Přejít na obsah

petr77

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli petr77

  • Hodnost
    Nováček

Služby Vodafone

  • Vodafone internet
    Internet 300
  • Vodafone telefon
    Jiná služba
  • Vodafone televize
    TV Komplet
  • Vodafone datový limit na mobilu
    10 GB
  • Vodafone rychlostní limit na mobilu
    Neomezeně
  • Vodafone zařízení
    Technicolor,CA modul
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Brno-Holásky

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Já měl taky všechny aktualizace windows 10 nainstalované a jelo mi to ale jak se aktualizoval Horizon GO tak to přestalo fungovat.
  2. Máte nainstalované i všechny dostupné aktualizace Windows 10?
  3. Problém zřejmě nastane až po znovu nainstalování nebo aktualizaci aplikace Horizon GO. Aspoň u mě se tak zřejmě stalo.
  4. Tohle mi to píše když chci pustit nějaký program. Dnes odpoledne než jsem aktualizoval aplikaci Horizon GO tak vše fungovalo.
  5. Aplikaci jsem resetoval a znovu nastavil přihlášení do aplikace. Pořád píše: video není nelze přehrát
  6. Tak dejte pak vědět jak to dopadlo.
  7. To jsem všechno zkoušel ale nechápu proč mám verzi 2.15.0.0 po dnešní aktualizaci a vy máte 2.2.3.19945
  8. Mě se dnes aktualizovala na verzi
  9. Po dnešní aktualizaci aplikace Horizon GO na verzi 2.15.0.0
  10. Ano v prohlížeči jede zdá se že je to chyba aplikace Horizon GO po aktualizaci.
  11. mám namysli Windows 10 ten má přímo aplikaci Horizon GO a ta po dnešní aktualizaci nefunguje.
  12. Po dnešní aktualizaci aplikace Horizon GO ve Windows 10 nejde spustit žádný TV program. Jen vyskočí černá tabulka že video nyní nelze přehrát.
  13. Tady je Bazar http://www.upczone.cz/viewforum.php?f=15 tak napiš tam třeba se ti někdo ozve. Já jsem tady jeden před čtrnácti dny taky koupil.
×
×
  • Vytvořit...