Jump to content

petr77

Uživatel
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About petr77

  • Rank
    Nováček

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Internet 300
  • Vodafone mobile internet
    10 GB
  • Vodafone television
    TV Komplet
  • Vodafone devices
    Technicolor,CA modul
  • Place of subscription of Vodafone services
    Brno-Holásky

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Já měl taky všechny aktualizace windows 10 nainstalované a jelo mi to ale jak se aktualizoval Horizon GO tak to přestalo fungovat.
  2. Máte nainstalované i všechny dostupné aktualizace Windows 10?
  3. Problém zřejmě nastane až po znovu nainstalování nebo aktualizaci aplikace Horizon GO. Aspoň u mě se tak zřejmě stalo.
  4. Tohle mi to píše když chci pustit nějaký program. Dnes odpoledne než jsem aktualizoval aplikaci Horizon GO tak vše fungovalo.
  5. Aplikaci jsem resetoval a znovu nastavil přihlášení do aplikace. Pořád píše: video není nelze přehrát
  6. Tak dejte pak vědět jak to dopadlo.
  7. To jsem všechno zkoušel ale nechápu proč mám verzi 2.15.0.0 po dnešní aktualizaci a vy máte 2.2.3.19945
  8. Mě se dnes aktualizovala na verzi
  9. Po dnešní aktualizaci aplikace Horizon GO na verzi 2.15.0.0
  10. Ano v prohlížeči jede zdá se že je to chyba aplikace Horizon GO po aktualizaci.
  11. mám namysli Windows 10 ten má přímo aplikaci Horizon GO a ta po dnešní aktualizaci nefunguje.
  12. Po dnešní aktualizaci aplikace Horizon GO ve Windows 10 nejde spustit žádný TV program. Jen vyskočí černá tabulka že video nyní nelze přehrát.
  13. Tady je Bazar http://www.upczone.cz/viewforum.php?f=15 tak napiš tam třeba se ti někdo ozve. Já jsem tady jeden před čtrnácti dny taky koupil.
×
×
  • Create New...