Přejít na obsah

Stella

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Stella

  • Hodnost
    Nováček
  1. Stella

    Nové PC nenajde 5GHz

    Děkuji, jsem velmi spokojená s AIO Dell a vše šlape. Technik byl velmi příjemný a výměna proběhla během 5 minut. Říkal že asi ví, kde je zakopaný pes, neboť stále mají na webu Dell uveden typ tohoto počítače s podporu AC wifi sítě, což není pravda, ale říkal, že jsou to většinou překlady z angličtiny a nikdo se nad tím důkladně nepozastavuje, takže stejně nemáte 100% jistotu, že když kupujete počítač (nebo jiný produkt, TV..), že tam parametry budou sedět. Ale pro mě nová informace, že když se něco takového stane, je možné požádat o výměnu či opravu. Alza se k tomu postavila tak, že prostě vrátit a nic neopraví, i když na webu měli chybu...Ale možná to má "jen" Dell, který je známý svým prozákaznickým přístupem a opravou do 1 pracovního dne.
  2. Stella

    Nové PC nenajde 5GHz

    Tak vyřešeno, Dell se postará o vložení nové síťové karty s podporou 5GHz a zdarma, jelikož to byla chyba prodejce.
  3. Stella

    Nové PC nenajde 5GHz

    Promiňte, ale asi jste to nepochopil, to je chyba popisu eshopů, si všimněte jak málo popisu ohledně wifi udávají, volala jsem i do Alza dnes a rekli mi, ze je to AC s podporou 5GHz. Už raději končím toto téma. Já si poradím.
  4. Stella

    Nové PC nenajde 5GHz

    A co mám tedy dělat, když nenajde wifi 5GHz? Co já jsem nyní nastudovala, tak b/g je čistě 2,4Ghz pásmo, 802.11n může být 5Ghz (ale já ho prostě nechytnu a IT specialista nejsem) i 2,4Ghz, 802.11a je 5Ghz.
  5. Stella

    Nové PC nenajde 5GHz

    Tak je to úplně stejný typ, díky mě teď Alza změnila popis na b,g,n. Mám doma 2x Dell AiO, tak se bude vracet. Zajímavá zkušenost
  6. Stella

    Nové PC nenajde 5GHz

    Děkuji Xtonda, i dle specifikaci Dell by měl mít AC. Dnes večer uvidím, kurýr přijede. Yabaka - Váš koment nebudu raději ani komentovat.
  7. Stella

    Nové PC nenajde 5GHz

    Díky, právě jsem koupila tento https://www.alza.cz/dell-inspiron-24-70 ... dq=4531562 snad to bude ok, když píšou AC. Vracím aiO czc.cz, ať si takovou konfiguraci nechají. Je to vážně bordel...a to jsem mj. koukala i na stáří, kdy to šlo do prodeje, nenapadlo by mě, že rok 2016 a podporu sítě z roku 2009 někdo může prodávat, zmetci jedni Tak děkuji za rady všem! Příště budu opatrnější a jsem už poučena ohledně wifi!
  8. Stella

    Nové PC nenajde 5GHz

    ...díky za odpověď
  9. Stella

    Nové PC nenajde 5GHz

    To ano, to jsem vážně nevychytala, ale jak říkám, koukala jsem na jiné parametry a hlavně, v dnešní době by mě nenapadlo, pokud si koupím takto drahý PC, že to již není automaticky 5 GHz, ale šetří se na všem.
  10. Stella

    Nové PC nenajde 5GHz

    Děkuji za odpověď, je to fakt dneska šílený na čem všem se šetří, nenapadlo by mě, že ještě na tohle se detailněji podívat, takže nový all-in-one má připojení z roku 2009, takže vracím. https://www.czc.cz/dell-inspiron-24-745 ... 41/produkt A v tom se vyznej, na Alza mají tento ale jinak označený a je napsáno že má standard AC https://www.alza.cz/dell-inspiron-24-70 ... 531562&o=1
  11. Dobrý den, než složitě pátrat a třeba najít jednoduchou odpověď tady, zeptám se nějakého zkušeného IT nadšence, zdali neumí odpovědět na tuto asi banální otázku. Zakoupila jsem si nový all-in-one počítač Dell, avšak ovladač má sice standardní - protokol 802,11n, 2,4 GHz, ale na UPC HD Mediabox mi nepřipojí požadovanou a rychlejší síť 5GHz, ale najde pouze wifi síť Realtec 802,11n. Předchozí počítač bez problémů nachází 5GHz i iPhone, v čem je problém, když se chci připojit na 5GHz, ale počítač mi tuto síť nevyhledá? Stáhnout tedy jiný ovladač než je defaultně nainstalován nebo je problém v UPC Mediaboxu? Ještě dodám, že tento počítač má wifi standardy b, g, n Děkuji za odpověď, pokud mě někdo pochopil Stella
  12. Také Souhlasím a také se těším, kdysi jsem využívala O2 a zpětné shlédnutí bylo super, avšak raději si ponechám déle nahrané filmy, než jak bylo u O2, každý má holt něco. Snad se to UPC povede a služby vylepší, jestli ne a po update nebude situace lepší, budu chtít okamžiou slevu na digitální TV.. Uvidíme. Mějte se hezky. S pozdravem Stella
  13. Dobrý den, myslím, že není již nutné zasílat reporty, mají tyto reklamace v evidenci a ví, kde je již problém....
  14. Dobrý den přátelé, tak jsem se od UPC dozvěděla, že o tom ví již téměř rok a intenzivně se pracuje na novém update, který pošlou do mediaboxů společně s volbou zpětného shlédnutí a dalších "vychytávek", věří, že nový update softwaru tyto záseky a zhoršení kvality nahraných pořadů vyřeší. Avšak nejprve plánovali, že to stihnou do konce tohoto roku, nyní to vypadá začátkem roku 2017, ale prý co nejdříve..Takže trpělivost!
  15. Děkuji za odpovědi! Zítra se chystám zavolat UPC, dám vědět! Mějte se zatím hezky, s pozdravem Stella
×