Jump to content

RichardHorcic

Uživatel
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

RichardHorcic last won the day on February 8

RichardHorcic had the most liked content!

About RichardHorcic

  • Rank
    Nováček

Služby UPC

  • UPC internet
    Internet 300
  • UPC telefon
    Jiná služba
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC datový limit na mobilu
    Jiná služba
  • UPC rychlostní limit na mobilu
    Jiná služba
  • Zařízení od UPC
    HD DVR Mediabox
  • Místo odběru služeb UPC
    Bílina

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Se zpětným shlédnutím jsou problémy už od samého začátku, to jsou myslím víc jak tři roky. O nefunkčnosti téhle služby je ostatně celé tohle dvacetistránkové vlákno. Poslední dobou to fungovalo alespoň jakž takž, ale problémy se znovu začínají objevovat právě po té zmíněné fúzi. Nechtěl jsi doufám říct, že aby se dal pořad dokoukat vcelku až do konce, budeme muset čekat další dlouhé měsíce?😕
  2. Aktuální informace - ZZ opět zcela nefunkční. Jestliže přehrávání prakticky každou minutu až dvě vypadává, s hláškou že video nyní nelze přehrát, pak je taková služba na dvě věci. Na nic, a na h...o. Předpokládal jsem, že když Vodafone koupilo UPC a chvástalo se zkvalitněním služeb, že nekonečné problémy s touhle službou vyřeší. Bohužel, vše je při starém a možná ještě horší....
  3. Samozřejmě že umím. V dnešní době by to přece neměl být problém. Podobné služby už dnes fungují zcela běžně, např. varování před klimatickou anomálií (silná bouře, náledí, zhoršená smogová situace, zemětřesení atd.). Hodně obcí už formou SMS hromadně informuje občany např. o kulturních akcích, dopravní situaci v regionu, a já nevím co ještě. To si Marku jako vážně myslíte, že nějaká baba od UPC by musela sedět s mobilem u telefonního seznamu a každému zvlášť ťukat esemesku? Tak to jste buďto hodně naivní, nebo se jen trapně snažíte celou situaci bagatelizovat. PS: Jinak máte pravdu, že ve smlouvě se o ničem takovém nepíše. Ale jsem si naprosto jist, že žádný občan, kde podobná moderní služba už zcela běžně funguje, kvůli tomu nemusel s městem či obcí podepsat nějakou smlouvu... 😒
  4. Tak tomu říkám vážně ideální řešení - zveřejnit to na webových stránkách, když nejde internet. A na "ksichtoknize" bohužel taky není každý. Na druhou stranu, kontaktní telefon při registraci u UPC zadal prakticky každý, takže si myslím, že hromadná SMS správa (dnes v době letů do vesmíru a výkonných počítačů) by nemusel být až takový problém... Ale to je všechno o přístupu k zákazníkovi 😐
  5. A to je pořád dokola.... 20 pokusů, 20 hlášek že mám opakovat pokus o přehrání videa. Je to jako když si dělají ze zákazníků pr...l. Včera blackout skoro v celé Bílině, od poledne kolem 12h. až do dnešního dne kolem půl páté odpoledne. Nešla TV, internet, rádio, prostě nic. Chápu, že může nastat problém. Ale co třeba nějaké vysvětlení, případně omluva? No co, zákazník to skousne, hlavně že platí. Asi jsem v předchozích příspěvcích UPC vážně přechválil... 😢
  6. Tak mám takový nepříjemný pocit, že se služba zpětného shlédnutí začíná vracet zpět do starých kolejí. Po dvou (tří) měsíčním bezproblémovém provozu, se znovu začínají projevovat staré neduhy - například pokus o spuštění včerejšího, nebo staršího pořadu končí většinou půlminutovým točícím se kolečkem, a následnou hláškou, že "video nyní nelze přehrát, stiskněte tlačítko pro opakování pokusu". Bohužel, můžu to opakovat do nekonečna, a pořad se stejně nespustí. Také se stále častěji už běžící program zasekává uprostřed slova s hláškou "načítání" a pak opět hláška o nemožnosti přehrání videa a opakování pokusu. Takže suma sumárum, dost pořadů které jsem si chtěl zpětně pustit jsem nakonec vůbec neviděl protože se mi neotevřely, a plno jsem jich také nedokoukal až do konce, protože se pos..ly během vysílání, bez šance opětovného spuštění. Zdá se, že všudypřítomné heslo Větší. Rychlejší. Kvalitnější po spojení UPC s Vodafonem nějak nefunguje...
  7. Tohle není klasický výpadek spojení, ale měl by to být pomyslný!!! konec nahrávky. Jenže znáte to, který z kanálů tohle dodržuje? Začínají klidně o 10 minut později a tím pádem končí úměrně ke zpoždění, navíc vkládají mnohaminutové reklamy, bez ohledu na posunutý čas a tím se zpoždění ještě více prohlubuje. To že musím pokračovat dalším pořadem, je opravdu rada nad zlato, bez téhle informace bych snad nikdy žádný program nedokoukal do konce 😩. To je jako kdybych někomu poradil, že když mu ujede autobus, že musí počkat na další. Mimochodem, většinou to není vůbec potřeba, stačí ukončený program znovu spustit od začátku a posunout ho na pomyslnou časovou osu v místě přerušení. Pak kupodivu normálně pokračuje až do konce. Že UPC přidává na konci každého programu 15 minut je sice hezké, ale to mi funguje jen na STB (cihle) vedle v obýváku. Aplikace HORIZON GO na počítači v mé pracovně o téhle službě zřejmě nikdy neslyšela...😏 A proto se ptám, proč to dřív nedělalo a teď nejsem schopen dokoukat téměř jediný pořad až do konce, bez toho, abych ho spouštěl znovu z místa ukončení? Existuje jediný rozumný důvod, proč byla tahle "inovace" zprovozněna?
