Přejít na obsah

skanderborg

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli skanderborg

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. skanderborg

    Wifi modem od UPC

    Podezření "dave67" je zajímavé. I velice nepravděpodobné náhody se stávají, ale.... Já mám odkoupený modem Cisco, po celou dobu záruky vše OK a jen co záruka prošla, došlo ke zpomalení internetu. Po kontaktu se zák. podporou zjistilo UPC rušení v naší lokalitě, odstranilo, vše šlo asi týden OK, pak znovu zpomalení, UPC navrhlo výměnu modemu, odmítl jsem. Pomohlo vypnutí napájení modemu (restart). Modem jsem pro jistotu otestoval pingplotterem v rozsahu provozních teplot, vše OK. Od té doby uplynuly 3 měsíce, vše bez závad, a dnes dopoledne jsem přes retenční vyjednával změnu rychlosti 120 na 100, upozorňoval jsem, že modem mám odkoupený, nový že nepotřebuji. Večer přijdu domů a internet vypadává. Po restartu modemu situace stejná. Vypnutí modemu na cca 10 min., po zapnutí vše perfektní, test pingplotterem 2 hod., bez ztráty jediného paketu, bezvadná odezva i rychlost. Netroufám si tvrdit, jestli jsou to náhody nebo ne, ale jsem přesvědčen, že vhodným bordelem v signálu lze modem bezpečně vykolejit, že bez restartu nepojede jak má. No a jestli občasný bordel v signálu je náhoda nebo záměr ponechám na úvaze každého, kdo se s tím setkal.
  2. skanderborg

    Nové obchodní podmínky

    Díky, omlouvám se, hledal jsem špatně
  3. skanderborg

    Nové obchodní podmínky

    Nevíte někdo, kam se poděl na stránkách UPC nový kompletní ceník služeb 2016? V prosinci tam ještě byl, teď jsem si chtěl vybrat podle něj změnu služeb a nijak ho nemůžu dohledat. Hledám špatně, nebo ho ze stránek odstranili?
  4. skanderborg

    KAON KCF-SA700PCO po aktualizaci

    Tak vyřešeno, technik nic nezkoumal, vyměnil STB za jiný kus vč. karty. Po aktualizaci OK.
  5. skanderborg

    Zpomalení internetu - měření rychlosti

    Resetem modemu po odstranění výše uvedeného rušení se to opravdu vyřešilo v tom smyslu, že už nedochází při kontrole ke ztrátě paketů a odezvy jsou stabilně dobré, nicméně rychlost tak jak popisuješ je opravdu reálně pouhý zlomek rychlosti deklarované. Jak to tak pročítám, více uživatelů tohoto fóra zpozorovalo zpomalení proti stavu cca před rokem, to nejsi sám. Opravdu je podstatný rozdíl mezi měřením rychlosti na doporučených bodech UPC a praktickým používáním. Jenom se divím, že se Ti podařilo dostat z nich zpět nějaké peníze, většinou reklamace tohoto druhu končí konstatováním, že "skutečná rychlost se vlivem agregace může značně lišit od deklarované a není garantována". Je to jako všude, cena "již od..." a rychlost "až...", ale oboje najednou nikdy neplatí.
  6. skanderborg

    KAON KCF-SA700PCO po aktualizaci

    Tu kartu jsem samozřejmě zkusil jako první, bez výsledku. Dnes dopoledne nahlášeno na UPC, že prý se pokusí "to tam znovu nahrát", potřebují prý k tomu alespoň 3 hodiny zapnutý STB. Zapnutý byl celý den, teď večer kontrola, žádná změna, buďto se na to vybodli, nebo se to nezdařilo. Bez návštěvy technika se to asi neobejde.
  7. skanderborg

    KAON KCF-SA700PCO po aktualizaci

    Nikdo nic ???
  8. Zdravím všechny, po aktualizaci uvedeného STB je většina programů nedostupných. Hláška "Please check your smartcard". Než se budu zítra probojovávat na zákaznickou linku UPC, nemá někdo podobnou zkušenost? Restart nepomáhá, karta je OK, před aktualizací vše fungovalo. Nějaký nápad? Reset do továrního nastavení také nepomáhá.
  9. skanderborg

