Přejít na obsah

upcklient

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Days Won

    2

upcklient last won the day on 30. října 2018

upcklient had the most liked content!

O uživateli upcklient

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Praha
  • UPC Internet
    Internet 150
  • UPC televize
    TV Klasik
  • UPC Telefon
    Starší služba
  • Zařízení od UPC
    Modem Compal, HD Mediabox

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. upcklient

    Nefunguje zpětné zhlédnutí

    Tak jsem se po dovolené dostal doma k modemu, nastavení jsem ověřil a v nastavení mediaboxu je ta stejná IP adresa, kterou má přidělený také router. Zpětné zhlédnutí jsem zkoušel, vše se podařilo načíst až po krocích, které jsem popsal v předchozí zprávě. Ale funguje to, sice ne hned, ale když se v tom člověk porhabe, programy se začnou načítat.
  2. upcklient

    Nefunguje zpětné zhlédnutí

    Děkuji, zkusím se na to kouknout, ale že by byl problém ve dvou zařízeních, to opravdu nevím a když jsem řešil po telefonu, tak údajně bylo vše v pořádku. Každopádně děkuji za tip, prověřím to a případně dám vědět výsledek.
  3. upcklient

    Nefunguje zpětné zhlédnutí

    Já mám se samotným zpětným zhlédnutím problém od začátku. Měl jsem pronajatý Kaon a poté si zakoupil novější, ale problémy jsou stejné. Největším problémem je u mě se vůbec dostat na výpis zpětného zhlédnutí, skoro z 95 % mám vždy jen hlášku Informace nejsou k dispozici. Po tom, co vše pošteluju, Kaon odpojím od internetu a znovu připojím, vypnu a tak dále, tak asi po 10 minutách vždy vše najede a když už se ně něco koukám, tak my vše funguje na 100 % a neseká se, asi každý má jiné problémy, ale určitě se shodneme, že zpětné zhlédnutí nefunguje tak, jak by mělo. I jsem to řešil několikrát po telefonu a nic se nakonec nevyřešilo, problém zařízení to zřejmě nebude, když jsem měl už dvě a všude stejný problém. Nakonec se ke zpětnému zhlédnutí dostanu, ale jakým způsobem. Upřímně řečeno, kdyby služba nebyla vůbec, což by možná bylo pro většinu lepší než to utrpení, tak bych se i s tím spokojil. V TV se většinou kokám na sporty a to živě a co seč týká filmů, tak na to mám HBO GO, které funguje v pořádku a zahraniční placenou knihovnu filmů a seriálů. Asi zpětné zhlédnutí není úplně optimalizované a vyladěné, ale beru to tak, že nemám si na co stěžovat, když jde v podstatě jen o bonus "zdarma" k tomu, co si platíme.
  4. upcklient

    Vyplatí se odkoupení HD mediaboxu a modemu od UPC?

    Moc Vám děkuji. Přeji hezký zbytek dne.
  5. upcklient

    Vyplatí se odkoupení HD mediaboxu a modemu od UPC?

    Děkuji, již mám objednaný jak modem, tak i mediabox a technik dorazí tento týden, zapojení, kdybych chtěl, je prý za poplatek nějakých 400 Kč, což jsem rovnou řekl, že si vše připojím sám. Máte jinak zkušneosti s tím, jestli je výjezd jinak zdarma, tedy přivezení nového začízení a odcoz starého? Určitě to bude chtít i nějaké potvrzení o odevzdání zařízení. Staré zařízení údajně nemusí být ani a původním balení, i tak mám jen krabici k mediaboxu, k modemu ne, ale to není podstatné. Děkuji, tak již mám vše zařízené a jak modem, tak i mediabox objednaný. Snad vše proběhne v pořádku a bude fungovat jako doposud
  6. upcklient

    Vyplatí se odkoupení HD mediaboxu a modemu od UPC?

    E: Tak jsem si zavolal přímo na UPC a bylo sděleno, že by přijel tehnik s novým modemem a ten starý si odvezl.
  7. upcklient

    Vyplatí se odkoupení HD mediaboxu a modemu od UPC?

