• David - UPC

      Vítejte na webu UPCZONE   19.7.2017

      UPCzone je nezávislé internetové fórum zaměřené na uživatele služeb UPC. Fórum UPCzone (tehdy ještě "Karnevalzone") bylo založeno v roce 2004, uživatelem Tomus. Po spojení firmy Karneval s UPC v roce 2007, se web přejmenoval na nynější název UPCzone. UPC fórum slouží pro komunikaci klientů UPC mezi sebou navzájem. Zákazníci zde mohou mezi sebou diskutovat, sdělovat si zkušenosti, navzájem si radit a aktivně se tak i účastnit vývoje společnosti UPC. Kritické příspěvky zde nejsou cenzurovány.

sodekcz

  • Počet příspěvků

    86
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

0 Neutrální

O uživateli sodekcz

  • Datum narození

Converted

  • Internet
    14
  • Televize
    1
  • Telefon
    1
  1. Tak sis postěžoval a teď zavolej na infolinku a znovu požaduj přepojení na vlastní zařízení. Stejně ti nic jiného nezbývá. Zkus si vyžádat, zda ti závěry z jednání můžou poslat na mail.
  2. Tak str.22, záleží jak se to otevře. Je to kapitola Režim modemu. (jasně se píše : Poznámka: Výchozí adresa IP webového rozhraní režimu modemu je 192.168.100.1) Ale ty se hlavně nesnažíš pochopit, co se ti pokoušíme se zajdee poradit. Že ten tvůj Compal je nejspíš naprosto v pořádku. Jen nevíš, jak na to a zafixoval ses na tu tvou "růžici".
  3. To je jasné, že obíhají, když modem na původní adrese po přepnutí není. Už jsi vyzkoušel to co píšu? Přepni to, zapoj router a mělo by ti to fungovat. Není na co čekat a na podporu už vůbec ne. Po přepnutí do bridge mění adresu všechny UPC modemy, to je normální jev. edit: manuál ke Compalu, str. 23 ti popisuje tu změněnou IP adresu, kdybys hledal https://www.upc.cz/pdf/manualy_inet/15258_UPC_Mercury_modem_uzivatelsky_manual_v5.pdf
  4. "růžici" neznám, bo nemám Compal. Nebo tím myslíš růžici v prohlížeči? Pak by to bylo jasné, protože po přepnutí do režimu modem(bridge) bys ho měl hledat na adrese 192.168.100.1 (to znamená, že si IP adresu počítače budeš muset nastavit na nějakou ze stejného rozsahu)
  5. jobro, co myslíš tím "..... dojde k totálnímu zamrznutí komunikace s modemem....."? Compal má v režimu modem(bridge) jinou IP adresu, tak jestli není problém tady.
  6. tak si ještě z těch zařízení vymaž záznam o síti WiFree, přestanou se připojovat.
  7. IPV6 zatím vůbec nerozumím. Jako stávající zákazník mám koupený TC7200 v režimu bridge a za ním vlastní Mikrotik. Co mám udělat pro to, aby mi tato vyhovující kombinace vydžela co nejdéle?
  8. Když dáš kabelem další AP, třeba to bude v pohodě. Kolik máš těch zařízení teď? V modemu nemůžeš mít žádný alterrnativní firmware. Ten dodává a aktualizuje výhhradně UPC. Jinak by ti nejel net.
  9. Pokud můžeš, natáhni k PC kabel. Propustnost WiFi bude hodně záležet na konstrukci stropu, takže případné WiFi řeš až následně. Nevím jak s modemy ale nejspíš dostaneš Compal. Mně wifina běhá i rychleji, rychlost a adaptéry si budeš muset nějak rozmyslet sám. Jestli ti půjde jen o peníze a nenáročné používání, pak by mělo 30 Mbit stačit.
  10. Zmiňovaný ASUS má zřejmě jen 100Mbit WAN, což by mohlo být pro někoho s rychlejší linkou omezení.
  11. Já jsem dostak kabel při zřizování UPC zásuvky přímo od UPC technika.
  12. Jestli můžeš, připoj na kabel nějaký notebook, počítač..... Zjistíš, jestli je internet v kabelu nebo není. Pak bude jasné , jestli máš hledat problém v televizi nebo ještě před televizí.
  13. Tobě jde do TV signál jako kdybys byl na venkovní anténě (DVB-T). Záleží co má kolega. Jestli má PLACENOU televizi od UPC, pak bude mít jiné zapojení (+nějaké zařízení navíc) a více programů.
  14. Zkus se zeptat na podpoře, jaká tolerance je v normě. Podle výsledku s nimi řeš co dál.
  15. Jen pro pořádek - rychlost nemáš 75MB ale 75Mb. U nás máme psáno u rychlostí např. "až 100Mb". Takže ve tvém případě nevím, jestli 64Mb je v toleranci nebo jestli je to na nějakou reklamaci. Modem by s takovou rychlostí neměl mít žádný problém, spíš to bude někde po cestě.