Jump to content

FreedomRat

Uživatel
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About FreedomRat

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    -
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    -
  • Vodafone devices
    .
  • Place of subscription of Vodafone services
    ČR

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Už vyřešeno jak jsem psal na začátku příspěvku, ale i tak děkuji.
  2. @Marek-26OK. Vyřešeno. Nevím jestli jsem to tím vyřešil nebo to byla náhoda, ale postupoval jsem následovně: 1. Vytáhl box na 10min ze sítě 2. Přepl na kódovaný kanál 3. Vytáhl kartu 4. Přepl na nekódovaný kanál 5. Zastrčil kartu a najednou funguje... Z té kraksny mě jednou odvezou. Vytahovat a zastrčit zpět kartu jsem zkoušel asi 5x. Nepomohlo. Nevím jestli to bylo tím, že se karta ověřuje na serverech upc a ty byly offline nebo byl jiný problém... Vážně mi ale nejde do hlavy to, že i to jestli se zobrazí id karty v nastavení boxu závisí na dostupnosti služeb.
  3. @Marek-26 Těžko říct. Když kouknu do nastavení boxu tak je tam ID karty 0. Fungují jen nekódované kanály (pozice 201+). Na všech ostatních kanálech je napsáno chyba podmíněného přístupu... zkuste kartu vytáhnout atd. S tou kartou se v mediaboxu nehýbalo déle jak 5 let. Vytáhnout a zastrčit ji zpátky jsem zkoušel. I vytáhnout box ze sítě na několik mit. Situace je stále stejná. Před tím než se to stalo box ani nenaběhnul. Teď naběhne, ale zase karta nejde.
  4. Může mít tenhle výpadek něco společného s tím, že mediabox píše Chyba podmíněného přístupu - nepřečte kartu? Přestalo to fungovat v době kdy začal výpadek. 😄
  5. Spíš než ta červená mi víc vadí ten font. Až moc tenký na můj vkus.... bolí z toho oči. 😄 Docela vtipný sledovat jak se ta červená postupně dere na porvch napříč službami UPC. Nejvíc zprasený mi to ale přijde v HD mediaboxu.
  6. Díky bohu, že alespoň Vodafone přišel k rozumu. Ikdyž ten jejich box taky nevypadá špatně. Doteď nějak nechápu jak jsme jako zákazníci mohli akceptovat ten zasekanej a pomalej HD Mediabox. Nic horšího jsem ještě neviděl.
  7. Nevidím nikde informaci o tom, že by dělali appku pro smart tv, ale určitě by to bylo nejlepší řešení. Všechno je lepší jak ta kraksna kaon. 😄
  8. Jenom doufám, že tu výměnu STB neudělají podobně jak s routery - za 400kč.
  9. Zdravím, chtěl bych se zeptat. Jak probíhá stěhování na jinou adresu? Stačí vzít modem, stb s sebou a technik přijede jen na novou adresu nebo musím s technikem i na starou? Ať hledám, jak hledám, nikde jsem tyto informace nenašel. Děkuji za odpověď
  10. Je to normální. Něco tak pomalého jsem dlouho nezažil a po poslední aktualizaci je to ještě horší. Někdy se to bugne tak, že nefunguje zpětné zhlédnutí a z EPG zmizí pořady, které se vysílali předtím. Následně je nutné box restartovat. Ty aplikace jsou taky na 2 věci. Fungovat se s tím nedá. Odezva od zmáčknutí tlačítka na ovladači v aplikaci do provedení akce je někdy i 2s. Teď si představte, že máte psát např. na klávesnici. Než se domačkáte k těm písmenům tak je to utrpení. Vzhledem k tomu, že je to tak "rychlé" už od doby co ten Horizon přišel, nepředpokládám, že by s tím UPC n
×
×
  • Create New...