Přejít na obsah

user303

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli user303

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    -
  • UPC Internet
    Fiber Business 500
  • UPC televize
    Starší služba
  • UPC Telefon
    Starší služba
  • Zařízení od UPC
    -

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Už to opravili. Už to lze zase přehrávat. Verze je a byla pořád stejná. Nedochází k aktualizaci, apod. Verze 67.0... Používáte Betu a paradoxně spíše Beta by vám neměla jít. Jinak na té stránce je napsané jen Chorme a ne rozdíl na určité verze.
  2. user303

    Plánované výpadky

    Doporučil bych udělat i sekci Neplánované výpadky. Co všechno se v síti UPC odehrává tak by se přišlo na takové monstrózní abnormality, že by to možná vypadalo jako ve sci-fi a slabší povahy by si mysleli, že u nich spíše straší než že se jedná o chybu (někteří lidi na internetu když popisují chyby v síti opravdu popisují, že s tím blbnutím slyší i zvuky v kuchyni, škrábání na dveře, apod. a přitom jsou v bytě sami) a vysvětlují si to tím, že v jejich bytě straší a má to vliv i na služby od UPC. Občas to jsou vážně až strašidelné chyby co se vše na UPC zařízeních odehrává. Například, že se 10x za noc zapne a vypne TV, apod... když přijímač UPC uvízne ve smyčce s textem "Boot" na zařízení, apod. a pošle signál do TV při kontrole portů protože automat v TV vyhodnotí, že se zaplo a bude se dívat někdo na TV, apod.
  3. Dobrý den. Asi před dvěmi dny a vždy s nějakým odstupem v průběhu dvou let se mi začne na UPC TV online na internetu objevovat hláška "Omlouváme se, ale váš prohlížeč nepodporuje přehrávání.". Prohlížeč používám stále stejný, dokonce na stejném systému. Chrome. Našel jsem si seznam podporovaných prohlížečů a OS systémů a ten splňuji. (https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/televize/horizon-go/ktere-verze-operacnich-systemu-podporuji-aplikaci-horizon-go/). Bude opět služba na Chrome fungovat nebo mám čekat zase 2 roky až to odblokujete? Nebo mám jen kvůli tomuto musím mít nainstalovaných 5 prohlížečů (jak tomu bylo v minulosti) a zkoušet, který zrovna funguje?
  4. user303

    Nadměrné užívání HDD aplikací Horizon GO

    Problém není to, že používám nějakou z nabízených metod užívání služby, což z toho děláte ale to, že jedna z metod užívání služby poškozuje zařízení uživatele. Pokud řešíte způsob tím jak zde popisujete, pak se ani nedivím, že toto forum není oficiální od UPC a pro změnu si tedy strčte do prd**e toto fórum. Adminy nebo moderátory tímto žádám o zrušení mého účtu. Je mi zde k ničemu. Tlachat o významu řešení problémů mohu i s kdejakým debilem na ulici. Hledám řešení ne o něčem tlachat. Pokud moje žádost nestačí ohledně toho, abyste mi smazali účet, tak přeji tomuto fóru aby zkrze tlachání o problémech místo jejich řešení pod náporem zbytečných příspěvků spadlo a zaniklo. Jiný význam zde nevidím a nemylsím si, že má nějaký přínos pro společnost jako takovou. Jedná se o můj první příspěvek a reakce je jaká tu je. Pokud toto bude číst někdo zë služeb UPC tak ten problém vyřešte. Pokud někdo ze státní správy tak proveďte na tomto fóru opatření proti mobbingu, bossingu a boje o moc. Admin tohoto systému zjevně není schopen toto ošetřit například anti-mobbingovým pluginem pro phpBB nebo dostatečně vzdělanými moderátory v sociální oblasti jako opatření proti tomuto chování lidí na veřejně přístupných službách. Navíc je tu zcela legální se vydávat za majitele nebo správce služby (konkrétně uživatel: thaischumi) což je už trestná činnost a nevidím další důvody toto vše podporovat mou přítomností. Kde se účet ruší jsem nenašel. Předem děkuji za smazání účtu.
  5. Dobrý den správci služby UPC. Kam ve společnosti UPC mohu zaslat předem odešlý HDD na základě nadměrného opotřebování aplikací Horizon GO pro Windows 10 nacházející se v MS Store? Na nahlášení tohoto problému nikdo na fóru nereaguje. Na e-maily nikdo nereagoval. Problém existuje od první verze uvedení aplikace. A další způsoby nahlášení problémů jsem nenašel tak píši sem. Děkuji za odpověď
×