    Děkuji moc za odpověď. Modem tedy pravděpodobně odkoupím, co se týká Kaonu, tak jeho odkup ještě zvážím. Co se týká odkupu, máte s ním prosím zkušenosti? Stačí pouze napsat, vystaví fakturu na úhradu, nebo se toto řeší zcela novým modemem, který mi přidělí a "starý" Compal si odvezou? Děkuji moc. Co se týká Kaonu, tak nemohu úplně posoudit, zda je to krám nebo ne, mám starší model, ne ten novější, který lze odkoupit, obecně mám problémy se zpětným zhlédnutím, zda je to ale otázkou zařízení nebo problému na straně UPC, kdo ví, když nepočítám ale to, tak funguje správně, zatím používám od ledna.
  8. Zdravím, měl bych dotaz. U UPC jsem skoro rok a se vším jsem plně spokojen, s porovnáním původního poskytovatele (až na občasné problémy se zpětném zhlédnutím). Když si tak porovnávám faktury, hradí se také poplatek za pronájem WIFI ED3.0 70 Kč (modem) a pronájem KAON HD USB-PVR, také 70 Kč měsíčně. To je měsíčně o 140 Kč více a ročně 1680 Kč navíc v podstatě za nic, původní poskytovatelé měli vždy toto zdarma a po ukončení nepožadovali ani vrácení. U UPC plánuji následujících pár let určitě zůstat a uvažuji, zda se cenově vyplatí od nich odkoupit modem a mediabox. Cenu modemu jsem nalezl v ceníku za nějakých 2 020 Kč, což je celkem dost,ale když už mám platit, tak je asi přijatelnější, když budu modem vlastnit než jen platit pronájem. stejně stojí také Kaon KCF-SA900PCO. Pokud budu u UPC následující tři roky, což s největší pravděpodobností budu, tak pokud správně takto po ránu počítám, ušetřená částka bude 1000 a k tomu ještě zařízení budu vlastnit. Otázkou ale je. Je tu někdo, kdo má obě zařízení odkoupené a je spokojen? Dotaz cílený spíše na starší zákazníky, zda třeba UPC neprovádí různé "modernizace" a případně jak často, aby se nestalo, že odkoupím a za rok budu muset vše měnit za jiné modely. U původního poskytovatele jsem za cca 6 let měnil jednou router, který mi poskytli z důvodu zkvalitňování služeb. Vím, že zařízení lze dokoupit třeba na inzerci nebo i zde, ale když už, raději koupím nové, díky za odpovědi. Kdyby docházelo ke změnám v zařízeních pravidelně, cenově výhodnější by asi bylo zůstat u pronájmu, protože vždy kupovat nový modem by se celkem prodražilo 🙂
  9. upcklient

    Kaon 700 hrozne pomaly

    Pokud došlo k nějaké změně, tak asi úspěšně. Dnes jsem zkoušel za posledního hodinu 3x zpětné zhlednuti a zcela bez problému, vše funguje jak ma, program zpětného zhlednuti se hned nacetly.
  10. upcklient

    Kaon 700 hrozne pomaly

    Zdravím. Taky mám Kaon 700 a mám dost problémy se zpětným přehráváním. Nevím, kde může být chyba, ale skoro nikdy se mi nepodařilo cokoliv spustit na poprvé, vždy musím dělat různé restarty, vypojovat a zapojovat kabely a pak to někdy zázračně naskočí,l někdy taky ne. Vždy to jen píše Informace nejsou k dispozici. Taky máte tento problém? Nebo půjde spíš o problém zařízení Problém s přepínáním mám občas taky, zadám a žádná reakce, zkusím znovu a pak a skočí třeba 180 program, například
  11. upcklient

