Jump to content

Petr Vostrý

Uživatel
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Petr Vostrý

  • Rank
    Nováček

Služby UPC

  • UPC internet
    Internet 200
  • UPC telefon
    -
  • UPC televize
    -
  • Zařízení od UPC
    Modem
  • Místo odběru služeb UPC
    Ústí nad Labem - Dob

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mám placený hosting ... Prudím Pipni o 106. Mají na to ticket, kde jsem vše uvedl. Jinak všechny odeslané zkušební zprávy jsou vidět i na serveru (web aplikaci) a synchronizuje se i zpět do telefonu. Takže to nastavení dělá vše co má. Zatím jsem nenarazil na žádné ALE
  2. Asi máš pravdu, byl ukvapený závěr, protože ten mail.upcmail.cz funguje! Poslal na všechny a po tomto nastavení všem e-mail přišel. Díky!
  3. Teď jsem se tomu intezivně věnoval a testoval. Testovací e-mail mi nepřijde. Vychází mi z toho závěr, že je to u PINPI, které využívá (kontroluje) uvedený seznam ip adres a i přes mou autorizaci e-mail zahodí - což by právě nemělo. Byli jste všichni seznační a všem děkuji za rady a za pomoc.
  4. E-mail jsem odeslal z PC, ale asi nepřijde. Odešlu tedy ještě z webového rozhraní ... To je odpověď od podpory Pipni, konkrétně od Petra Šimonka.
  5. Vypadá to, že to tak bude. SMTP - mail.wall.cz asi bude "PIPNI", protože, když jsem s tím měl problémy, tak mi support od Pipni napsal, abych místo mail.wall.cz nastavil mail2.pipni.cz ... Pak se přestalo zobrazovat toto při každém otevření Outlooku:
  6. Je tu zmíněno už mnoho termínů a připouštím, že může docházet k zmatečnosti. Když to tedy shrnu, tak to vypadá, nastavením poštovního účtu na IMAP jsem spustil dotazy na server, které se někomu nelíbí a jsem za to potrestán... Teď je potřeba zajistit: Zajistit výmaz IP adresy, aby e-maily začali opět chodit. Může jen UPC? Prověřit nastavení IMAP tak, aby nedošlo k výše uvedenému. Ještě přikládám printscreen nastavení účtu. Takto to funguje...
  7. Xtonda: 1. Používám je server poskytovatele, ne UPC. Nastavil jsem dle návodu poskytovatele domény. 2. xtonda.kon@gmail.com mail jsem odeslal. Nevím, jestli dorazí ... Pokud tedy není žádoucí se z domova připojovat přímo na nějaký server, jak se tedy má nastavit IMAP účet? Pokud je to tedy ta příčina? Nejhorší je, že nikdo nikomu nic neřekne a neupozorní. Děkuji
  8. Musel jsem tu SMTP autorizaci zapnout, protože se mi jinak nepodařilo IMAP v Outlooku zprovoznit. Pokud máte někdo jiné zkušenosti (jak IMAP nastavit). Určitě si nechám poradit . Jinak zkusím požádat o vymazání z blacklistu. Uvidím jak to dopadne.
  9. Děkuji za bohaté příspěvky. Musím tedy ještě upřesnit. Doménu mám u Pipni. Je pravda, že jsem nastavoval poštovní účty na IMAP (změna z POP3). Měl jsem tam problémy s jejich (Pipni) certifikátem (po otevření pošty pořád hlásilo "Server, ke kterému jste připojeni, používá certifikát zabezpečení, který nelze ověřit"). Pak mi na Pipni doporučili nastavit připojování na jiné servery a pak byl klid. Tak to vypadá, že to bude asi ono. Zkusím tedy požádat o vymazání z blacklistu a uvidím. Zatím díky.
  10. Dobrý den. Poslední dobou (asi 6 měsíců) mám problémy s odesíláním e-mailů. E-mail z Outlooku odešlu, ale adresátům e-mailová zpráva nedojde a ani ji nemají v nevyžádané poště => NEMOHU POSÍLAT POŠTU. A protože mám vlastní doménu, tak jsem poslal dotaz na support společnosti. Dostal jsem odpověď: Dobry den, Vase IP je ve spamlistu - https://talosintelligence.com/reputation_center/lookup?search=89.102.226.87 . Takže IP adresa, kterou máme od UPC přidělenou je na nějaké blacklistu (vlastně je tam blokovaný celý rozsah ip adres). Nevím proč, jak se tam dostala a už vůbec netuším co s tím. Vím jen to, že mi nefunguje pošta. Poštu mohu odesílat jen z webového rozhraní. Prosím, máte někdo podobné zkušenosti? Dá se s tím něco dělat? Jak se to dá vyřešit? Děkuji
×
×
  • Create New...