Přejít na obsah

Jana P.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Jana P.

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Praha 13
  • UPC Internet
    Internet 300
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    HD Mediabox, Wi-fi modem

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Už možná dva měsíce řešíme zašumění linky. Několik hodin denně se stává to, že download spadne tak na pětinu tarifu a download na měřáku http://speedtest.dkm.cz/ hlásí hodnoty pod 0,1 MBit/s. Při téhle rychlosti je spousta služeb na hranici nebo pod hranicí použitelnosti. Restart modemu vede k totální nefunkčnosti internetu až do ukončení výpadku, což bývá v časy jako 03:48 ráno apod. Momentálně jsme volali na linku UPC už čtvrtý den za sebou (za poslední dva měsíce tak možná po patnácté nebo po dvacáté) a začíná nám docházet trpělivost. Má někdo zkušenosti, jak dlouho trvá vyřešit zašumění linky? Týden, měsíc? Nikdy? V tomhle bytě je internet od UPC a jeho předchůdců bezmála dvacet let, ale i náš konzervatismus má své meze. Zcela vážně začínáme uvažovat o nějakém novém operátorovi aspoň na internet. Službu ZZ dost často používám, takže od UPC se mi opravdu nechce odcházet, ale jak už jsem psala výše, hranice naší trpělivosti nejsou neomezené. A zjistit od UPC, jestli technici skutečně to zašumění hledají, nebo se ten problém nechává vyhnít (výpadky jsou většinou ve všední dny od okolo sedmé-osmé, o víkendu o dvě hodiny dříve) je takřka nemožné.
  2. Jana P.

    Výpadek UPC kvůli servisu?

    Už z toho začínám být zoufalá, poslední roky byl výpadek možná jednou za rok, pokud vůbec. Ovšem někdy na konci září se to začalo hodně zhoršovat, za poslední měsíc snad deset výpadků, kdy je internet na samotné hranici použitelnosti, nápady jako restart modemu nebo tovární nastavení jsme vyzkoušeli při prvních dvou, ty znamenaly totální nedostupnost čehokoliv. Už mám i obavu si brát home-office, když si nejsem jistá, zda se budu moct přihlásit na vzdálený počítač do práce, Citrix odmítá v takové situaci spolupracovat :-( Dneska jsou v naší lokalitě hlášené hned tři výpadky, z toho jeden ještě ani nezačal. Má někdo zkušenosti, co to znamená ? Snaží se UPC něco řešit? Nebo to jsou jen automatické hlášky a žádná náprava se ve skutečnosti nekoná a jen se čeká, až se to nějak "vyřeší samo"? Nerada bych po dvaceti letech měnili poskytovatele, ale naše trpělivost není nekonečná.... Nahlášeno od: 21.11.2018 16:23 Předpokládaný termín opravy: 21.11.2018 22:23:00 Servisní práce na síti, možné výpadky všech služeb. Nahlášeno od: 21.11.2018 17:26 Předpokládaný termín opravy: 21.11.2018 23:26:00 Servisní práce na síti, možné výpadky všech služeb. Nahlášeno od: 22.11.2018 01:00 Předpokládaný termín opravy: 22.11.2018 6:00:00 Servisní práce na síti, možný výpadek služby Horizon GO a nelineárních služeb (videotéka, zpětné zhlédnutí, aplikace) na HD Mediaboxu a HD DVR Media boxu.
  3. Jana P.

    výměna kabeláže při zateplení domu

    U nás to bylo s minimálním výpadkem, ale taky si to SVJ domluvilo několik měsíců dopředu. Nové rozvody se vedly světlíky u vchodových dveří a pak se postupně v jednotlivých bytech stěhovaly zásuvky a napojovaly na nový rozvod. A to vše ještě před tím, než se začalo zateplovat a tedy rušit staré vedení po fasádě. A nevím, jakého budete mít dodavatele zateplení, ale ten náš říkal, že na fasádě nic být, jinak přijdeme o záruku. A ještě jsem zapomněla, ohledně placení to mělo snad být rovným dílem SVJ a UPC.
  4. Pokud se to realizuje, bude mít tuhle i nějaký dopad na Zpětné zhlédnutí u UPC? Zásadní omezení pak Nova požaduje pro funkci Fast Forward, kterou nabízejí IPTV a kabeloví operátoři. Ti by podle navrhovaných podmínek neměli umožnit využít tuto funkci pro přeskočení reklamy nebo reklamního bloku po dobu tří dnů od odvysílání daného pořadu. Tato povinnost by měla začít platit od letošního července. https://www.lupa.cz/aktuality/nova-chce-od-prazdnin-znemoznit-pretaceni-reklam-u-streamingovych-a-catch-up-sluzeb/
  5. Jana P.

    Kabel mezi zásuvkou a modemem

    Instalaci máme zdárně za sebou. Dotaz na ten kabel jsem posílala přes facebook i přímo UPC a ozvali se nečekaně rychle s tím, že ten koaxiální kabel by měl být dvakrát stíněný, odpor 75 ohm. Shodou okolností přesně takový měl ten člověk, co mi to montoval k dispozici, používal jej k zapojení satelitu v rodinném domku, takže jen uřízl z klubka a nasadit F-konektory a všechno funguje. Včetně toho, že už konečně nemusíme mít kabel ve dveřích, když chci používat ZZ 🙂 Děkuji všem, kdo se ozvali.
  6. Jana P.

    Kabel mezi zásuvkou a modemem

    Problém je, že stávající kabel je částečně vedený po zdi, částečně zalištovaný a částečně zasádrovaný do zdi a dlouhý tak možná deset metrů. Jo a s nápisem DattelKabel. 🙂 Takže po skoro dvaceti letech netuším, v jaké bude kondici, když se s ním začne pohybovat. A obávám se, že to spíš skončí tak, že se zatím ten starý nechá a jeho odstranění bude až nějaká další část rekonstrukce. Proto sháním nějaký nový. Dík za rady, kdyby měl někdo nějaký ověřený pražský obchod, prosím doporučte. Jen se chci ujistit, jde o ten koaxiální kabel?
  7. Budeme v bytě měnit umístění modemu (momentálně UBEE), nově bude kousek od zásuvky UPC, takže bude potřeba nový kabel délky nejvýše metr. Jestli jsem správně pochopila návod k modemu, tak se tam používá koaxiální kabel. Máte někdo nějaké zkušenosti, doporučení jaký koupit a kde vůbec sehnat kabel v délce jednoho metru, lze jej nějak koupit třeba přímo u UPC?
  8. Jana P.

    Nefunguje zpětné zhlédnutí

    Na televizi i na počítači mi to hlásí, že je potřeba aktualizovat předplatné. Chová se vám to stejně?
×