Jump to content

upcklient

User
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

upcklient last won the day on October 30 2018

upcklient had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutrální

About upcklient

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 150
  • Vodafone television
    TV Klasik
  • Vodafone devices
    Modem Compal, HD Mediabox
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Já to měl to stejné. Používal jsem od UPC HBO GO přímo v konzoli - PS4 a minimálně jednou týdne mě to vždy odhlásilo a chtělo údaje a spárování znovu. Nějaký čas už mám koupené hbo přímo přes oficiální stránky, v konzoli mám účet x měsíců a za tu dobu ani jedno odhlášení 🙂
  2. Ano, to vím, jenže chromecast bude použitý pro TV, která není "smart" a nemá android. Ještě se rozhoduji, jestli koupit TV s androidem a nebo například Tizen.
  3. Děkuji za rady. Asi koupím zatím chromecast, který se vždy hodí i do budoucna. Až budu mít novou tv, tak pro tuhle starou nechám chromecast a u nové koupený mediabox
  4. Dobrý den, v blízké době budu kupovat novou TV - aktuálně mám lg 42lm615s. Plánuji koupit nějakou Smart TV a měl bych dotaz. Aktuálně mám připojený kabel od technika, který vede do koupeného mediaboxu a ten pomocí hdmi do TV - a do modemu kabel k internetu. Pokud koupím novou TV, která bude místo této a tato bude v jiné místnosti, lze možné nějak propojit, abych mohl UPC televizi používat na obou TV, abych nemusel mít dva setoboxy? Nestačilo by třeba na nové Smart tv použít aplikaci horizon go a pro aktuální setobox ponechat? Akorát bych musel ještě vyřešit kabely, protože by to byl
  5. Dobrý den, neplánuje se prosím zavedení sportovních programů Digisport, třeba za příplatek?
  6. Tak jsem se po dovolené dostal doma k modemu, nastavení jsem ověřil a v nastavení mediaboxu je ta stejná IP adresa, kterou má přidělený také router. Zpětné zhlédnutí jsem zkoušel, vše se podařilo načíst až po krocích, které jsem popsal v předchozí zprávě. Ale funguje to, sice ne hned, ale když se v tom člověk porhabe, programy se začnou načítat.
  7. Děkuji, zkusím se na to kouknout, ale že by byl problém ve dvou zařízeních, to opravdu nevím a když jsem řešil po telefonu, tak údajně bylo vše v pořádku. Každopádně děkuji za tip, prověřím to a případně dám vědět výsledek.
  8. Já mám se samotným zpětným zhlédnutím problém od začátku. Měl jsem pronajatý Kaon a poté si zakoupil novější, ale problémy jsou stejné. Největším problémem je u mě se vůbec dostat na výpis zpětného zhlédnutí, skoro z 95 % mám vždy jen hlášku Informace nejsou k dispozici. Po tom, co vše pošteluju, Kaon odpojím od internetu a znovu připojím, vypnu a tak dále, tak asi po 10 minutách vždy vše najede a když už se ně něco koukám, tak my vše funguje na 100 % a neseká se, asi každý má jiné problémy, ale určitě se shodneme, že zpětné zhlédnutí nefunguje tak, jak by mělo. I jsem to řešil několikrát
  9. Děkuji, již mám objednaný jak modem, tak i mediabox a technik dorazí tento týden, zapojení, kdybych chtěl, je prý za poplatek nějakých 400 Kč, což jsem rovnou řekl, že si vše připojím sám. Máte jinak zkušneosti s tím, jestli je výjezd jinak zdarma, tedy přivezení nového začízení a odcoz starého? Určitě to bude chtít i nějaké potvrzení o odevzdání zařízení. Staré zařízení údajně nemusí být ani a původním balení, i tak mám jen krabici k mediaboxu, k modemu ne, ale to není podstatné. Děkuji, tak již mám vše zařízené a jak modem, tak i mediabox objednaný. Snad vše proběhne v pořádku a bude fu
  10. E: Tak jsem si zavolal přímo na UPC a bylo sděleno, že by přijel tehnik s novým modemem a ten starý si odvezl.
  11. Děkuji moc za odpověď. Modem tedy pravděpodobně odkoupím, co se týká Kaonu, tak jeho odkup ještě zvážím. Co se týká odkupu, máte s ním prosím zkušenosti? Stačí pouze napsat, vystaví fakturu na úhradu, nebo se toto řeší zcela novým modemem, který mi přidělí a "starý" Compal si odvezou? Děkuji moc. Co se týká Kaonu, tak nemohu úplně posoudit, zda je to krám nebo ne, mám starší model, ne ten novější, který lze odkoupit, obecně mám problémy se zpětným zhlédnutím, zda je to ale otázkou zařízení nebo problému na straně UPC, kdo ví, když nepočítám ale to, tak funguje správně, zatím používám od l
  12. Zdravím, měl bych dotaz. U UPC jsem skoro rok a se vším jsem plně spokojen, s porovnáním původního poskytovatele (až na občasné problémy se zpětném zhlédnutím). Když si tak porovnávám faktury, hradí se také poplatek za pronájem WIFI ED3.0 70 Kč (modem) a pronájem KAON HD USB-PVR, také 70 Kč měsíčně. To je měsíčně o 140 Kč více a ročně 1680 Kč navíc v podstatě za nic, původní poskytovatelé měli vždy toto zdarma a po ukončení nepožadovali ani vrácení. U UPC plánuji následujících pár let určitě zůstat a uvažuji, zda se cenově vyplatí od nich odkoupit modem a mediabox. Cenu modemu jsem nalezl
  13. Pokud došlo k nějaké změně, tak asi úspěšně. Dnes jsem zkoušel za posledního hodinu 3x zpětné zhlednuti a zcela bez problému, vše funguje jak ma, program zpětného zhlednuti se hned nacetly.
  14. Zdravím. Taky mám Kaon 700 a mám dost problémy se zpětným přehráváním. Nevím, kde může být chyba, ale skoro nikdy se mi nepodařilo cokoliv spustit na poprvé, vždy musím dělat různé restarty, vypojovat a zapojovat kabely a pak to někdy zázračně naskočí,l někdy taky ne. Vždy to jen píše Informace nejsou k dispozici. Taky máte tento problém? Nebo půjde spíš o problém zařízení Problém s přepínáním mám občas taky, zadám a žádná reakce, zkusím znovu a pak a skočí třeba 180 program, například
×
×
  • Create New...