Jump to content

bumper

Uživatel
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

bumper last won the day on November 13 2018

bumper had the most liked content!

About bumper

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 150
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    TV Klasik
  • Vodafone devices
    Modem Compal
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Email od UPC už mi dnes nefunguje, nelze se připojit a stáhnout, ani odesílat poštu. Takže je to tak, jak se psalo. Konec 31.8.2020.
  2. Stačí navštívit stránky UPC a tam je vše popsáno. Pro zákazníky UPC se po přechodu na DVB-T2 nezmění vůbec nic, nemusí nic řešit, Jak co se týče kódovaného DVB-C, tak co se týče základní nabídky start, která bude nadále fungovat stejně jako doposud, tedy pojede stále pod DVB-T i na starších televizorech. Není třeba kupovat žádné krabice, nic. https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/televize/upc-tv/dvb-t2/
  3. Mě to dělá už delší dobu i ve Win7 při přehrávání v prohlížeči ( Chrome ). Chvílema je obraz úplně rozmazaný v nízkém rozlišení, pak to zase pomalu samo přejde do HD. Dělá to hlavně u pořadů přehrávaných ze záznamu, i při přeskakování. Jednoduše to nedrží HD kvalitu.
  4. Ve Win7 používám Chrome a UPC Zone funguje bez problému. Stejně tak v Opeře. Pokud potřebuješ nutně používat IE 11, tak to neporadím, v čem konkrétně může být chyba.
  5. Díky za info. Mě to v Chrome stále nefunguje, ale teď jsem to otestoval v prohlížeči Opera a tam mi to funguje. Takže problém je asi v prohlížeči 😞
  6. Dnes jsem dal po delším čase zase Horizon Go šanci a chtěl jsem se dívat na jeden pořad. Program naskočil hned, tak jsem se radoval, že už to konečně funguje. Bohužel moje radost netrvala dlouho, během půl hodiny se to asi 4x přerušilo, třikrát to šlo obnovit a sledovat dál, po čtvrté už zůstalo jen nekonečně rotující kolečko "pořad začíná za chvíli" . Jediná možnost, jak se na pořad dokoukat bylo chvilku počkat a pak zapnout zpětné přehrání, zpětně už to jelo bez výpadků. Začínám to brát tak, jako bych tu službu od UPC vůbec neměl, protože s takovouto spolehlivostí je to k ničemu. ( mám Win7,
  7. Koukám, že se tady týkají výpadky sítě asi jen lidí z Prahy. No já jsem z Brna a od dnešní 0:45 jsem měl celkově dva dlouhé výpadky internetu. Myslel jsem si, že se asi něco opravuje, protože to bylo v brzkých ranních hodinách, tak jsem počítač vypnul a dnes odpoledne zapnul s tím, že už bude snad vše v pořádku. Internet ale opět nefungoval. Tak jsem restartoval modem a asi po dvaceti dlouhých minutách začal Internet fungovat. Od té doby to funguje ( snad to nezakřiknu ). Přidávám to ale k tomuto tématu spíše proto, že jsem si chtě na stránce zákaznické podpory ověřit, jestli šlo o nějaké plán
  8. No pokud UPC cenu navyšuje, tak ji zvyšuje většinou plošně, tedy zvýší ji jak novým, tak dlouholetým zákazníkům. Takže ten dlouholetý zákazník prostě platí vždycky více.
  9. To je moc hezké a UPC gratuluji. Ono bodejť by nestoupal zájem nových uživatelů, když jim UPC servíruje daleko lepší služby za ceny o několik set menší, než musí platit stávající dlouholetí věrní zákazníci. Osobně jsem několik let platil vždy o hodně více, než co platil nový zákazník. Stejná služba - dlouholetý zákazník přes 820,- Kč měsíčně ( a to prosím s věrnostní slevou ) :) Nový zákazník za zcela identické služby 559,- Kč. Dlouholetým zákazníkům nezbývá nic jiného, než se jednou za rok, nebo dva začít telefonicky doprošovat a doslova smlouvat jak na nějakém čínském trhu o nižší ceně. Dám
  10. Mám Windows 7. Každopádně ta online televize, nebo webová stránka, nebo jak tomu budeme říkat, je dělaná pro webový prohlížeč, takže by v prohlížeči měla správně fungovat. Zajímalo by mě, jestli tvůrci Horizon Go o tomto problému ví, přeci pokud něco nefunguje jak má, tak se to snažím napravit, ale tady tu snahu o nápravu nějak nevidím.
  11. Aha, to jsem nevěděl. Díky za informaci, ale asi to tím fakt nebude. Já prostě nevím čím to je 😞
  12. Tohle se mi děje v Chrome taky skoro pořád, několikrát jsem to sem psal ale nějaké opravy, nebo řešení jsem se nedočkal. Zřejmě se nejedná o chybu, ale nějakou speciální featuru Horizon GO. Nechápu, proč to nemůže v nejpoužívanějším prohlížeči Chrome fungovat bez chyb. Stěžovat si přímo u UPC asi smysl nemá, protože služba je prý "zdarma", takže na ní nejsou žádné garance, že musí stoprocentně fungovat. Potom ale nechápu, proč je ta služba uvedena jako součást placených balíčků služeb. Předpokládal bych, že je to tak nějak započteno v ceně té služby, kterou si platím, tedy internet a digiTV, a
  13. Mám stejný problém, řeší se to tady, ale zatím to stále funguje - nefunguje. Přesně tak jak to popisujete. Chlapík z technické podpory UPC mi na dotaz odepsal, že mám vymazat paměť prohlížeče, že jemu to prý pomohlo. Tak mě to tedy nepomohlo.
  14. Zdravím, mám dotaz ohledně staršího modemu Scientific Atlanta. UPC mi poslalo upozornění, že od 1.2.2016 mi zvednou rychlost na 100Mb/s. Já mám ale obavu, že můj modem tuto rychlost už nepodporuje. Nevíte jestli mi po tomto datu po přepnutí na 100 Mb/s přestane fungovat internet? Nebo to poběží jen pomaleji, tedy co modem "zvládá". Doteď jsem měl rychlost 32Mb/s. Z UPC mě na nutnost výměny modemu s ohledem na ohlášené zvýšení rychlosti nikdo neupozornil, tak jsem z toho zmaten. Nerad bych zůstal od 1.2 bez internetu. Jde mi hlavně o to, jestli to po tom přepnutí na 100 Mb/s technicky vůb
×
×
  • Create New...