Jump to content

PV

Uživatel
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About PV

  • Rank
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    šumperk
  • UPC Internet
    -
  • UPC televize
    -
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    Compal

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak já mám s jedním zařízením v síti problém ... Neustále mě to připojuje, odpojuje, přehazuje z 2,4Ghz na 5Ghz, následně mě to na nějakou dobu odpojí, aby mě to napsalo na zařízení hlášky 1) nelze se připojit 2) připojení k síti se nezdařilo dokonce mi to jednou hodilo i hlášku 3) připojení je zakázáno Zkoušel jsem nastavit na routeru i filtraci MAC adres, kdy jsem dotyčnému zařízení nastavil natvrdo povolení jen na jednu konkrétní frekvenci. Problém jak jen na 2,4 tak i 5ghz. Normálně bych to hodil na dosluhující mobil, ale v jiných sítích wifi jede bez problémů...
  2. ano, problém je jen na domácí síti. Jinde funguje. Děje se nahodile, jeden den jede bez problémů, další den se připojuje a odpojuje. Děje se to i na 5Ghz síti, připojuje se LG G3. Signál je silný modem je prakticky za dveřmi. Ostatní zařízení v síti (2xmobil, 1x tablet, 1x chromecastú jedou bez problémů....
  3. Tak nevím jestli se problém týká jen 5GHz sítě. Já mám ten stejný problém i na 2,4GHz. Na wifi připojeno několik zařízení a vždy jedno konkrétní mi odpojuje (mobil). Někdy se na chvíli připojí, pak se odpojí a nelze se již připojit, někdy takto cykluje dokola. Někdy se připojí, s hláškou, že internet není k dispozici, atd. pořád dokola. Přitom jiná zařízení na 2,4GHz v ten stejný moment jedou bez problémů. Verzi mám 6.12.18.25-2p4 . Zkoušeno resetováno do továrního nastavení (pomocí tlačítka na modemu), oddělení 2,4 a 5GHz sítě od sebe, nic...problém cca od Velikonoc...nebude problém způsobovat to chytré nastavení signálu?
  4. Dobrý den, mám dotaz ohledně služby Horizon Go, na android zařízení. Když dám vyhledávat nějaký televizní pořad, tak strašně dlouho čekám na výsledky k přehrání. Například dám NHL, a čekám 3 minuty než mi naskočí seznam (několik dní) zpětného přehrátí ... zkoušel jsem odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci a nic. Dříve to fungovalo okamžitě. Je to problém UPC serverů, než daný pořad vyhledají a zobrazí? Nebo zas nějaká fičurinka aplikace, tak jako při každém updatu 😞
  5. Ahoj, má služba Horizon Go, nějaké omezení? Jde mi o to, že u některých programů (které normálně mám předplacené) mohu v Horizon Go využívat zpětné shlédnutí a u některých ne...
  6. Musím souhlasit, jen neustálé výpadky, při vyhledávání se nezobrazují výsledky, často i několik minut černá obrazovka s informací, že program začíná za chvíli.... momentálně v aplikaci na mobilu to je OK, ale zas nespustím v prohlížeči.... neskutečně nestabilní aplikace nebo webová verze ... programátory vyhodit
  7. Ahoj, pořád řeším problém s připojením WI-FI, kdy některé zařízení mají problém načítat https stránky. Ping na ně jede, ale načíst se je nepodaří, pomůže restart modemu, nebo stačí jen na problémovém zařízení vypnout Wi-Fi a zase zapnout. Pak problém na několik minut zmizí. Ostatní stránky jedou v pohodě. Už jsem zkoušel měnit nastavení routeru jak to jen jde, výsledek stejný. Teď jsem zkoušel vypnout QOS, respektive se na Ciscu se dá vypnout jenom WMM (Wi-Fi Multimedia). Pokud tuto položku vypnu (standardně je zapnutá), najednou se se zařízením vůbec do sítě nepřipojím do sítě, píše mi to problém s ověřením. Jakmile tuto volbu zapnu, opět se jde připojit do sítě, ale pořád je problém s načítáním https. Nemá někdo podobnou zkušenost?
  8. jde o to, že tarif pro to je, modem by to měl dávat, připojené zařízení by to taky měli dávat. Je mi jasný, že 100mbit z toho nevytáhnu, ale jede mi to na 1/3 rychlosti, což mi připadá málo. Já s tím vydržím, ale zajímalo mě, jestli to není nějaká drobnost, třeba nastavení na modemu (transmission rate, CTS protection mode atp. - vše mám nastaveno defaultně) ... kdybys měl sportovní auto, asi bys od něho taky očekával trochu víc než od obyčejné feldy...