    Zpomalení internetu - měření rychlosti

    Tak s odstupem času konečně nějaký výsledek: 1/ Před návštěvou technika UPC jsem znovu prověřil všechny kabely - bez výsledku, odezva stále velmi špatná. 2/ Přestože jsem již dříve modem opakovaně bezvýsledně restartoval, provedl jsem opět restart a náhle vše naskočilo do bezvadného stavu, odezva OK. 3/ Zkusil jsem modem při vyšší teplotě, jestli se neprojeví závada, nic, vše OK. 4/ Přišla mi sms od UPC s připomínkou objednaného technika a s upozorněním, že pokud bude závada na mém zařízení, budu výjezd a práci platit. Modem mám odkoupený, takže jsem technika telefonicky zrušil a vysvětlil, že závada je odstraněna. Obsluha na lince UPC mě přesvědčovala, abych si přesto nechal modem vyměnit, no zajímalo by mě, jestli by to tak aktivně navrhovali i v případě, kdyby byl modem ještě v záruce nebo v pronájmu. Pochopitelně jsem to odmítl, platit nový modem + výjezd + práci, když vše začalo fungovat. 5/ Od té doby vše OK, opakovaně kontrolováno pingplotterem. Vypadá to, že vlivem původně nalezeného rušení (UPC na mé oznámení odstranilo) popř. zásahy UPC při jeho hledání se modem opakovaně dostával do neregulérního stavu a bylo třeba restartovat.
  10. skanderborg

    Zpomalení internetu - měření rychlosti

    Takže když to shrnu, pokud si např. se sousedem dočasně vyměníme modemy za účelem identifikace závady, riskujeme jejich zablokování ze strany UPC?
  11. skanderborg

    Zpomalení internetu - měření rychlosti

    Protože jsem právě četl opačný názor, prosím ještě jednou o odpověď někoho, kdo to ví určitě: Je modem UPC spárován s konkrétní linkou, nebo ho lze BEZ NOVÉ AKTIVACE přenést kamkoliv, kde je funkční přípojka UPC a bez dalšího jej provozovat ???
  12. skanderborg

    Zpomalení internetu - měření rychlosti

    A ještě jeden dotaz - pokud bych koupil modem stejného typu z druhé ruky, připojí mi ho UPC (pokud byl původně koupen u nich) ?
  13. skanderborg

    Zpomalení internetu - měření rychlosti

    To je možné, ale bod 3/ jsem kontroloval i s jiným počítačem a technik UPC zjistil špatný ping a ztrátu dat i od nich ke mě.
  14. skanderborg

    Zpomalení internetu - měření rychlosti

    Po odmlce zdravím všechny. V řešení problému zpomaleného internetu došlo k mírnému posunu. Stručně: 1/ UPC našlo rušení v celém domovním bloku. Promptně odstranilo, nicméně kromě naměřených lepších hodnot odstupu S/N se prakticky nezměnilo nic. 2/ Měření odezvy na "pingtest.net" dává opakovaně velmi špatné výsledky. 3/ Kontroloval jsem ping přímo na adrese modemu, tedy pouze počítač-modem a výsledek velmi špatný ( průměrně 700 msec ). 4/ Po zavolání na UPC technik provedl kontrolu ping od nich ke mě a výsledek špatný, ztráta dat 30%. V podezření je modem, ale není to jisté. V pondělí dorazí technik ke mě, ale vzhledem k tomu, že mám modem od UPC koupený a po záruce, rád bych vyloučil variantu, že budu nový platit zbytečně. Chtěl bych ještě něco vyzkoušet. DOTAZ: Nevíte někdo, jestli modem koupený od UPC a instalovaný u mě doma bude fungovat i na jiné přípojce UPC, nebo je vázán na kokrétní koncový bod? Jinými slovy, jestli je možné lokalizovat závadu modemu tím způsobem, že si dva účastníci UPC vzájemně vymění modemy?
  15. skanderborg

    Zpomalení internetu - měření rychlosti

    Nevím, jestli byl můj problém správně pochopen. Rychlost připojení naměřená doporučeným "speedtest.net" download 70-85 Mbit/sec je +/- OK, ale prakticky je mi to málo platné, protože vše ostatní mimo měřený server jde velmi pomalu, včetně testů stahování z "mirror.karneval", které mi doporučil Pepe (viz výše). Problém je v tom, že dříve tomu tak nebylo a hledám příčinu, co se mohlo změnit. V zaměstnání mám připojení mnohem pomalejší (cca 7 Mbit/sec upload i download) ale prakticky vše včetně stahování je podstatně rychlejší, ovšem toto připojení není přes UPC.
×