Jump to content

tramin

User
  • Content Count

    533
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tramin last won the day on August 18 2018

tramin had the most liked content!

Community Reputation

10 Dobrá

About tramin

  • Rank
    Člen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    -
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    TV Komfort
  • Vodafone devices
    HD mediabox
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno-Líšeň

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jasně, ale pro učící se je to dobrý pomocník.
  2. Kvalitní český dabing skončil za doby Filipovského a spol. To bylo řemeslo. Dnes je to pouze kšeft pro vybrané jedince. Můj názor... @namec : u Netflixu si přece můžeš vybrat jak zvukovou, tak titulkovou stopu.
  3. S českýma titulkama je tam toho fakt hodně.
  4. Podívej se např. tady : http://unogs.com/ Když dáš advanced search, tak si můžeš vybrat, co tě zajímá. Případě ještě tady : https://www.onnetflix.ca/new-movies?minquality=uhd , https://filmtoro.cz/
  5. No to bohužel nejde. Všechny tyto záležitosti se dají řešit pouze přes help desk. Tak je to tam nastaveno.
  6. Mobil bude vracel, protože je to šunt. Kdyby to ale zachránilo číslo, klidně by ho odkoupila. Jenomže s ní nikdo nekomunikuje... P.S. dík adminovi za přesunutí do správného vlákna.
  7. Nerozešla se ve zlém, proto to nechápu. Soused to měl podobné, nedali mu při odchodu číslo a pak se dotyčný, který to číslo dostal, strašně rozčiloval, že mu pořád volají cizí lidé.
  8. No tak to se může s číslem rozloučit...
  9. Jasně, ale číslo patří T-mobile, nikomu jinému. Jak se domoci spravedlnosti, když to administrátor bojkotuje.
  10. Zdravím, asi je to špatné vlákno a nevím, jestli někdo poradí, ale přesto... Manželka odchází k 1.2. k jinému zaměstnavateli. U toho současného má tarif u T-mobile, který jí sice platí zaměstnavatel, ale číslo k němu převedla svoje soukromé a to si chce nechat. Požádala tedy svou nadřízenou, aby ji dala OKU pro převod čísla. Ta se jí napřed zeptala, jestli by se toho čísla nevzdala a když jí žena odpověděla, že ne, tak jí řekla, ať si to sama vyřídí před help desk. Žena tedy zažádala o OKU asi před týdnem. Na help desk se jí sice ukázal kontakt na osobu, která to dostala na starost, nicm
  11. Tak ten cesnet ani náhodou. Když už, tak speednet...
  12. Myslel jsem, jestli třeba někdo nemá osobní zkušenost.
×
×
  • Create New...