  9. ntb je HP probook se síťovkou AR9285, mobil je LG G3 - tam bych problém neviděl... právěže ntb nemám možnost ke kabelu připojit. Nebudu tady řešit kabeláž v bytě
  10. Jedu na wifi přímo z Cisca 3925. V okolí cca 5 wifin, každá na jiném kanálu, než mám já. Sílu signálu v Inssideru mi to ukazuje RSSI kolem 60. Na všech zařízeních to je stejné. Ať se jedná o NTB či smartphone, víc jak cca 36 nedám.
  11. Od včerejška mě UPC převedl na službu 100/10 mbit. Nicméně na wifi u tohoto modemu nedostanu víc jak cc 36 mbit. Víc tento modem přes wifi nedá? Nebo mám někde špatně nastaveno? Ve wifi mám nastaveno N-Only, ikdyž jsem dával B/G/N mixed a široký kanál tak jsem pořád max uvedených 36 mbit. Síla signálu je perfektní zahlušení pásmem to nebude. Na Lan kabelu to normálně 100/10 mbti jede.... díky za případné reakce
  12. Zdravím, V poslední době se u modemu objevil další problém. Nemá někdo podobnou zkušenost? Mám na routeru připojeno několik wi-fi zařízení a u tabletu se stává ze se mi stránky načítají normálně ale často se stane ze u protokolu https trvá načítání i několik minut. Přitom ping na https stránky normálně jede. A i ostatní stránky jedou v pohodě. Pak pomůže odpojit se od wi-fi a hned se zas připojit a najednou https stránky naskočí. Zas ale jen na pár minut. V administraci routeru mám všechno vypnuté chtěl jsem ještě vypnout QOS a když jsem to udělal tak se router nemůže připojit do wi-fi vůbec a hodí mi hlášku ze je problém s autorizací. Když si qos zapnu zase se připojím do wi-fi, nicméně problém se stránkami https přetrvává. Problém s https se mi však objevuje i u jiných zařízení. Díky
  13. Ahoj, dá se nastavit na Ciscu 3925 tzv. rodičovská kontrola, denní doby přístupu k internetu? Ale tak, aby se nemusel vytvářet uživatel? Vím, že se to dá řešit, že si vytvořím uživatele s heslem a jemu přiřadím čas kdy má být internet vypnutý nebo zapnutý. Pak ale pokaždý když se restartuje router objeví se otravná přihlašovací tabulka, kde musím vyplnit zmiňovaného uživatele a heslo. Ptám se jestli se dá nastavit omezení denní doby do internetu všeobecně a to bez vytváření uživatelů a hesel.....
  14. Zdravím, mám modem /router Cisco 3925. Pomocí LAN kabelu je na něj zapojeno 1xPC, ostatní zařízení se připojují pomocí WI-FI. V poslední době ale začíná čímdál-tím častěji pískat a vypadávat spojení. 1) jak jsem se zmiňoval, modem často píská, dokonce když jde přes modem jakkýkoliv trafic tak jakoby syčí. Tzn. ať už na PC na kabelu nebo jakkýmkoliv zařízení na Wi-fi otevřu nějakou webovou stránku, tak při bližším poslechu modem syčí. Jakmile se stránka načte, syčení přestane. 2) čímdál častěji vypadává WI-FI signál. Ikdyž jsem u modemu míň jak metr, tak neustále mi kolísá kvalita signálu (měřeno pomocí InnSideru) - konkrétně lítá to od 50dBm po 95dBm., a to pořád dokola. Pak je nemožné se na modem pomocí WI-FI připojit, a je nutný restart. Nebo pomůže, když se na modem připojím z PC pomocí LAN, a stačí jenom změnit z wifi N only, na B/G/N mixed, nebo změnit jiný kanál (a to i dokonce pokud jsem zrovna na úplně volném kanálu). Pak to zas nějakou dobu šlape. Někdy se mi stane, že se na interface modemu nepřipojím ani pomocí kabelu z LAN a je nutný tvrdý restart. Podle mě je modem v háji, ale jelikož jsem si ho před cca 3 roky kupoval do vlastnictví, nevztahuje se na něj záruka, takže mi zbývají dvě možnosti. 1) dát za něj svůj vlastní router - pak se musí v Ciscu navolit jako Bridge mód? 2) jelikož bych si vzhledem ke kvalitě routerů od UPC už do vlastnictví modem nekupoval, jedině pronájem.... Prosím o info, zda měl někdo podobný problém u CISCA a jestli mu pomohlo případné přenastavení modemu.
×
×
  • Create New...