Jump to content

Adolf.Shitler

Uživatel
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Adolf.Shitler last won the day on June 13

Adolf.Shitler had the most liked content!

About Adolf.Shitler

  • Rank
    Nováček

Služby UPC

  • UPC internet
    Fiber Business 240
  • UPC telefon
    Volám neomezeně
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC datový limit na mobilu
    Jiná služba
  • UPC volné minuty na mobilu
    Jiná služba
  • UPC volné SMS na mobilu
    Jiná služba
  • Zařízení od UPC
    Ubee, CAM
  • Místo odběru služeb UPC
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. UPC Wi-free má to free pouze v názvu, jinak je to úplně normální připojení jako ze své domovské sítě.
  2. Také bych rád PŘEDEM poděkoval za to, že správce smaže reakce (alespoň ty moje) v zamčeném tématu "Pozor na podvodné dotazníky", protože výmazem příspěvků uživatele 303 ta diskuze nedává žádný smysl. Díky :)
  3. Neustálá snaha ze strany zákazníků o zlevnění služby je poněkud mimo a každý by si měl vzpomenout, jak nadšeně platil za dial-up tisíce měsíčně, hlavně když měl alespoň nějaký internet. A to byla kupní síla lidí podstatně menší, než je dnes. Pokud má být služba funkční a má se rozvíjet, tak nejde prostě ceny stlačovat kdoví kam. Tento negativní trend je vidět u všemožných lokálních poskytovatelů, kteří se přetahují, jestli to dají někomu o stovku levněji než konkurence a na finále to poskytují na hranici ztrátovosti a dřív nebo později celou síť stejně prodají O2 a dalším velkým hráčům, protože to neustojí provozovat.
  4. Inteligentní zařízení, např. telefon, se přednostně připojí na 5 GHz a až v okamžiku, kdy bude spojení na hranici použitelnosti, tak to přehodí na 2,4 GHz. Výhoda jednoho SSID je akorát v tom, že uživatel nemusí nic řešit, prostě vyplní jedno jméno a jedno heslo.
  5. Ta úvaha je ale pravdivá. Spousta lidí má FLAT tarif za >500,-Kč s tím, že měsíčně protočí pár stovek minut a z toho ještě polovinu doma, kde mají fixní net a není tedy problém volat přes VoIP za pár kaček. A na volání na cestách vybrat operátora, který účtuje 1+1, čímž se sníží cena volání o cca 1/3 oproti 60+1 (o 60+30 nebo dokonce 60+60 nemluvě). Sám jsem na tom byl kdysi podobně a až mě napadlo si zjistit skutečnou spotřebu, tak jsem se zhrozil, proč ročně utratím 6000, když s výše uvedeným se vejdu ani ne do třetiny.
  6. Mobilní operátoři už dostali spoustu pokut, stát jim přikazuje každou chvíli nějaký nesmysl (naposledy třeba výpovědní lhůtu 30 dní, předtím max. 1/5 z paušálu při ukončení atd.) a výsledek je vidět dodneška - nejdražší služby v celé Evropě. Tudy cesta určitě nevede. A regulace cen už vůbec ne, protože to se vracíme někam do socialismu a Federálního cenového úřadu. Stát má vytvořit konkurenční prostředí a co nejméně byrokracie, pak to půjde samo, jako to jde i v jiných státech.
  7. A výsledkem by asi tak bylo co? No jedině to, že by si operátor ty peníze na pokutu vybral od klientů jinak, protože sám si je nevytiskne a jiný příjem, než právě od klientů, nemá :D A jinak čím víc se stát snaží něco regulovat a do něčeho strkat nos, tím větší medvědí službu běžným lidem dělá.
  8. Provozovat TV v cizí síti je vždy s rizikem, že to nebude fachat, zákazníci budou naštvaní a TV operátor bude řešit stížnosti. Proto taky KUKI funguje pouze v partnerských sítích a nenabízí se jen tak všude. Skylink má pak LIVE pouze jako doplněk k SAT a bez garance. UPC to tedy dělá zcela správně. A firmy jako DIGI a další sestava všemožných "lepších, sledovacích, networkových" apod. rádobyoperátorů, to je škoda mluvit. Když to fachá, tak OK, ale jak je problém, tak se zákazník ničeho nedomůže a TV operátor svádí vinu na ISP a ten s tím nechce mít nic společnýho, protože to sám neposkytuje a tak pořád dokola. Toto nebrat.
