Přejít na obsah

bumper

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Days Won

    2

bumper last won the day on 13. listopadu

bumper had the most liked content!

O uživateli bumper

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Brno
  • UPC Internet
    Internet 150
  • UPC televize
    TV Klasik
  • UPC Telefon
    Telefon 30 minut
  • Zařízení od UPC
    Modem Compal

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. No pokud UPC cenu navyšuje, tak ji zvyšuje většinou plošně, tedy zvýší ji jak novým, tak dlouholetým zákazníkům. Takže ten dlouholetý zákazník prostě platí vždycky více.
  2. To je moc hezké a UPC gratuluji. Ono bodejť by nestoupal zájem nových uživatelů, když jim UPC servíruje daleko lepší služby za ceny o několik set menší, než musí platit stávající dlouholetí věrní zákazníci. Osobně jsem několik let platil vždy o hodně více, než co platil nový zákazník. Stejná služba - dlouholetý zákazník přes 820,- Kč měsíčně ( a to prosím s věrnostní slevou ) :) Nový zákazník za zcela identické služby 559,- Kč. Dlouholetým zákazníkům nezbývá nic jiného, než se jednou za rok, nebo dva začít telefonicky doprošovat a doslova smlouvat jak na nějakém čínském trhu o nižší ceně. Dám příklad jak jsem to měl naposledy já osobně. Platil jsem za Internet 30/1.5 + TV klasik 699,- Kč s věrnostní slevou. Během asi dvou let mi UPC navýšilo cenu až na 820 Kč. S tím, že mi byla zvednuta rychlost internetu na 150/10. A tuto cenu jsem dost dlouho platil a kdybych se sám neozval, tak ji platím dodnes. Zatímco nový zákazník za zcela identickou službu už dávno platil jen 559,- Kč ! Docela rozdíl, řekl bych. Nakonec se mi podařilo ukecat paní na UPC co to má na starosti na cenu nižší, ovšem ejhle. Pokud si zadám na stránce UPC, že chci internet 150/10 + TV Klasik, vyběhne na mě ( pro lokalitu Brno , kde bydlím ) cena 579,- Kč měsíčně včetně pronájmu nejnovějšího modemu a settop boxu. Paní z UPC mi ale snížila cenu z 820,- na podle ní krásných 609,- Kč. To zní dobře a měl jsem radost, ale problém je v tom, že já mám vlastní kartu v TV a box k TV nepoužívám. Měl bych tedy platit o 70,- Kč méně ( to je cena za pronájem boxu ), tj. Podle ceny na internetu by to dělalo 509,- Kč. Tohle ale paní z UPC nehodlala akceptovat a že už níže s cenou jít nemůže, nakonec mi dala aspoň 20,- Kč slevu na modem :) Ale stejně jsem se nedostal na cenu, kterou zaplatí za stejnou službu nový zákazník. No a aby ta legrace nebyla zase až tak jednoduchá a radost ze slevy netrvala moc dlouho, tak nově nabízí všem novým zákazníkům v Brně UPC za cenu 579,- Kč internet 500/30 + TV Klasik + telefon 30 :))) A já budu jako věrný a dlouholetý "osel" platit zase více za podstatně nižší rychlost. Tak to jen takové moje povzdechnutí nad tím, jak ono UPC vlastně ve skutečnosti funguje a jak přistupuje k novým a dlouholetým zákazníkům. Být nový zákazník, tak napíšu UPC bravo! Ale z pohledu dlouholetého zákazníka tam prostě vidím jistý puntík na kráse :) Osobně bych uvítal, kdyby UPC upravovalo ceny stávajícím zákazníkům podle toho za kolik ty služby v daný moment opravdu nabízí. U zdražování to funguje, u zlevnění nikoliv 😞 Opravdu se mi nechce každým rokem smlouvat o ceně po telefonu, přijde mi to dost nedůstojné.
  3. bumper

    Horizon Go

    Mám Windows 7. Každopádně ta online televize, nebo webová stránka, nebo jak tomu budeme říkat, je dělaná pro webový prohlížeč, takže by v prohlížeči měla správně fungovat. Zajímalo by mě, jestli tvůrci Horizon Go o tomto problému ví, přeci pokud něco nefunguje jak má, tak se to snažím napravit, ale tady tu snahu o nápravu nějak nevidím.
  4. bumper

    Horizon Go

    Aha, to jsem nevěděl. Díky za informaci, ale asi to tím fakt nebude. Já prostě nevím čím to je 😞
  5. bumper

