Jump to content

Jana P.

Uživatel
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Jana P.

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 300
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    TV Komfort
  • Vodafone devices
    HD Mediabox, Wi-fi modem
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha 13

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Díky, začínám mít podezření, že nám nějak odchází kabelový modem. Včera se stalo to, že zpětné zhlédnuté přes settobox, který je připojený kabelem fungovalo, ale wifi na dvou počítačích ne. Divil se tomu i člověk na technické podpoře, pomohl restart modemu, wifi se zas rozběhla. Včera v noci ty stránky routeru fungovaly ještě aspoň částečně, dneska už se mě to ani nezeptá na ty přihlašovací údaje.
  2. Zdravím všechny, funguje vám aktuálně http://192.168.0.1/ Máme UBEE EVW3226 a zobrazí se jen bílá stránka s titulkem "UPC Wireless Cable Router - Login" a stránka čeká na načtení a nedočká se...
  3. Ještě jeden pohled "z druhé strany". Pracuji v jedné pojišťovně a vím, že když si klient chce změnit něco v souvislosti se SIPem, zavedení, zrušení a myslím, že i výše pojistného tak to nejde od nejbližšího měsíce jako u jiných způsobů placení ale až od dalšího. Takže flexibilita nic moc...
  4. Už možná dva měsíce řešíme zašumění linky. Několik hodin denně se stává to, že download spadne tak na pětinu tarifu a download na měřáku http://speedtest.dkm.cz/ hlásí hodnoty pod 0,1 MBit/s. Při téhle rychlosti je spousta služeb na hranici nebo pod hranicí použitelnosti. Restart modemu vede k totální nefunkčnosti internetu až do ukončení výpadku, což bývá v časy jako 03:48 ráno apod. Momentálně jsme volali na linku UPC už čtvrtý den za sebou (za poslední dva měsíce tak možná po patnácté nebo po dvacáté) a začíná nám docházet trpělivost. Má někdo zkušenosti, jak dlouho trvá vyřešit zašumění l
  5. Už z toho začínám být zoufalá, poslední roky byl výpadek možná jednou za rok, pokud vůbec. Ovšem někdy na konci září se to začalo hodně zhoršovat, za poslední měsíc snad deset výpadků, kdy je internet na samotné hranici použitelnosti, nápady jako restart modemu nebo tovární nastavení jsme vyzkoušeli při prvních dvou, ty znamenaly totální nedostupnost čehokoliv. Už mám i obavu si brát home-office, když si nejsem jistá, zda se budu moct přihlásit na vzdálený počítač do práce, Citrix odmítá v takové situaci spolupracovat :-( Dneska jsou v naší lokalitě hlášené hned tři výpadky, z toho jeden
  6. U nás to bylo s minimálním výpadkem, ale taky si to SVJ domluvilo několik měsíců dopředu. Nové rozvody se vedly světlíky u vchodových dveří a pak se postupně v jednotlivých bytech stěhovaly zásuvky a napojovaly na nový rozvod. A to vše ještě před tím, než se začalo zateplovat a tedy rušit staré vedení po fasádě. A nevím, jakého budete mít dodavatele zateplení, ale ten náš říkal, že na fasádě nic být, jinak přijdeme o záruku. A ještě jsem zapomněla, ohledně placení to mělo snad být rovným dílem SVJ a UPC.
  7. Pokud se to realizuje, bude mít tuhle i nějaký dopad na Zpětné zhlédnutí u UPC? Zásadní omezení pak Nova požaduje pro funkci Fast Forward, kterou nabízejí IPTV a kabeloví operátoři. Ti by podle navrhovaných podmínek neměli umožnit využít tuto funkci pro přeskočení reklamy nebo reklamního bloku po dobu tří dnů od odvysílání daného pořadu. Tato povinnost by měla začít platit od letošního července. https://www.lupa.cz/aktuality/nova-chce-od-prazdnin-znemoznit-pretaceni-reklam-u-streamingovych-a-catch-up-sluzeb/
  8. Instalaci máme zdárně za sebou. Dotaz na ten kabel jsem posílala přes facebook i přímo UPC a ozvali se nečekaně rychle s tím, že ten koaxiální kabel by měl být dvakrát stíněný, odpor 75 ohm. Shodou okolností přesně takový měl ten člověk, co mi to montoval k dispozici, používal jej k zapojení satelitu v rodinném domku, takže jen uřízl z klubka a nasadit F-konektory a všechno funguje. Včetně toho, že už konečně nemusíme mít kabel ve dveřích, když chci používat ZZ 🙂 Děkuji všem, kdo se ozvali.
  9. Problém je, že stávající kabel je částečně vedený po zdi, částečně zalištovaný a částečně zasádrovaný do zdi a dlouhý tak možná deset metrů. Jo a s nápisem DattelKabel. 🙂 Takže po skoro dvaceti letech netuším, v jaké bude kondici, když se s ním začne pohybovat. A obávám se, že to spíš skončí tak, že se zatím ten starý nechá a jeho odstranění bude až nějaká další část rekonstrukce. Proto sháním nějaký nový. Dík za rady, kdyby měl někdo nějaký ověřený pražský obchod, prosím doporučte. Jen se chci ujistit, jde o ten koaxiální kabel?
  10. Budeme v bytě měnit umístění modemu (momentálně UBEE), nově bude kousek od zásuvky UPC, takže bude potřeba nový kabel délky nejvýše metr. Jestli jsem správně pochopila návod k modemu, tak se tam používá koaxiální kabel. Máte někdo nějaké zkušenosti, doporučení jaký koupit a kde vůbec sehnat kabel v délce jednoho metru, lze jej nějak koupit třeba přímo u UPC?
  11. Na televizi i na počítači mi to hlásí, že je potřeba aktualizovat předplatné. Chová se vám to stejně?
×
×
  • Create New...