Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 

Kobuk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Kobuk

  • Hodnost
    Nováček
  1. Uvolnění portů v modemu

    Heslo jsem samozřejmě měnil (jinak nic). To se ale po restartu předpokládám vrátí na původní admin / admin ?
  2. Uvolnění portů v modemu

    Jasně, to už mne taky napadlo. Ale protože jsem u UPC jen krátce a ještě jsem nikdy neresetoval, tak se musím zeptat - připojí se pak modem včetně všech počítačů zase automaticky k internetu? Nemůžu zůstat kvůli práci bez připojení déle než cca 10 - 15 minut.
  3. Potřebuji uvolnít port 8444 (TCP) v novém modemu od UPC. Mám to provést na záložce "Filtry portů" nebo "Předávání"? Omylem jsem to zkusil na záložce "Aktivační procedury portů" a tam se mi po jednom záznamu okamžitě vytvořilo 16 stejných záznamů ve formě 8444-8444 / 8444-8444 (viz příloha). Když se je pokouším vymazat, tak mi to hází hlášku "Rozsah portů příchozích připojení se překrývá s dalšími službami". Můžete mi někdo poradit, jak mám tyhle záznamy z "Aktivačních procedur portů vymazat"? Předem mockrát děkuji!
×