Jump to content

Jant

Uživatel
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Jant last won the day on July 5

Jant had the most liked content!

About Jant

  • Rank
    Nováček

Služby UPC

  • UPC internet
    Internet 150
  • UPC telefon
    -
  • UPC televize
    TV Klasik
  • Zařízení od UPC
    Technicolor TC7200, HD Mediabox
  • Místo odběru služeb UPC
    Brno - Štýřice

Recent Profile Visitors

346 profile views
  1. Mně se včera také neustále objevovala stejná chybová hláška jak zmiňoval mojmax pár postů přede mnou. Dnes už se ale všechno zobrazuje a funguje jak má. Díky Honza
  2. U mě byl problém, že klimatizace nepodporovala síť 5 GHc, přepnul jsem ji dle odkazu na 2,4 GHc. https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/poruchy-rady-a-tipy/internet/technicolor-tc7200/nastaveni-a-zabezpeceni/navod-na-aktivaci-5-ghz-wi-fi-pasma/ Při párování jsem postupoval podle dalšího odkazu. https://www.sinclair-solutions.com/files/xx-czech-cz/instalacni-manual-cz/sinclair-im-ewpe-smart-cz-v01.pdf Omlouvám se, že mě hned nenapadlo to sem napsat.
  3. Problém je vyřešen, díky moc za trpělivost, rady a odkazy. Honza
  4. Díky za další rady a postupy, snad se nějak doberu ke zdárnému konci.
  5. Díky za odkaz, jel jsem dle pokynů, sice se nezadařilo, ale posunul jsem se o kousek dál. Napsalo mi to, že přidání zařízení se nezdařilo a závorce je psáno, že síť 5 GHc není podporována. Návod jsem si uložil, bude se hodit. To už by mi mohl možná pomoci technik od UPC, kterého bych pochopitelně rád zaplatil.
  6. Tomus, díky moc za odpověď. V mobilu mi nainstalovali aplikaci Ewpe Smart a ta nemůže klimatizaci vůbec najít a na modem kterou má Wifi síť se zatím nikdo nepodíval. Obávám se, že řešení tohoto spárování je nad moje síly, mám obavy abych nenadělal více škody než užitku. Skutečně patřím jen k běžným uživatelům jakéhokoliv zařízení. Sice nevím kde, ale budu muset sehnat někoho kdo se mi na to mrkne. Každopádně ještě jednou díky za reakci a kdyby byla nějaká možnost mi pomoci, budu moc rád. Honza
  7. Zdravím a omlouvám se, že použiji toto vlákno pro svůj problém. Minulý týden jsme si nechali do bytu namontovat klimatizaci Sinclair. Po skončení montážních prací se mechanici snažili klimu spárovat s modemem, wifi a mobilem aby se dala ovládat i na dálku. Bohužel se jim nezadařilo a odešli s tím, že se poradí ve firmě a v krátké době mi to zprovozní. Nyní se však ukázalo, že po mém uhrazení faktury se jim do toho nechce a po telefonu se vymlouvají na moje možné problémy s modemem a pod. i když internet a wifi mi fungují perfektně. Jsem v situaci, kdy jako běžný uživatel bez patřičných vědomostí nevím kam se obrátit aby vše fungovalo jak má. Budu moc rád za jakoukoliv pomoc či radu. Díky Honza
  8. Davide, díky za zveřejnění formuláře. Podrobně jsem v něm popsal " zamrzání " mého HD Mediaboxu při pokusu o ukončení ZZ. Snad to k něčemu bude.
  9. Je to můj první příspěvěk tady na fóru a všechny tím to zdravím. Chtěl bych se podělit o svoji zkušenost s funkcí zpětné zhlédnutí. Stává se mi nepravidelně ( asi tak dvakrát do týdne ) , že když chci ukončit ZZ , ( které mi jinak funguje bez problémů ) , tak mi "zamrzne " HD mediabox a nepomůže nic než jeho restart. Na technické podpoře mi sdělili, že problém je na jejich straně a tak mi nezbývá než jim věřit. Jenom mě trošku znepokojuje, že tohle se mi stává od ledna, kdy jsem si od UPC zakoupil vlastní zařízení. Jinak patřím ke spokojeným zákazníkům UPC už více než 10 let a doufám, že tomu tak bude i nadále. Díky za případné reakce.
×
×
  • Create New...