Jump to content

Mrož

Uživatel
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

  1. Naprosto perfektne u nich funguje vraceni poradu 48h pozpatku. To je dalsi z veci, co mi u UPC chybi. Ja se v podstate na vse divam s cca 20 min zpozdenim a posunuju reklamy. Ve vypovedi mam odkazat na zmenu podminek nebo se vubec neudava duvod?
  2. Ja mam Netbox uz na druhem byte, takze s tim mam zkusenosti. Kuki je cim dal lepsi. Od zacatku jsem vyhrozoval prechodem k UPC
  3. Ja osobne vaham, ze to cele u UPC po 12 letech zabalim. Cihla je nejhorsi settopbox, co jsem kdy od nich mel. Ted k tomu to zdrazeni. Ted je ta zmena podminek k 15.1.? Da se teda stopro odejit i bez doplaceni vernostniho nekolik mesicu pozpatku? Presel bych asi k Netboxu, pokud se do toho pustim.
  4. Musim uznat, ze je to opravdu cele o neco rychlejsi. Pretaceni taky v pohode. Ale dokud neudelaji razeni kanalu, tak je to porad obrovska prohra. Teletext porad zoufaly, cesky neumi.
  5. Taky se budu ucastnit testovani, tak snad to k necemu bude.
  6. Ano i na facebooku mi odepsali, ze se to da urcite do poradku, ze s tim neni problem.
  7. Dobra,dobra, zkusim primo UPC. Ten puvodni user jsem ja a je pravda, ze jsem jen vratil kartu a ohledne modulu nic neresil.
  8. Zdravim, Poprosil bych zkusene o vysvetleni problemu. Mam doma CA modul od UPC. Kdysi jsem ho koupil od firmy Lica. UPC mi zapujcilo k modulu kartu. Vse v pohode fungovalo. Ted po letech jsem kartu vratil a modul prodal. Problem je v tom, ze mi kupujici pise, ze mu CA modul UPC nechce sparovat a ze mu pisou, ze to nelze. V cem je problem? Opravdu to nejde? Jenom upresnim, ze je to CA MODUL asi 3 roky stary. Neni to ten novejsi CA+. Pokud budu kupujicimu penize vracet, tak by byl modul na prodej, pokud by nekomu k necemu byl.
  9. Ale jak normalne odejit a nedoplacet x mesicu pozpatku vernostni?
  10. Ja pouzivam originalni ovladac a je vyborny. Vubec nemam duvod menit a zkouset nejake univerzalni. Horsi uz je to s prostredim Horizon.
  11. Jj, procetl jsem to postupne cele. Je to hrozne. A opravdu se asi nic nezmenilo od cervna, to je vysmech.
  12. Soucasne jsem psal i na UPC, necekal jsem, ze mi o vikendu od nich nekdo odpovi, tak jsem se ptal i zde. Odepsali mi dokonce ted v nedeli, a to: Nově navedenou smlouvu máte sjednanou na 2 roky s tím, že kdyby jste uvažoval o ukončení smlouvy. Máte možnost ukončit za 1 rok k 25. 9. 2016 bez doúčtování věrnosti. Případně neukončení, by se sleva automaticky prodloužila na dalších 12 měsíců. Tak je to vyreseno, treba to nekomu pomuze.
  13. Protoze mam tu cest mit nove doma cihlu, tak jsem hned zacal patrat po tom, jak seradit kanaly podle sveho. Az jsem se dostal na toto vlakno, cele ho procetl, tak me polil studeny pot . to jako opravdu nejde? A to jako opravdu tolika lidem nevadi? To byl pro me druhy sok Hned jsem psal na UPC, jestli si delaji p*del a odepsali mi: Co se týče seřazení oblíbených programů u Vašeho mediaboxu, tak v současné chvíli to není možné. Jedná se však o nedostatek, který se budeme snažit opravit v dalších aktualizacích. Takze v teto veci nic noveho, co by tu uz nebylo napsano.
  14. Doted Kaon s HDD. Nejvic ze vseho mi vadi ta nemoznost preskladat kanaly. Myslim, ze to dlouho nevydrzim.
  15. Dobra, diky. Muzou se tady verejne psat nabidky? Ptam se, nevim. Jeste dalsi vec je ta, ze jsem zatim ukrutne nespokojen s tou cihlou. dokonce premyslim o ukonceni celeho UPC. myslite, ze pripadne ted bych doplacel jen jeden mesic? To vernostni, co jsem mel doted kompletne zaniklo touto novou smlouvou?
×
×
  • Create New...