Přejít na obsah

user303

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Days Won

    1

user303 last won the day on 30. listopadu 2018

user303 had the most liked content!

O uživateli user303

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    -
  • UPC Internet
    Fiber Business 500
  • UPC televize
    Starší služba
  • UPC Telefon
    Starší služba
  • Zařízení od UPC
    -

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. user303

    Horizon Go

    Vím, kolečko tam bývá i přes den i přes noc. Když to funguje tak se video načte do 5ti vteřin (kolečko tam je jen tu dobu). Ale ty výpadky se projevují tak, že to kolečko je tam i přes 15 minut do asi nekonečna dokud se znovu nenačte stránka (a je tam zas) nebo zavře prohlížeč (a kašlu na to). Nebo skončí omluvou, že "Je nám líto... (kterou píše web Horizonu a ne prohlížeč). Občas napíše i text, že probíhá údržba nebo je výpadek a to do těchto výpadků nepočítám (je to sice také často, ale to trvá maximálně 2-3minuty). V čem problém je netuším. Napadá mě třeba přetížení v jiné části světa (protože službu Horizon jako takovou využívá více společností po celém světě jen s jiným logem ale stejným webovým rozhranním, možná i úložištěm, apod. Což by mohlo způsobovat přetížení zase v jiné části zeměkoule, tam kde je v tu dobu den a u nás noc). Ale to by snad napsalo že je přetížené, nebo je výpadek, apod. Pod čarou: Alternativní připojení využít nemůžu, protože v porovnání s připojením od UPC se dostanu k jiným připojením k internetu, kde nerozběhnu přehrání Horizon Go už jen kvůli technickému stavu těch sítí.
  2. user303

    Horizon Go

    Každou noc má HGO výpadky zpětného zhlédnutí včetně EPG (načítání jmen pořadů na timeline, pokud nejsou nacachovaná). Vše funguje, web, přihlášení, apod.. ale nenačtou se videa. Uvízne to na kulatém stavu načítání videa. Před rokem byli tyto výpadky maximálně hodinu a dalo se to řešit několikrát obnovením stránky. Dnes je to každou noc mezi 2-5 hodinou v noci. Někdy už od 23 hodin do 7 hodin. Problém je na webových prohlížečích i mobilní aplikaci. Na více prohlížečích. Několikrát obnovení stránky už nezabírá taky. Přes den funguje HGO bez problémů ale občas se taky zasekne, ale lze to řešit znovunačtením stránky.
  3. user303

    Horizon Go

    Dobrý den. Chci se zeptat kdy nebo zda vůbec bude něco dělat UPC s každonočními výpadky služby Horizon Go. K výpadkům dochází každou noc mezi 2-5 hodinou. Často nefunguje služba po celou dobu. Někdy i do 7 do rána nebo už od 23 od pozdního večera. Původně jsem myslel, že to bude jen občas tak jsem nepsal ale ty výpadky se začali prodlužobvat. Před rokem to bylo maximálně hodinu. Dnes je to už skoro celá noc. Výpadek se projevuje tak, že nejde přehrát video. Jde se přihlásit k účtu. Jde načíst seznam pořadů ale problém je vždy v tom, že nelze načíst jakékoliv video a zasekne se na tom kruhovém statusu, který je před načítáním videa a točí se i 15 minut. Pak to buď skončí s politováním, že se video nepodařilo načíst nebo se točí stále. Problém se týká pořadů pro zpětné zhlédnutí. Zkoušel jsem více prohlížečů a ve všech to dělá to samé. Na mobilní aplikaci k těmto symptomům dochází v té době také ale nejsou tak časté jako u verze pro webový prohlížeč. Dříve (asi před rokem) v takové situaci pomáhalo obnovit několikrát stránku a ankonec se video načetlo. Teď už dlouhodobě nefunguje ani tento způsob řešení. Co dalšího mohu udělat pro to, abych mohl v noci načítat videa? Vše ostatní funguje. Internet i služba v TV (opět mimo načítání zpětného zhlédnutí).
  4. Už to opravili. Už to lze zase přehrávat. Verze je a byla pořád stejná. Nedochází k aktualizaci, apod. Verze 67.0... Používáte Betu a paradoxně spíše Beta by vám neměla jít. Jinak na té stránce je napsané jen Chorme a ne rozdíl na určité verze.
  5. user303

