Jump to content

hkstaripraha

User
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

About hkstaripraha

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    COMPAL CH7465LG, Kaon HD PVR KCF-4003
  • Place of subscription of Vodafone services
    Praha 9

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Napájecí zdroj není součástí set-top-boxu, jeho připojení je externí a já dělám resetování zařízení tlačítkem ON/OFF vedle konektoru zdroje.
  2. Informace k vánoční/prosincové akci VF - dne 3.12.2020 mi byla poslána SMS o zvýšení rychlosti o stupeň s trváním do 3.1.2021. To zvýšení se nakonec po resetu modemu podařilo! Dnes jsem náhodně provedl měření (vlevo) a po resetu (vpravo) to opět jede navýšenou rychlostí. Jaké jsou vaše zkušenosti?
  3. Moje zkušenost z vánoční akcí VF- po navýšení se moje rychlost po 10 dnech snížila a tak jsem znovu restartoval a zde je výsledek: před po Moje rada tedy zní - před každým použitím restartujte!!!
  4. Vypadá to, že situace s vánoční akci Vodafone s navýšením rychlosti o stupeň se stabilizuje. Po několika marných restartech v posledních dvou dnech jsem se také dočkal navýšení, tak jak bylo slibováno v obdržené SMSce.
  5. Měření zde - https://www.vodafone.cz/internet/mereni-rychlosti-internetu/
  6. Tak ne od 1.12 jak mne psali původně, ale teď dorazila SMSka s navýšením pevného internetu o stupeň. Píší, že zvýšení rychlosti se projeví až po restartu vašeho modemu. Po restartech tento nic-moc výsledek
  7. Mě osobně dorazila SMSka z čísla 778467495 k této vánoční nabídce od Vodafonu 25.11.20, kdy nadělují rychlejší pevný internet o stupeň výš od 1.12 do 3.1.2021. Někde tady jsem četl datum 3.12, tak jsem sám zvědav od kterého datumu to poběží.
  8. Jsem u UPC od roku 2006 (TV,internet, pevná linka) a současným přechodem UPC pod Vodafone řeším(uvažuji) přenesení mobilního operátora(doposud T Mobile) pod jedno. Marně jsem doufal, že udělají nějakou výhodnější nabídku pro stávající UPC zákazníky, kteří jsou u jiného mobilního operátora a mohli by ho motivovat k přechodu. Neomezená data (3x za 599Kč) mne moc nelákají, mám levnější tarif. Má někdo podobné úvahy a je nějaké výhodnější řešení?
  9. V naší lokalitě bohudík zatím k nějaké změně v rychlosti nedochází a drží se to dlouhodobě na sjednané úrovni:
  10. Tak jsem zvolil tovární nastavení a je po problému, CT3 naladěn! Teď mne jen čeká nastavení oblíbených kanálů.
  11. Mám Kaon HD PVR KCF-4003 HCO a také nenaladím CT3. Zkusil jsem tvrdý restart, ale mezi 193 programy nabídky není k nalezení. Moc se mi nechce do továrního nastavení(znova ladění oblíbených...) a proto se tady ptám na nějaký další postup, díky.
  12. Po 5letech mi odešel pronajatý Cisco3925 a vyměnili mi ho za CompalCH7465LG-LC, při novém tarifu 200+ jsem dosahoval max.160MB/s a teď v pohodě 200MB/s. Technik tvrdil, že nově dávají jen tento typ modemu. Při změně hesla trocha problémy(nutno zadat jako heslo-admin), ale podařilo se a na modemu svítí(výrazně) jen kontrolka napájení.
  13. Chci se zeptat, také jsem dostal dopis od UPC o změně služeb, ale žádný STB mně konkrétně nanabídli. Píšou ti o kolik navýší platbu?
  14. Je to politika UPC, stávající zákazník přistoupí na nové podmínky nebo bez sankcí může odejít jinam.Společnost UPC přišla od 1. 9. 2015 s novou nabídkou služeb, v rámci které mimo jiné můžete využívat rychlosti internetu až 300 Mbit/s. V rámci uvedení těchto produktů jsme se rozhodli poskytnout tuto nabídku i našim stávajícím zákazníkům, kterých si velmi vážíme. Proto od ledna převádíme všechny internetové a televizní služby na tuto nabídku a poskytování dosavadních služeb bude ukončeno.
×
×
  • Create New...