Jump to content

sodekcz

Uživatel
  • Content Count

    582
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

sodekcz last won the day on June 21

sodekcz had the most liked content!

About sodekcz

  • Rank
    Člen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 300
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    TV Start
  • Vodafone devices
    TC7200 (bridge)
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Momentálně je vcelku irelevantní, zda by si tohle zařízení rozumělo/nerozumělo se sítí VF. VF do své sítě cizí zařízení nepustí. Přes to v současné době nejede vlak.
  2. @JirkaP TV se nám občas sekne i na kabelu, nemusí to nutně být slabou WiFi. Můžou být přetížené servery s vysíláním. Ale nemáme červené tlačítko, máme např. jen iVysílání přes Raspberry. Ještě jedna věc - skutečně chceš mít veřejnou IP přímo na TV? Co se týká přidělování veřejných IP - nechci spekulovat, kolik jich může to které připojení získat. Ale na 100% vím, že když jsem zpočátku laboroval se svým původním tarifem (100 Mbit) a překlápěl z modemu do bridge, tak jednu veřejnou IP mi to dalo pro režim modem a zcela jinou veřejnou IP mi to dalo do Mikrotiku, na základě jiné MAC adre
  3. Dokud zůstane DOCSIS nejspíš zůstane i závislost na routerech a FW od operátora. (ano spoustě lidí to stačí)
  4. AS - nějaký přínos by to mělo. Průlom do modemové struktury UPC/VF. Snazší nastavitelnost připojení na svém routeru (třeba na tom Mikrotiku). Omezení potřeby přepínat VF routery do bridge. Já bych to bral. Nejsem odborník, ale nemusel bys řešit nějaké DOCSISy. Má optika nějaké podobné kejkle? Vidím značný problém v tom, tu optiku někde v obcích tahat. Tam kde není, než kopneš do chodníku a do silnice, tak si to úřady šestkrát rozmyslí.
  5. Možná došlo k factory resetu. Asi bych to moc neřešil, nastavil znovu svoje SSID a heslo k WiFi a zahesloval modem.
  6. Z bridge zpět na router by to mělo jít přepnout. Pokud jsem viděl u známého, ale je to víc než rok. Tak doufám, že to nezměnili. Jinak, pokud snad máš bridge a nemáš za tím vlastní router, to není pro úplně dobrá volba (nebo jsem jen špatně pochopil?) Co myslíš tím, že máš pryč gateway?
  7. Chtěl jsem napsat zkus jiný zdroj, @homberg byl rychlejší. Na druhou stranu dnes, pokud se VF snaží těchhle starých krámů zbavit a vyřadit je z provozu, asi investice do zdroje nemá vůbec cenu. Škoda peněz.
  8. Kolikrát ty jeho blokace - člověk neví, jestli se jednalo o skutečnou hrozbu, nebo o reklamní trik, upozornit, jak jsou dobří. A hlavně netuší, jak zareagovat. Updatery, čističe, battery savery a že bych chtěl svěřit svoje hesla do jejich ochrany, po všech únicích ...
  9. @Kalanka antivir se zpravidla zastavuje jinak, než nějakým odškrtnutím v parametrech připojení. Možná že novou instalací Avastu by se spojení obnovilo (pokud by se smazala nějaká předchozí konfigurace, které to mohla bloknout). Ale člověk musí dávat pozor, které komponenty instaluje (nenechat si vnutit všechno, co se při instalaci nabízí) a po instalaci si ještě pohrát s nastavením, aby moc neotravoval a neodesílal co nemá. @Tube má pravdu ohledně toho otravování, neplacená verze se snaží dostat tě na placenou. Dá se s tím žít, je to něco za něco. Zdarma není až tak úplně zdarma.
  10. Na druhou stranu, aspoň že nějakým způsobem je bridge mode řešitelný ...
  11. @1grdecoca až zase budeš potřebovat nějakou analýzu, dej vědět 😇 v podstatě jsem problém na lince trefil. No hlavně že net funguje, jak mi říká manažerka volného času, vždyť byste nemohli zachraňovat lidstvo! (ať linka slouží, i s Compalem)
  12. A taky , když už experimentuješ, mohls vyzkoušet na svém Technicoloru ale na té druhé lince, jestli ti padá tvůj mobil ... No čeká tě spousta zábavy 😇
  13. @1grdecoca Myslím že mají evidovány konkrétní modemy a k nim přiřazené rychlosti. Aspoň tak jsem to tady někde pochytil Takže nestačí si vypůjčit modem a zapojit na své "rychlejší" lince. Musel bys to prohnat nějakým procesem přes zákaznickou podporu, pak by ti zvýšili rychlost pro Compal a snížili pro Technicolor. A znovu, pokud bys to vracel. Pořád jsme u toho, že máš možná problém na vlastní lince.
  14. Psal jsem to vedle - nemáš nakonec základní problém s linkou? Na přívodu do modemu?
×
×
  • Create New...