Jump to content

jobro

Uživatel
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

jobro last won the day on September 16 2018

jobro had the most liked content!

About jobro

  • Rank
    Člen

Služby UPC

  • UPC internet
    Internet 30
  • UPC telefon
    Starší služba
  • UPC televize
    TV Start
  • Zařízení od UPC
    Compal
  • Místo odběru služeb UPC
    Karviná

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po několika experimentech: název sítě nesmí obsahovat tečku. A pojmenování může sítí 2,4 i 5GHz může být různé. Kdo by to řekl...
  2. Neschopnost přihlásit se do mé WiFi sítě pomocí nového hesla byla způsobena tím, že jsem nepoužil pro sítě 2,4 a 5GHz stejné jméno SSID. (Abych rozlišil sítě, dal jsme jim různá jména, což Compal nestrávil)
  3. Jakmile změním (nezapamatovatelné) implicitní heslo k síti 2,4 i 5GHz za svoje (zapamatovatelné), nelze se připojit k WiFi. Nepřipojí se notebook, tablet ani mobil. Hlásí: Potíže s ověřením. Nově zadané heslo splňuje požadavky Compalu jako "Dobré" (tj. velká i malá písmena a čísla - celkem 12 znaků).
  4. Marek-26: Přesně vám to nepovím, ale vzpomínám si, že UPC měl na svém webu nabídku na Internet 50Mb/s za cenu cca 250Kč/měs. Ale já měl za 220Kč internet 10Mb/s. Vznesl jsem dotaz na zákaznické centrum a oni mi zvýšili rychlost (při mírném zvýšení původní ceny) na 50Mb/s. Možná, že přechod na vyšší rychlost byl způsoben tím, že UPC posléze zrušila tarify s nižššími rychlostmi. Modem, dříve Technicolor, nyní Compal mám koupený). Byl jsem v tzv. věrnostním režimu a dál v něm pokračuji. Toť vše.
  5. Marné, tak já jsem u jiného UPC - neplatím 359Kč ale 250,10Kč...
  6. Stáhni si nový ceník. V mém případě Věrnostní portfolio - Internet 50 a TV START je uvedena cena 359Kč. Já dosud platím 250,10Kč (bez nájmu modemu). Takže buď to je překlep, nebo opravdu dramaticky stoupne cena... Nezbývá, než počkat na e-mail s výzvou k palcení za měsíc květen.
  7. Od 8.dubna platí nový ceník. Zajímavé je, že měsíční platby jsou vyšší. UPC každý měsíc posílá e-mailem pořadovanou částku k budoucí platbě. V mém případě se požadovaná částka liší od té, která je uvedena ve smlouvě. A je každý měsíc jiná... Snažil jsme se o vysvětlení této disproporce. Obvykle pošlou nějakou požadovanou sumu, která je opět odlišná od mé předchozí platby. Tak čekám, jak to dopadne v květnu, zda cena za služby bude "upravena" podle nového ceníku. Celkem mi to žonglování s platbami vadí - pokaždé musím upravit příkaz k úhradě v bance.
  8. Sleduji toto vlákno a připadá mi jako "rozhovor" slepého s hluchým. Myslím, že takto koncipované rady nemají šanci na úspěch. Zdá se, že jednodušší by bylo, kdyby tazatel požádal někoho z okolí, který se trochu víc orientuje v síťařině. P.S. Někteří pevně věří, že se dá všechno vyřešit na dálku...
  9. Takto vypadá pásmo 2,4GHz u nás v domě. Má to daleko k ideálu 1 - 6 - 11. Jedině díky tomu, že dosah vysílačů je malý, se účastníci neruší.
  10. Z toho vyplývá, že pásmo 5GHz není spasením, ale má méně použitelných kanálů než 2,4GHz. A "volno" je na něm jen proto, že dosud není masově využíváno. Compal pálí do éteru plným výkonem (snad povoleným). Pro WiFi používám starý Tp-Link, který zapínám jen podle potřeby, tak to neřeším. (Nechce se mi pro občasné použití WiFi pokaždé lézt do administrace Compalu - mohl tam být hw vypínač WiFi - Technicolor ho měl.) Nenašel jsem vysvětlení, proč je v pásmu 5GHz k dispozici tolik kanálů, ale povoleny jsou jen některé. Při mizerném dosahu snad ani rušení od souseda není aktuální.
  11. Doporučováno je přejít na pásmo 5GHz v případě, že je pásmo 2,4GHz obsazeno a tím zarušeno. Důvodem je prý velké množství kanálů, které jsou k dispozici. Ale různé prameny uvádějí velká omezení počtu kanálů, použitelných v interiéru, obvykle to je osm kanálů (36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64). Nějaké kanály "navíc" údajně nejsou u nás povoleny (kanál čís. 100 a výš). Navíc, zařízení musí mít automatickou regulaci výkonu, v rozsahu -3dB, a dále musí dynamicky vybírat pracovní kmitočet. Více na př. zde: https://www.marigold.cz/wifi/doku.php/frekvence_5ghz Jaký je teda skutečný stav? Pásmo 5GHz poskytuje nezarušený signál jen proto, že je dosud málo využíváno?
  12. Vytvoří se soubor CH7465LG-NCIP-Cfg-bin a lze jej bez potíží znovu načíst do restartovaného Compalu.
  13. tomus: neměřil jsem "délku výpadku", nenapadlo mě to, když je brouzdání po webu najedou ukončeno: pokazil se mi počítač? Ale když člověk kouká na blikající zelenou ledku na modemu, zdá se mu to dlouho. quadra2030: odpověděl ti Evžen - ano obyčejná slušnost - to se ale dnes nenosí. UPC disponuje automatem, který rozesílá různé zprávy. Na př. UPC mě zásobuje dvakrát měsíčně zprávami o očekávané a také o zaplacené platbě. Posílá to automat. V upozornění na následující platbu je vždy uvedena částka, která nekoresponduje s tou, která je uvedena ve smlouvě. Automat se plete? Ze začátku jsem se snažil upozornit na tuto disproporci. Vždy jsme byl ujištěn, že částka, uvedená ve smlouvě platí a příští měsíc se zas automat "spletl". Teď už to neřeším... To bych musel každý měsíc měnit příkaz v bance.
  14. Nový konfigurační soubor byl na modem poslán v neděli 16.9.2018 kolem 8:30h. Vnitřní název souboru v Compalu je: 5467518C641C-10.128.128.165.bin. Soubor jsem si zálohoval. Po uložení má stejný název jako původní tj. CH7465LG-Cfg.bin. Liší se velikostí: původní měl 39,9kB, nový má 45,9kB. Otázka: neměl by být zákazník předem informován, že se s modemem "něco děje"? Totiž po celou (poměrně dlouhou) dobu změny konfigurace bez varování modem nekomunikuje se sítí. A také by měl být uživatel informován o tom, jak se změna konfigurace projeví v provozu. Jestliže dokáže automat na UPC informovat e-mailem o pravidelných měsíčních platbách za služby, mohl by informovat zákazníka i o takových změnách... Případně tyto operace zveřejnit s předstihem na svém webu.
  15. Omluva - asi potřebuji brýle...
×
×
  • Create New...