Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 

R3gi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli R3gi

  • Hodnost
    Nováček

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Praha
  • UPC Internet
    -
  • UPC televize
    -
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    Technicolor TC7200
  1. KRACK - WiFi WPA2 utoky

    Zajímala mě nějaká oficiální reakce UPC. Takže tento modem s UPC FW je bezpečný?
  2. KRACK - WiFi WPA2 utoky

    @David - UPC Už máme listopad. Jak to, prosím, vypadá s vydáním opravné aktualizace?
  3. Skutečně, opakovač asi nebude příčinou problému.
  4. Po kabelu to dneska jelo dobře, i WiFi se mi dneska zdála lepší, i když z těch grafů to tak moc nevypadá. Ten Huawei je celkem starej, pokud by byl zdrojem potíží, tak ho klidně vyměním. Zítra se zkusím přesunout do jiné místnosti a úplně vypojit opakovač. Síťovka problémová být může, do těch notebooků asi nedávají zrovna kvalitní zboží, nicméně výsledky jsou obdobné na všech testovaných počítačích, i časy výpadků sedí. Lze síťovou kartu nějak diagnostikovat? Pokud to zítra přes kabel pojede alespoň tak, jako dnes a přes WiFi bez opakovače stejně mizerně, co pak? Mohu ze své strany otestovat/nastavit ještě něco? A jaké je vůbec nejoptimálnější nastavení pro ten můj Technicolor TC7200, všiml jsem si, že některé funkce (např. filtrování/fixace MAC adres) působí problémy…
  5. Tady jsou screeny při mém standardním připojení. Má síť má SSID „h***ocuc“. Ta se slabším signálem je přímo modem, resp. WiFi router, ta druhá se silnějším signálem je opakovač, přes který jsem normálně připojen.
  6. 2. připojení přes WiFi (vzorek cca 6 hodin)
  7. Oka, test na WiFi mi běží od poledne (jako testovací server jsem zvolil google.com a seznam.cz), test přes kabel jsem spustil před chvílí. Pak sem vložím výsledky, až tam budou nějaká data. EDIT: Zde je výsledek: 1. připojení přes kabel
  8. Díky, @Slamb: Zařízení nejsou mezi sebou propojena, každé z nich má nainstalovaný bezpečnostní SW a žádný z nich nehlásí problém ani při hloubkovém skenování. V nastavení routeru je firewall nastaven na výchozí, slabý režim. Přepnutí na vyšší stupeň působí problémy v některých programech, včetně zmíněného Ping Plotteru, který pak není schopen proskenovat síť, resp. vysledovat cestu packetu (jestli to chápu dobře). Každopádně byl zresetován, tak doufám, že nebudu muset dělat low-level formatá či tak něco @lada-vir: Dobrá poznámka, ty screeny byly všechny pořízeny při připojení přes WiFi, kde ke ztrátám, v porovnání s přímým připojením pomocí kabelu, skutečně dochází. Nevím, co je jejich příčinou, myslím, že síť je nastavená dobře (a především – dříve to fungovalo), resp. nenapadá mě, co bych tak mohl ještě vylepšit… Bohužel, použití kabelů není v praxi možné, takže WiFi je nutnost. Musím podotknout, že dnes (zatím stav sleduji pouze hodinu), je sitace značně lepší. Na WiFi došlo pouze ke dvěma sekundovým výpadkům chvíli po spuštění programu, ale nyní se zatím drží a graf je čistý, bez červené. Program také nedetekuje žádný packet loss, průměrná odezva kolísá v řádu jednotek až stovek ms, přičemž největší zpoždění je u serveru ip-86-49-1-129.net.upcbroadband.cz (tedy mezi modemem a serverem, jestli tomu dobře rozumím). Test s kabelem je dnes také OK, tam jsem zatím nezaznamenal výpadek žádný. Rychlost spojení je dle Speedtestu v obou případech (WiFi i kabel) dobrá. Nicméně problém nepokládám za vyřešený, jelikož stále nevím, kde byla příčina problému a zda se problém za pár hodin opět neobjeví. Pokud byl problém na straně UPC, tak je dost žalostné, že jim jeho vyřešení trvalo týden (bohužel jsem neměl čas to řešit dříve).
  9. Zdravím, posledních pár měsíců bylo všechno v pořádku, ale nyní mou domácí síť postihl velice otravný problém. Dochází k krátkodobým výpadkům (některé trvají pár sekund, jiné se protáhnou i na pár minut) a občas docela značně kolísá rychlost připojení. Na všech zařízeních. Stav je dost podobný tomuto. Mám modem/WiFi router Technicolor TC7200, za ním se nachází ještě opakovač WiFi signálu Huawei WS320 a pak jsou již připojeny (prostřednictvím WiFi) počítače (Win 7, Win 8.1), mobily (Android) atp. Zkusil jsem všechna zařízení zresetovat odpojením od zdroje energie (na cca 5 minut) a poté použitím tlačítek reset. Hardwarové zapojení je v pořádku, kabely normálně funkční, nikdo na ně (ani na nastavení) několik měsíců nesáhl. Modem je na větraném místě, vyčištěný a provozní teplota se mi zdá v pořádku. WiFi síť jsem nakonfiguroval úplně normálně, se zabezpečením WPA/WPA2 (šifrování TKIP/AES) a heslem. WiFi jsem nastavil na nejméně vytížený kanál č.6 (celkově ale není lokalita nijak moc „zamořena“). Tato operace stav na chvilku zlepšila, ale nevyřešila, k výpadkům dochází stále v podobném rozsahu. Opakovač je podle mě v pořádku, ani jeho vyřazení ze sítě problém nevyřešilo. Přímé připojení PC pomocí kabelu přímo k modemu (a vypnutí WiFi) také ne. Inspiroval jsem se a stáhl si program Ping Plotter. Zde je pár screenů z různé doby:
×