Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

spasen

Uživatel
  • Počet příspěvků

    67
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli spasen

  • Hodnost
    Nováček
  1. Jaký vlastní wi-fi router k modemu UPC

    Za modemem UBEE EVM3200 bez Wi-Fi mám router Netgear R6250, který umí WLAN (Wifi) standardy: 802.11a, 802.11ac, 802.11b, 802.11g, 802.11n. Rychlosti 240 Mbps lze dosahovat na pásmmu 5 MHz na standartu 802.11ac, za předpokladu, že tento standard podporuje rovněž Váš počítač (notebook, tablet). Pokud tento standard počítač nemá, lze dokoupit Netgear A6200 WiFi USB Adapter — 802.11ac Dual Band, který se k počítači připojí přes port USB 2. Mám osobně odzkoušeno a funguje to, router je v jiné místnosti než počítač, mezi nimi je jedna cihlová zeď cca 10 cn.
  2. Wifi modem Ubee EVW3226

    Uživatelská příručka pro tento model je ke stažení zde: http://www.upc.cz/pdf/Manual_UbeeEVW3226.pdf , najdete v ní odpovědi o kterých se tady píše.
  3. Zmena na novy tarif a vernosti sleva

    To Jirka Nemáš pravdu, mezi novými tarify je zařazen tarif "Volám pevná" za 70,00 Kč který obsahuje "Zahrnuje 150 volných minut na veřejné pevné linky v ČR vyjma linek 8XY a 9XY. Nevyčerpané volné minuty se nepřevádějí do dalšího účetního období. Po vyčerpání volných minut účtováno dle platného ceníku. Cena nezahrnuje pronájem přijímacího zařízení (modem)." Dále je v ceníku uvedeno: Tarifikace 60+30 Místní hovory a Meziměstské hovory špička 1,16 Kč mimo špičku 0,58 Kč Mobilní sítě ČR 4,95 Kč* Hovory v síti UPC 0 Kč* Mezinárodní hovory** od 1,94 Kč* * Hovorné není součástí kreditu volných minut ** Cena za minutu hovoru závisí na volaném pásmu. Přesné uvedení pásem, tarifikací a cen hovorného najdete na http://www.upc.cz
  4. Tri karty UPC

    No nevím, já mám od UPC karty tři na jednu smlouvu, vše jsem kupoval prostřednictvím Lica obchodu a vše proběhlo bez jakýchkoliv problémů. Poslední kartu jsem kupoval v prosinci 2011, tehdy se karta u UPC koupit ještě nedala.
  5. Ze své vlastní zkušenosti bych doplnil ještě citaci z poradny na Facebooku UPC o následující: Vracel jsem set-top box loni v posledním týdnu (mezi vánočními svátky a Silvestrem), očekával jsem, že po obdržení zásilky mně přestane UPC účtovat pronájem zařízení. Proto jsem si na stránce České pošty - vyhledávání zásilek zjistil datum převzetí zásilky podle čísla podacího lístku. O vrácení set-top boxu jsem následně UPC informoval prostřednictvím kontaktního formuláře v prosinci v den, kdy k převzetí došlo. Následně jsem byl požádán o zaslání kopie podacího lístku na adresu info@upc.cz, což jsem splnil. K mému překvapení se však ve vyúčtování za prosinec vrácení set-top boxu neprojevilo a následně mně byl účtován poměrnou částkou ještě v lednu. Tento stav jsem samozřejmě reklamoval, musel jsem znovu zaslat podací lístek a uvedl jsem i kopii stránky České pošty - sledování zásilek. V dalším vyúčtování mně byl přeplatek vrácen spolu s omluvou. Tímto chci všechny upozornit na různý výklad "převzetí vráceného zařízení" ze strany pracovníků UPC, zřejmě se stává, že vrácené zařízení je odúčtováno ne v den převzetí zásilky, ale až po jejím zapsáním do systému, což v mém případě bylo až za sedm dnů.
  6. Nejde naladit všechny kanály

    Podobný problém řešil i můj kolega, který má BTV Sharp. Pokud používal STB, naladil všechny programy bez problémů, po pořízení CA modulu a naladění programů však zjistil, že televizor nenaladil mux 2 - 418(666)/6900. Po mnoha neúspěšných pokusech se tento mux podařilo naladit ručně, po přepnutí na jiný kanál v jiném muxu se však mux 2 ztratil, totéž při vypnutí a novém zapnutí televizoru. Pomohl až zákrok servisního střediska výrobce.
  7. UPC zacala nabizet hybridní televizi HbbTv

    To, co uvádíte, to je opsaný text z elektronického průvodce. Stejný dotaz jsem na zákaznické lince položil i já, celá odpověď od pracovníka zákaznické infolinky Samsung je v mém příspěvku na první straně cca uprostřed, ze dne 27.4. 2012. Z ní vyplývá, že pro modely televizorů určené a dovážené do České republiky a na Slovensko není HBB TV podporované. Bohužel nikde se nedá zjistit, zda lze na televizorech Samsung tuto službu zprovoznit novým firmware a pokud ano, tak kdy jej Samsung vydá. Poslední aktualizace FW pro řadu UExxD65xx je ze dne 2. 5. 2012, tuto službu ale neobsahuje.
  8. UPC zacala nabizet hybridní televizi HbbTv

