Jump to content

Medvěd

Uživatel
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About Medvěd

  • Rank
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Praha Žižkov
  • UPC Internet
    Internet 300
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    Kaon, modem takovej bílej, nastojato

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Já jsem zvídavý člověk a tak si přečtu občas i vlákna, která momentálně nemusí zajímat, ale, tomusi, ty už jsi mě po několikáté totálně odvařil. Co nám chceš oznámit informací: "Chybu 2005 už jsem na mobilu také párkrát viděl, takže asi to nebude nic zvláštního"..? Ten tazatel se zajímal o ID chyb a ty mu napíšeš tohle, fakt dobrý!
  2. Teď jsem dokoukal ten Top Gear. Úplně v pohodě. Tak hlavně aby nám vydrželo!
  3. Hmm, chtěl jsem si před chvíli pustit zpětně dnešní Top Gear na Coolu. Zase velký p*d. To si pište, že už už letím zase vyplňovat nějaký přitroublý formulář, na to už jsem se před nějakou dobu nechal nachytat a stejně to je k ničemu. No, kdyby to někoho zajímalo, tak se to kousalo a kousalo a kousalo v kvalitě asi tak 240 řádků. Tak jsem to vypnul, abych si ještě vztekem nerozmlátil plasmu, která na rozdíl od UPC funguje a nemůže za to. Fakt dík. Čím dál tím víc jsem přesvědčený o tom, že jsem při volbě kabelovky akorát blbě naletěl lživému marketingu. Ten agent co tu polepil barák mně zdůrazňoval mimo jiné úžasnou možnost dívat se na pořady až sedm dní zpět...
  4. 2 satanik: To jsi zmínil další věc, která se asi stane "vlastností" a možná by kvůli tomu mohl vzniknout nějaký formulář na hlášení chyb. Ano, obraz tv se při sledování periodicky zmenšuje a zvětšuje. Nechápu.
  5. 2 tomus: no, jsem nováček a ne pokročilý, pravda. Ale to neznamená, že jsem idiot. Ostatně, proč to děláte?
  6. 2 tomus: Formulář na nahlášení problému vyplnit můžeš, ale to je asi tak všechno... Zatím efekt stejný jako brečet tady nebo na infolince, takže další velké nic. Teď se pokouším živě koukat na hokej a každou chvíli místo hokeje vidím rotující kolečko. Víte co si myslím? Buď to opravit nechtěj, nebo to prostě neuměj.A neuměj to chlapsky přiznat.
  7. Mrkni do vlákna "Formulář pro hlášení chyb zpětného zhlédnutí"
  8. Jenom obecný poznatek, možná k něčemu bude: spolehlivě mně zpětné přehrání "rozbije" pokus o rychlý posun s náhledem. Pokud se použijí kurzorové šipky, čas na ose se mění a obraz se objeví až při puštění kurzorové šipky, zdá se, že zařízení je "odolnější". Tohle ovšem platí v situacích, kdy se zpětné přehrání alespoň rozjede a funguje. Často začne kolabovat bez příčiny... Celé to dělá laický dojem, jakoby se člověk pokoušel sledovat video na pomalém připojení: zhorší se kvalita, sekne se, dotáhne se a rozjede, sekne se, atd., atd.
  9. Dobře, budu tedy vypisovat dotazníky. Prosím o zpětnou vazbu, jak vás dotazníky konkrétně posunuly při řešení problému který evidentně máte. Děkuji.
  10. 2 David - UPC: Ten krám už zase nefunguje. Při ZZ se to neustále přepíná do módu horšího než SD vysílání, a po několika zastavení to skončí hláškou "Spojení ztraceno" nebo "Chyba repo043". Udělejte s tím už něco! Výše píšete, že zde žádáte o pomoc - dobrá, jak vám mohu pomoci?
  11. 2 David - UPC: Dobrá, oceňuji, že "zkousnete" i informace podané nestandardně! Tak to palec nahoru! Ovšem: Problém je jenom někde (silná aglomerace) a někdy (v době silného provozu). Takže?