    Koupě modemu a dotaz ohledně služeb

    Díky za odpověď. Ano, je to opravdu telefon, úplně odlišná položka, je televize, internet a úplně poslední telefon 30 min a uvedeno číslo telefonu. Celkem 24 Kč měsíčně, sice pár korun, ale proč využívat, když nepoužívám, jen nevím, zda ot zrušit půjde, zavolám nebo napíšu a uvidí se.
  12. Zdravím, měl bych dotaz. Za pronájem modemu od UPC platím cca 70 Kč měsíčně, aktuálně mám model https://www.upc.cz/internet/doplnky/zarizeni/premiovy-wifi-modem/ . Máte někdo zkušenosti s tím, že by se dalo modem odkoupit a tím pdáem by padl poplatek za pronájem? Možná jsem nehledal moc dobře, ale nikde se mi nepodařilo najít, jaká by byla případná cena a zda se to vůbec vyplatí, takhle je to ročně za poplatek pronájmu nějakých 840 Kč pokud správně počítám, tak zda by se to případně vyplatilo. A ještě jeden menší dotaz, zda to někdo neřešil. Ve vyúčtování mám účtován také telefon 30 min zdarma, který ale vůbec nepoužívám, nějakých 25 Kč a sleva 1 Kč a u toho balíčková sleva I150+ s TEL. Jde to případně zrušit? Jestli to není přidáváno standardně, protože co koukám, tak ve smlouvě jsem nenalezl, že by tam tato položka měla být, ale to už bude asi dotaz spíše přímo na UPC podporu či zavolání, jen náhodou, kdyby to někdo řešil se ptám i zde, abych věděl. Díky. Tak už se mi podařilo v ceníku dopátrat cenu, 2 020 Kč.
  13. upcklient

    Pomalá WIFI v telefonech

    EDIT3: Tak to opravdu pomohlo, nyní se změna kompletně projevila a na všech zařízeních vše funguje jako dříve. 100% zlepšení, třeba někdo bude mít stejný problém, tak zde nalezne řešení. Člověk provede všemožné změny, ale že by to mohla mít na svědomí povolená IPV6, tak to nenapadne 🙂 Každopádně děkuji všem, co se zapojili a snažili se pomoci.
  14. upcklient

    Pomalá WIFI v telefonech

    Díky, pokusím se nějaký router zajistit a zkusím. Přes kabel se zdá vše v pořádku, internet sám o sobě je rychlý, plná rychlost, stahování, videa atd., ale to načítání. U zařízení s 5 GHZ je to podstatně lepší, ale ne tak jako u jiných sítí, kde jsem rychlost testoval. U zařízení s 2,4 GHZ, obvykle telefony je ale problém načíst gmail, nebo i obyčejný email, to může zabrat třeba i 5 minut. Dnes jsem zkoušel znovu restart modemu, vše nastavil znovu, zvolil kanál i pásma, která nejsou v okolí, ale moc tomu nepomohlo. Ale je zvláštní, že vždy jsem měl tento problém až když UPC udělalo nějakou změnu. Poprvé hned po zřízení služby někdy v lednu a myslím, že během března už bylo vše v pořádku. Do doby, než došlo k navýšení rychlosti začátkem září, poté se hned problém projevil. Nemůže to být třeba něco v DNS? Nevím ale, zda toto s tím nějak souvisí. EDIT: Ještě jsem psal přímo na podporu a uvedl problém. Technikem mi bylo sděleno, že podle popisu by problém mohl způsobit IPV6 protokol, který je u modemu nastavený. Provedl změnu na IPV4 a uvidíme, zda to problém vyřeší. EDIT2: Nepodařilo se mi upravit předchozí příspěvek, tak píši nový. Po tom, co provedl technik po chatu změnu, kterou jsem uvedl je v zařízeních rychlost načítání tam o 70 % lepší. Než se změna projeví, tak to může ještě chvíli trvat, ale vypadá to, že problém byl opravdu způsoben IPV6 protokolem, který měl modem u nich nastavený. Počkám ještě do zítřka, jak to bude fungovat a dám vědět. Ale s největší pravděpodobností byl problém zde, technik hned věděl o co se pravděpodobně jedná.
  15. upcklient

    Pomalá WIFI v telefonech

    Ano. Uz dvakrát jsem dělal řešen modemu a poté vše znovu nastavoval.
×