  9. Ano, pokud je investor stavby ve spojení s konkrétním operátorem (což je ideální stav), tak to tak může být. Bohužel ale realita je spíš taková, že se udělají nějaké rozvody v rámci stavby a až pak se začne řešit operátor.
  10. Datovou zásuvku si takřka výhradně montuje každý kabelový operátor sám a prakticky nikdy se nedává při bytové výstavbě, kdy rozvody provádí nějaká elektro firma. Ta dá do zdi právě tu zásuvku TV/R/SAT.
  11. To spíš vypadá na nějakou satelitní zásuvku a ne datovou.
  12. ČR je příliš malý trh na to, aby si mohl někdo dovolit odsunout statisíce home userů na druhou kolej jenom proto, že má jakýsi pocit, že udělá terno s páteřní optikou, na kterou navěsí atraktivní zákazníky. Nenavěsí, protože je dávno získal Cetin, něco Radiokomunikace a něco Telematika. Ani UPC se nepodařilo proniknout do tohoto segmentu, a to k tomu byly dobré předpoklady.
  13. Neviděl bych to nijak tragicky, protože VF dobře ví, že si musí udržet klienty a na paty mu začnou šlapat konkurenti z T-Mobile a O2 s neomezenými datovými tarify, takže zcela jistě nebude předvádět zhoršení současného stavu a riskovat, že mu klienti utečou. Kvůli tomu UPC nekupoval.
  14. "Čověče nechceš tohoto po technicích UPC trochu moc? Tohle si uživatel nastavuje sám." - psal jsem, že tomu uživatel vůbec nerozumí, takže pokud tam UPC o své vůli něco mění, tak rozhodně nemůže po zákazníkovi chtít, aby opravoval to, co pracovník UPC zmastil. Pokud by to bylo z vůle zákazníka, pak si samozřejmě musí onen zákazník někoho zaplatit, aby mu nastavení provedl, o tom žádná. "A chtěl bych vidět, jak se na modemu v režimu bridge klonuje MAC adresa." - v režimu bridge nijak, ale jelikož to dodané zařízení od UPC bylo v režimu router, tak si aspoň mohl ten měnič modemů zjistit, že je na dané přípojce fixní IP adresa, která už s MAC adresou přímo souvisí a měl to tedy automaticky tak nastavit, aby zůstala aspoň zachována ona fixní IP (protože právě přes ní se lze dostat ke vzdálené správě připojených zařízení). Určitě ne stylem, že jenom vymění modem a prchá pryč. "ja teda nevim, ale neni to offtopic" - nechtěl jsem kvůli tomu zakládat extra vlákno a název zdejšího tématu s modemem souvisí.
  15. Ještě by to chtělo náležitě proškolit techniky - měniče modemů, aby respektovali původní stav u klientů. Dneska jsem v jedné firmě řešil problémy se vzdálenou správou a s hrůzou zjistil, že tam nedávno přišel kdosi z UPC a vyměnil modem Ubee za modem s routerem Compal. Na tom by jistě nebylo nic špatného nebýt toho, že se dotyčný technik ani neobtěžoval ten Compal přepnout do režimu bridge (modem), ale nechal ho vesele v režimu router, čímž spolehlivě odstřelil jakokouliv možnost vzdálené správy připojených zařízení, vč. vlastního routeru, jenž firma používá. Také se změnila IP adresa, protože onen jouda ani nenaklonoval MAC (nebo se nepodíval do smlouvy, že je tam na přípojce fixní IP a nezjistil si, jaká to má být). Co se týká majitele firmy, tak ten tomu absolutně nerozumí - to jenom pro případ, že by se dotyčný technik vymlouval na to, že něco s majitelem probral a ten souhlasil. Technik by měl počítat s tím, že zákazník není z oboru a každopádně zachovat status quo. Ještě doufám, že se po prvním restartu ten Compal zase nevrátí do režimu router, protože pak by asi muselo následovat jeho nevratné vyhození...
×
×
  • Create New...