Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

ject9a

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli ject9a

  • Hodnost
    Nováček
  1. Vrácení modemu

    Asi na tom něco bude, ale stejně jsem se docela lekl, když se mi ozvala ta vymahačská firma, že si dojedou pro modem. Nejhorší je na tom ale ta arogance celého kolosu UPC, že operátoři si to přehazují jako horkou bramboru a VŮBEC NIKDO to nechce řešit - vždycky jen že to předá kompetentnímu oddělení. To jo, žvásty žvásty žvásty. Ale obrňte se trpělivostí, nedejte se a vytrvejte - mně to vyšlo, tak to vyjde i vám. Hodně štěstí!
  2. Vrácení modemu

    Ano, podařilo se mi tohle vyřešit, ale kdybyste tak věděl, kolik nervů to stálo! UPC pořád tvrdilo, že ten modem ještě majitelka bytu vlastní, já jsem zase pořád stál za svým, že modem byl už vrácen. Navíc, když jsem po nich chtěl, aby mi tedy dali zpátky ten modem, který byl podle nich nesprávný, tak jsem se dozvěděl, že už neexistuje, že byl vyřazen z databáze! No dokonce pak už poslali vymahače, ale toho se ještě podařilo ukecat:-) Nicméně vedle vytrvalého tvrzení, že modem byl už vrácen pomohlo také až to, že jsem se nakonec na zákaznické lince nechal přepojit na kompetentního technika (což taky není lehké) a řekl mu, ať se podívá na logy z mého připojení a najde tam adresu modemu, kterým jsem se po celé období připojoval do jejich sítě. Ta adresa byla logicky jedna a ta samá a stejná jako adresa modemu, který jsem vrátil - potom už konečně vrácení modemu uznali. Ale omluvu od UPC v žádném případě nečekejte.
  3. Bydlím v podnájmu, do února 2008 byl internet (aktivovaný před dvěma roky ještě u Karnevalu) napsaný na majitelku bytu a potom od března jsem si ho nechal přepsat na sebe (teď už teda u UPC). Technik mi tady aktivoval net, odpojil a vzal si s sebou starý modem a nainstaloval nový. Cca po měsíci mi volala majitelka bytu, že ji UPC urguje, ať okamžitě vrátí modem, nebo ho budou vymáhat. Poslal jsem jim na UPC teda kopii zakázkového listu, kde se píše o vyzvednutí starého modemu s určitou MAC adresou - ale oni mi napsali zpátky, že majitelka bytu má modem s jinou MAC adresou, který však ještě nevrátila (což není možné, pač jsem ten přístroj osobně předával technikovi). Jak teďka postupovat, když to je vlastně tvrzení proti tvrzení? Já jsem opravdu vracel jeden a ten samý modem, který nám Karneval před 2 roky zapůjčil... Nestalo se vám něco podobného?
×