    Plánované výpadky

    Doporučil bych udělat i sekci Neplánované výpadky. Co všechno se v síti UPC odehrává tak by se přišlo na takové monstrózní abnormality, že by to možná vypadalo jako ve sci-fi a slabší povahy by si mysleli, že u nich spíše straší než že se jedná o chybu (někteří lidi na internetu když popisují chyby v síti opravdu popisují, že s tím blbnutím slyší i zvuky v kuchyni, škrábání na dveře, apod. a přitom jsou v bytě sami) a vysvětlují si to tím, že v jejich bytě straší a má to vliv i na služby od UPC. Občas to jsou vážně až strašidelné chyby co se vše na UPC zařízeních odehrává. Například, že se 10x za noc zapne a vypne TV, apod... když přijímač UPC uvízne ve smyčce s textem "Boot" na zařízení, apod. a pošle signál do TV při kontrole portů protože automat v TV vyhodnotí, že se zaplo a bude se dívat někdo na TV, apod.
  6. Dobrý den. Asi před dvěmi dny a vždy s nějakým odstupem v průběhu dvou let se mi začne na UPC TV online na internetu objevovat hláška "Omlouváme se, ale váš prohlížeč nepodporuje přehrávání.". Prohlížeč používám stále stejný, dokonce na stejném systému. Chrome. Našel jsem si seznam podporovaných prohlížečů a OS systémů a ten splňuji. (https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/televize/horizon-go/ktere-verze-operacnich-systemu-podporuji-aplikaci-horizon-go/). Bude opět služba na Chrome fungovat nebo mám čekat zase 2 roky až to odblokujete? Nebo mám jen kvůli tomuto musím mít nainstalovaných 5 prohlížečů (jak tomu bylo v minulosti) a zkoušet, který zrovna funguje?
  7. user303

    Nadměrné užívání HDD aplikací Horizon GO

    Problém není to, že používám nějakou z nabízených metod užívání služby, což z toho děláte ale to, že jedna z metod užívání služby poškozuje zařízení uživatele. Pokud řešíte způsob tím jak zde popisujete, pak se ani nedivím, že toto forum není oficiální od UPC a pro změnu si tedy strčte do prd**e toto fórum. Adminy nebo moderátory tímto žádám o zrušení mého účtu. Je mi zde k ničemu. Tlachat o významu řešení problémů mohu i s kdejakým debilem na ulici. Hledám řešení ne o něčem tlachat. Pokud moje žádost nestačí ohledně toho, abyste mi smazali účet, tak přeji tomuto fóru aby zkrze tlachání o problémech místo jejich řešení pod náporem zbytečných příspěvků spadlo a zaniklo. Jiný význam zde nevidím a nemylsím si, že má nějaký přínos pro společnost jako takovou. Jedná se o můj první příspěvek a reakce je jaká tu je. Pokud toto bude číst někdo zë služeb UPC tak ten problém vyřešte. Pokud někdo ze státní správy tak proveďte na tomto fóru opatření proti mobbingu, bossingu a boje o moc. Admin tohoto systému zjevně není schopen toto ošetřit například anti-mobbingovým pluginem pro phpBB nebo dostatečně vzdělanými moderátory v sociální oblasti jako opatření proti tomuto chování lidí na veřejně přístupných službách. Navíc je tu zcela legální se vydávat za majitele nebo správce služby (konkrétně uživatel: thaischumi) což je už trestná činnost a nevidím další důvody toto vše podporovat mou přítomností. Kde se účet ruší jsem nenašel. Předem děkuji za smazání účtu.
  8. Dobrý den správci služby UPC. Kam ve společnosti UPC mohu zaslat předem odešlý HDD na základě nadměrného opotřebování aplikací Horizon GO pro Windows 10 nacházející se v MS Store? Na nahlášení tohoto problému nikdo na fóru nereaguje. Na e-maily nikdo nereagoval. Problém existuje od první verze uvedení aplikace. A další způsoby nahlášení problémů jsem nenašel tak píši sem. Děkuji za odpověď
×