    Než jsem se informoval na technické podpoře Samsungu, prostudoval jsem elektronický návod, který jsem si stáhnul ze stránek podpory pro svůj televizor. Tam je uvedeno "Funkce HbbTV pro Francii a Německo" v poznámce "Tato služba může být podporována v jiných zemích", podle návodu jsem se snažil tuto funkci nastavit, v příslušné nabídce však vůbec není uvedena "Datová služba". Procházel jsem proto elektronický návod přímo v televizoru, tam však není o "datové službě ani zmínka, je tam však popsána služba "Digitální teletex" (který by měl být součástí HbbTV) s poznámkou "pouze pro UK" a v nabídce televizoru ji lze nalézt v části "Systém", bohužel je však nedostupná. Po těchto zkušenostech jsem se obrátil přímo na technickou podporu Samsungu a výsledek zjištění jsem uvedl výše.
  9. UPC zacala nabizet hybridní televizi HbbTv

    Vlastním televizor Samsung UE40D6510WS, který jsem zakoupil v prosinci 2011. Zajímalo mne tedy, zda tento televizor podporuje službu HbbTV. Odeslal jsem proto na podporu Samsung dotaz, kterými televizory Samsung je tato služba podporována a jak ji lze na televizoru nastavit. Odpověď je následující: Vážený pane xxxxx, děkujeme Vám, že jste se obrátil na zákaznickou linku společnosti SAMSUNG. Velice nás těší, že se zajímáte o naše produkty. Podle našich posledních dostupných informací pro modely televizorů určené dovážené do České republiky a na Slovensko není HBB TV podporované. Pro využití teto služby je možno použít doplňkové zařízení v podobě set-top-boxu. V případě že obdržíme nějaké nové informace, budeme Vás dále kontaktovat. Máte–li jakýkoliv další dotaz, neváhejte nás kontaktovat na naší bezplatné zákaznické lince 800 726 786. S pozdravem, xxxx xxxxxx Zákaznická infolinka SAMSUNG
  10. zmeny sluzeb od 1.5. 2012

    CA modul fa Lica posílá poštou vč. dekódovací karty od UPC, předpokládám, že stejně postupuje i UPC. Modul s kartou nevyžaduje žádnou montáž, pouze se zasune do příslušného slotu v televizoru. Nutno dbát pouze na správnou orientaci jak při zasunutí karty do modulu, tak i modulu do televizoru. Úhrada se provede pouze za modul, případně ještě poštovné a balné.
  11. aky kabel na zasuvka --> modem?

    Není to pravda, já mám modem umístěný ve vzdálenosti cca 13 m od bytové zásuvky UPC a kabel je ještě o něco delší. Při montáži modemu ED2 mně technik kabel bez jakýchkoliv poznámek položil s tím, že mně ještě nějaký metr kabelu přidal, pokud bych modem přemísťoval. V současné době mám již modem ED3 a vše funguje bez jakýchkoliv problémů.
  12. zmeny sluzeb od 1.5. 2012

    Z výše uvedených příspěvků je zřejmé, že mezi zákazníky UPC je mnoho nejasností o poskytování služeb od 1. 5. 2012 a o jejich cenách. Podrobné informace lze najít zde: Změny od 1.5.2012, doplňkové nabídky digitální kabelové televize - http://www.upc.cz/pdf/UPC_Informace_nov ... 120501.pdf Ceník služeb UPC Česká republika, s.r.o. platný od 1. 5. 2012 - http://www.upc.cz/pdf/Cenik_UPC_platny_od_20120501.pdf
  13. UPC kvalita aktualne

    Ano, potvrzuji, výpadky se projevují již delší dobu, nejdelší byl snad ve čtvrtek 26. ledna cca hodinový, v pátek se již ráno výpadek po delší dobu projevoval znovu, po reklamaci na zákaznickém centru mně bylo sděleno, že závada v síti v Havířově trvá a na odstranění se pracuje. Bohužel, závada odstraněna zřejmě do dneška zcela nebyla, protože krátkodobé výpadky v signálu se trháním obrazu (kostičkování) a krátkým přerušováním zvuku projevují i dnes, 29.1. Chtělo by to, aby v pondělí 30. ledna co nejvíce uživatelů z Havířova reklamovalo kvalitu poskytované služby na zákaznickém centru UPC, jednotlivce zřejmě neberou vážně.
  14. Názor na můj balíček služeb od UPC

    Zrušit UPC Light a Digital standart a místo toho objednat balíček KOMBI KOMFORT (UPC Fiber Power 60 + DTV Komfort) v ceně 649,- Kč, k tomu bude účtováno dočasné poskytnutí základního set-top boxu v ceně 49,- Kč a dočasné poskytnutí kabelového modemu v ceně 49,- Kč. Ostatní služby neměnit. Výsledná cena 649 + 49 + 49 + 202 + 120 = 1 069 Kč Musím ale upozornit, že budete muset uhradit jednorázový poplatek 650 Kč za výměnu modemu, což se Vám za dva měsíce vrátí ve snížení ceny. Poplatku se můžete vyhnout objednáním telefonu např. Kredit 50 v ceně 51 Kč/měsíčně, přičemž hovory v rámci sítě UPC jsou zdarma a do ostatních pevných sítí máte v rámci kreditu zdarma 100 minut.
  15. Dotaz ohledne cen za sluzby !!!

    Možné to je, moje vyúčtování za květen bylo rovněž nižší, nežli byla účtována částka za předešlé měsíce. Po zkoumání jsem přišel na jednu maličkost - UPC změnilo fakturační období, u mne bylo původně stanoveno od 3. dne měsíce do 2. dne následujícího měsíce a změněné období je od června vždy od 1. dne do posledního dne v měsíci. Chybou UPC je, že na tuto skutečnost zákazníky neupozornila ve vystavené faktuře.
×