikovi, jaký je rozdíl mezi sledováním na PC přes aplikaci, nebo prohlížeč?
  8. Tak vyzkoušeno i dneska, ten pořad prostě pořád nejde spustit, i když ty před ním i po něm ano. Konkrétně jde o ŽIVOT SAVCŮ na ČT2, od 10:50 do 11:40, dne 17.02., tedy včera. Před ním byl nějaký dokument o oslech, po něm Babylon. Asi bych se nad tím nepozastavil, kdyby se jednalo o ojedinělý případ, ale vypozoroval jsem to i u jiných kanálů. Některé pořady se prostě rozhodly, že budou stávkovat a nespustí se ani po mnoha pokusech.
  9. No, zdá se, že tahle aplikace si žije svůj vlastní, neovlivnitelný a záhadný život. U téhle "pudové" služby se člověk alespoň nenudí, nikdy totiž neví, jestli to zrovna pude, nebo nepude... ☹️
  10. Jen takový malý dotaz; zná někdo důvod, proč z několika po sobě jdoucích programů jde zpětně pustit většina normálně a mezi nimi je jeden, u kterého se jen donekonečna točí kolečko s následnou hláškou, že video nyní nelze přehrát? Zkoušeno snad 25 X, ten jeden konkrétní program se prostě zaboha nespustí, i když všechny ostatní před ním i po něm naskočí téměř ihned. Dnes jsem na to opět narazil konkrétně na ČT2, ale stává se to už delší dobu celkem pravidelně také u jiných kanálů. Existuje nějaké logické vysvětlení, proč zrovna ten jeden z mnoha programů nejde přehrát ?
  11. Se zpětným shlédnutím jsou problémy už od samého začátku, to jsou myslím víc jak tři roky. O nefunkčnosti téhle služby je ostatně celé tohle dvacetistránkové vlákno. Poslední dobou to fungovalo alespoň jakž takž, ale problémy se znovu začínají objevovat právě po té zmíněné fúzi. Nechtěl jsi doufám říct, že aby se dal pořad dokoukat vcelku až do konce, budeme muset čekat další dlouhé měsíce?😕
  12. Aktuální informace - ZZ opět zcela nefunkční. Jestliže přehrávání prakticky každou minutu až dvě vypadává, s hláškou že video nyní nelze přehrát, pak je taková služba na dvě věci. Na nic, a na h...o. Předpokládal jsem, že když Vodafone koupilo UPC a chvástalo se zkvalitněním služeb, že nekonečné problémy s touhle službou vyřeší. Bohužel, vše je při starém a možná ještě horší....
  13. Samozřejmě že umím. V dnešní době by to přece neměl být problém. Podobné služby už dnes fungují zcela běžně, např. varování před klimatickou anomálií (silná bouře, náledí, zhoršená smogová situace, zemětřesení atd.). Hodně obcí už formou SMS hromadně informuje občany např. o kulturních akcích, dopravní situaci v regionu, a já nevím co ještě. To si Marku jako vážně myslíte, že nějaká baba od UPC by musela sedět s mobilem u telefonního seznamu a každému zvlášť ťukat esemesku? Tak to jste buďto hodně naivní, nebo se jen trapně snažíte celou situaci bagatelizovat. PS: Jinak máte pravdu, že v
  14. Tak tomu říkám vážně ideální řešení - zveřejnit to na webových stránkách, když nejde internet. A na "ksichtoknize" bohužel taky není každý. Na druhou stranu, kontaktní telefon při registraci u UPC zadal prakticky každý, takže si myslím, že hromadná SMS správa (dnes v době letů do vesmíru a výkonných počítačů) by nemusel být až takový problém... Ale to je všechno o přístupu k zákazníkovi 😐
  15. A to je pořád dokola.... 20 pokusů, 20 hlášek že mám opakovat pokus o přehrání videa. Je to jako když si dělají ze zákazníků pr...l. Včera blackout skoro v celé Bílině, od poledne kolem 12h. až do dnešního dne kolem půl páté odpoledne. Nešla TV, internet, rádio, prostě nic. Chápu, že může nastat problém. Ale co třeba nějaké vysvětlení, případně omluva? No co, zákazník to skousne, hlavně že platí. Asi jsem v předchozích příspěvcích UPC vážně přechválil... 😢
×
×
  • Create New...