  12. "- jaká vaše činnost mohla vést k zaseknutí nebo poruše," Seděl jsem v křesle v obýváku a chtěl se dívat na televizi. Netuším, jak jsem tím mohl způsobit že ten krám přestal fungovat. Bylo to v pondělí večer a chtěli jsme doma asi s desetiminutovým opožděním sledovat Rapla na ČT1. Krabičku mám takovou tu malou a jestli v té chvíli fungovalo HorizonGo nevím, protože jsem manželce vysvětloval, že když budeme trpěliví, tak to možná dokoukáme. Obraz se zasekl, potom to kousek přeskočilo dopředu, chvíli běželo v kvalitě asi jako VHS, potom se to zase kouslo a tak furt dokola. Potom ta zatracená věc přestala reagovat na dálkový ovladač úplně a nezbývalo než vyškubnout konektor napájení. Místo Rapla jsme pak sledovali restart zařízení a poučili jsme se, jak se leccos řekne třeba rumunsky. Potom ta věc konečně nastartovala a celá situace se opakovala. Tak jsme se na to vyprdli. Třeba to dokoukáme dneska... Konec srandy: Internetové připojení funguje skvěle. Televize online funguje, to jo. Zpětné přehrání je nevypočitatelné. Výše popsané se děje imrvére, bez ohledu na kanál či čas dne. K tomu občas některé kanály, které mají mít zpětné přehrání "ztratí" ikonu této funkce. Naprosto humorné je používat HDD k záznamu: že to chce po prvním připojení formátovat disk chápu. Nahraju pořad a potom po novém zapnutí krabky a při pokusu o přehrání to chce formátovat znovu. Stačí jeden dva restarty a už to funguje i bez formátování, disk je OK a pořady na něm nahrané. Lokalita pražský Žižkov. Nejsem si jist přínosem formuláře k vyřešení problémů, tyhle věci se tu opakují. Lepší by to bylo opravit.
  13. Nemyslím, že by můj život byl zase tak "neběžný" a přesto jsem zdolal v tomto případě i vyšší levely. I Písmo praví: Tlučte a bude vám otevřeno (Mt7, 7-8). Bušil jsem o bylo mi otevřeno. Za to díky :-) A ovšem potom jsou zde diskuzní fóra jako třeba tohle. Proto jsem měl potřebu mimo poděkování i svým laickým způsobem informaci o problému předat zde, třeba to někomu pomůže. Každý něčemu rozumíme (teda alespoň doufám) a pokud je to i naším zájmem, tak tímto způsobem můžeme někde poradit. A to je fajn.
  14. Problém s Horizon Go - vyřešeno. Pro všechny, kteří sledovali můj problém - Ve čtvrtek jsem "Davidovi - UPC" poslal číslo smlouvy. Hned odpoledne mě kontaktoval člověk z technické podpory a začali jsme problém řešit. Včera mi technik zavolal a oznámil mi, že je problém vyřešen, ať si s to vyzkouším a že se mi ještě dnes ozve na potvrzení. Protože vše funguje jak má, tak jsme se v dobrém rozloučili :-) Problém byl v přidělování adres (IPv4/IPv6), změnit to šlo pouze ze strany poskytovatele. Chtěl bych poděkovat všem, kteří se mnou nad problémem tady hloubali, v nouzi byla každá rada a zájem drahý. A jak jsme z principu (a leckdy ze zkušeností :-)) zvyklí nadávat na všelijaké podpory apod., tak tady právě naopak: Zaměstnancům technické podpory velice děkuji za vstřícnost, ochotu a schopnost problém vyřešit. Medvěd
  15. Nový rok jsme trávili v zastrčeném penzionu na Šumavě, kde wifina byla tak slabá, že občas vypadla úplně, rychlost připojení 2Mbs, nicméně HorizonGo fungoval. Sice s sebou video občas drklo, ale fungovalo to. Vrátil jsem se domů ke svému úžasnému internetu a nic. Takže zbývá jít cestou různých infolinek a technické pomoci. Tedy něco, před čím lidé tady varují. Ale co můžu dělat, když stále na mobilu nebo tabletu čtu něco o pomalém a nestabilním připojení, díky(!) kterému to nejde a nejde... Nějak situace, kdy se mi na jeden z mnoha pokusů podaří dostat jedině na Nova2 (nechápu, proč zrovna tohle a nic jiného) a to funguje pouze do okamžiku pokusu o full screen, tak to mně nevyhovuje.
×
×
  • Create New...