    Horizon Go

    Tohle se mi děje v Chrome taky skoro pořád, několikrát jsem to sem psal ale nějaké opravy, nebo řešení jsem se nedočkal. Zřejmě se nejedná o chybu, ale nějakou speciální featuru Horizon GO. Nechápu, proč to nemůže v nejpoužívanějším prohlížeči Chrome fungovat bez chyb. Stěžovat si přímo u UPC asi smysl nemá, protože služba je prý "zdarma", takže na ní nejsou žádné garance, že musí stoprocentně fungovat. Potom ale nechápu, proč je ta služba uvedena jako součást placených balíčků služeb. Předpokládal bych, že je to tak nějak započteno v ceně té služby, kterou si platím, tedy internet a digiTV, ale asi ne. Takže já už jsem se s tím, že to ve většině případů nefunguje, nebo se musí několikrát refreshovat stránka smířil. Rozhodně nehodlám kvůli Horizon Go měnit prohlížeč, na kterém mi jinak funguje vše ostatní bez problémů už několik let. Pořád si myslím, že problém je zakopaný někde ve zpětném přehrávání. Dokud jsem si ho neaktivoval, tak vše běhalo jak po másle. Bohužel zpětně už to nelze deaktivovat.
  6. bumper

    Horizon Go

    Mám stejný problém, řeší se to tady, ale zatím to stále funguje - nefunguje. Přesně tak jak to popisujete. Chlapík z technické podpory UPC mi na dotaz odepsal, že mám vymazat paměť prohlížeče, že jemu to prý pomohlo. Tak mě to tedy nepomohlo.
  7. V anonymním režimu mi nejde TV vůbec spustit. Píše to, že bez přihlášení nelze video přehrát, přitom jsem normálně přihlášen. Jinak včera to fungovalo normálně, dnes už to jelo jen po třetím refreshi stránky a teď už to zase nefunguje vůbec. Ta chyba musí být někde na straně té webové aplikace, kdyby byl na vině čistě prohlížeč, tak to buď pojede pořád, nebo to nepojede nikdy, ale tohle si dělá vyloženě co chce. Každopádně dříve to fungovalo bez problémů a neinstaloval jsem od té doby žádné nové doplňky, jediný doplněk co už používám roky je čtečka RSS a překladač Google, nic jiného v prohlížeči nemám. Docela mi to ale už začíná lézt na nervy, protože Horizon Go je jedna z věcí, kterou jsem hojně využíval, vyhodil jsem z PC TV tuner a používal už jen tohle. Chrome je nejrozšířenější prohlížeč, tak by to mohlo UPC nějak doladit, aby to takto neblblo. Podle reakcí nejsem sám, kdo má se spuštěním videa v Chrome problémy.
  8. Refresh stránky jsem taky zkoušel, někdy to pomůže, ale většinou to nejede i když načtu stránku třeba 20x za sebou. Fakt nechápu v čem je problém. Než jsem si nastavil to zpětné přehrávání, tak jsem neměl problém, ale to už nejde změnit, takže nemůžu vyzkoušet, jestli je příčina v tom, nebo v něčem jiném.
  9. Mám podobný problém, ale s tím rozdílem, že mě nejdou spustit programy v živém režimu. Neustále rotuje kolečko a pod tím je napsáno "začíná za chvíli" a program se nespustí. Mám Win7 a poslední verzi prohlížeče Chrome ( 69.0.3497.92 ). Psal jsem už i na technickou podporu a tam mi bylo řečeno, že mám vymazat historii prohlížeče. To jsme udělal, ale bez valného výsledku. Program se někdy spustí, někdy nespustí, ale většinou to nefunguje. Jediné jak jde TV sledovat je, že spustím pořád od začátku ( to jde ale pouze u programů, které podporují zpětné shlédnutí ). Problém jsem začal mít poté, co jsem si aktivoval zpětné shlédnutí a zároveň proběhla aktualizace Chrome z 68 na 69. Předtím mi Horizon Go fungovalo v Chrome perfektně. Zkoušel jsem to i v prohlížeči Opera a tam to funguje bez problémů. Tak nevím čím to je :( Každopádně můj hlavní prohlížeč je Chrome a potřebuju, aby mi TV jela v tomto prohlížeči.
  10. bumper

    Změna modemu

    Zdravím, mám dotaz ohledně staršího modemu Scientific Atlanta. UPC mi poslalo upozornění, že od 1.2.2016 mi zvednou rychlost na 100Mb/s. Já mám ale obavu, že můj modem tuto rychlost už nepodporuje. Nevíte jestli mi po tomto datu po přepnutí na 100 Mb/s přestane fungovat internet? Nebo to poběží jen pomaleji, tedy co modem "zvládá". Doteď jsem měl rychlost 32Mb/s. Z UPC mě na nutnost výměny modemu s ohledem na ohlášené zvýšení rychlosti nikdo neupozornil, tak jsem z toho zmaten. Nerad bych zůstal od 1.2 bez internetu. Jde mi hlavně o to, jestli to po tom přepnutí na 100 Mb/s technicky vůbec může fungovat, byť jen pomalejší rychlostí. Nemám teď totiž vůbec čas na případnou výměnu modemu ( pravděpodobně bych to během příštích 14ti dnů nestihl ) a zůstal bych tak nějaký čas úplně bez internetu, což bych opravdu nerad.
×