  8. Ještě mi bohužel nikdo neodpověděl na tenhle dotaz ze 17.10. Ono koukat na něco třeba dvě hodiny a pak to najednou vypne v tom nejnapínavějším několik minut před koncem, to je docela na nervy. Je to snad nějaká novinka v rámci "zlepšení" služby? Nikomu z Vás to nevadí? 😒
  9. Vypadá to, že teď už ZZ zase funguje normálně. Tedy u většiny programů, u některých to stále nejde.
  10. Tak aktuálně nefunguje ZZ už asi tři hodiny, zřejmě nějaký výpadek. Jde to pustit jen live... Jinak se poslední dobou dost často stává, že vysílání najednou uprostřed slova spadne, s hláškou že video nyní nelze přehrát, nebo že stránka havarovala. Když se tohle opakuje několikrát za večer, je to docela vopruz. Taky pozoruji nový problém, že se program najednou sám ukončí těsně před koncem pořadu a skočí zpět do programového průvodce. Vypozoroval jsem, že se tak děje přesně v místě přerušení časové osy v dolní části obrazovky. Kdo zase vymyslel tuhle "inovaci"? Dřív to nedělalo. Ty předchozí potíže, které tuhle službu provázely od samého prvopočátku, se snad už podařilo vychytat, zatím to maká jakž takž dobře. 😏
  11. Chtěl bych sdílet Tvůj optimismus. Myslím si, že ta Tvoje úvaha je sice logická, ale jinak úplně stejně naivní, jako tvrzení ministryně Novákový, že čím víc budeme předražený data využívat, tím budou levnější... Operátoři se těch svých lehce vydělaných prachů jen tak dobrovolně nevzdají...
  12. Že je Česká republika pro operátory jen dojná kráva, je všeobecně známé. Bohužel, naši neschopní politici s tím nedokáží (nebo snad nechtějí?) nic udělat... 😢
  13. Takže abych nebyl jen za věčného stěžovatele a rebela - od poslední plánované údržby (9.7.2019 od půlnoci do 6:00) služba kupodivu funguje vcelku bezproblémově, a nemůžu jí prakticky nic vytknout. Žádná komunikace v AJ, žádné zasekávání, žádné zhoršování kvality obrazu a také načítání programu hned napoprvé, během několika málo sekund. Až jsem byl po dvou letech naštvanosti a zoufalství překvapen. Občas se sice stane, že program napíše "Došlo k chybě, video nyní nelze přehrát", ale to se stává většinou jen když program zastavím a vrátím se k němu třeba po hodině. To bych docela chápal. Jak je vidět, když je snaha, tak to najednou jde. Škoda, že experti UPC nekonali už dřív, mohli si ušetřit nadávky a reakce stovek nespokojených zákazníků. Tak jen doufám, že jsem to zase nezakřikl (jako už se to jednou stalo) a že to takhle vydrží i do budoucna. 😊
  14. Ale ono to funguje! Jenom až příliš často dost nestabilně. Největší problém mám se samotným spuštěním programu, ať už zpětně, nebo live, na to donekonečna se točící kolečko už začínám být alergický. Když už program konečně naběhne, pak už je většinou samotné sledování v pohodě. Pokud to ovšem nespadne, což se stává taky docela často. To zařízení na kterém službu sleduji jsem tady uvedl už minimálně třikrát, píšu to tady pořád dokola a stejně se mě určitě zase příště někdo zeptá na to samé. Konkrétně Tobě Tomusi, jsem myslím na stejný dotaz už minimálně jednou odpovídal. Podrobnosti jsem dokonce vypsal i do toho "důležitého" formuláře, kterým se evidentně asi stejně nikdo nezabývá. Kdyby si ti technici, kteří za víc jak dva roky nedokázali službu 100% zprovoznit pročetli celé tohle vlákno, měli by všechny neduhy téhle služby pěkně dopodrobna popsané a na jednom místě. Rozhodně nejsem sám, kdo má problémy. Jsou tu celé desítky nespokojených uživatelů a to nemluvím o těch, kteří o tomhle fóru vůbec nevědí a vztekají se jen u TV, nebo u počítače. Ano, zlobí to na PC, spárovaném ethernetovým kabelem s cihlou a sleduji přes www.horizon.tv. Jako prohlížeč používám Operu (to už jsem tady taky několikrát uvedl), zkoušel jsem i Mozillu, a Explorer ale je to pořád stejné, žádné zlepšení. OS - Windows 7 Professional, PC - Pentium 300 GHz, RAM - 4GB, 64 bit. Internet - 300 Mb/s Co víc mám ještě uvést? PS: Když jsem měl před nedávnem zdarma na zkušební dobu 1 měsíce aktivovaný Skylink, přestože nenabízel tak pestrou nabídku programů jako UPC, všechno šlapalo naprosto bezproblémově, včetně zpětného shlédnutí. Pořád máš dojem, že je závada v mém PC nebo v kabelech?
×
×
  • Create New...