Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

Jetelina

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Jetelina

  • Hodnost
    Nováček
  1. Dobrý den, dnes jsem si všiml, že v nedávné době(1 až 10 dní) mi na WAN portu routeru začalo přicházet obrovské množstí ARP dotazů. Všiml jsem si toho, protože jsem udělal chybu v nastavení a na portu neměl být žádný provoz. - Místo toho tam pořád valilo z venku 50 paketů za sekundu. ARP dotazů je v "žádném provozu" 98%. Zrojem spamu se zdá být Cadant_96:96:b3 (00:01:5c:96:96:b3), což mě dovedlo na toto fórum http://www.dslreports.com/forum/r289655 ... in-comcast - Které dále odkazuje na Arris CMTS, což je zařízení pro kabelové operátory. http://www.arris.com/products/c4-cmts/ Vypadá to tedy, že UPC má nějakou chybu v nastavení. Dříve to modem nepropouštěl.
  2. Čaute, UPC mi blbě vystavilo vyúčtování. Dovolat se tam jako obvykle nedá. Tak bych se chtěl zeptat jestli někdo nevíte jestli má UPC nějakou pobočku v Brně kam bych mohl zajít a vyřešit to osobně? Díkec za radu
×