Jump to content

jobro

User
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

jobro last won the day on September 16 2018

jobro had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutrální

About jobro

  • Rank
    Člen

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    -
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    TV Start
  • Vodafone devices
    Compal
  • Place of subscription of Vodafone services
    Karviná

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Máš pravdu, člověk si prý zvykne i na šibenici. Zkoušel jsem přepnout zobrazení na čb - ale to se ztratí různé rámečky... Další podivný zvyk designérů je jemně nadýchnuté - nekontrastní písmo. Na trošku horším displeji to je na hranici čitelnosti. Nevím, jak mají nastavené/kalibrované monitory ti, kteří vytvářejí webové stránky, ale kdo má trochu horší zrak má potíže. Když Vodafone vystoupill tak agresivně a změnil "barevné schéma" našeho fóra, co můžeme od něj čekat v budoucnu... Vycházím z jednoduché úvahy: diskuzní fórum je o předávání informací pomocí psaného textu (obrázků). Když text
  2. Nové barvičky jsou pro geeky. Ta červeň na velké ploše obrazovky je dílo samouka-designera? To opravdu se nenašel decentnější grafický návrh, když už Vodafone trvá na červené... No, alespoň nebudu mít nutkání navštěvovat tento web.
  3. Smtp servery - vyřešeno, viz jobro 21.12.2019, 10:28 PM. Žil jsem v přesvědčení, že je správné (a nejlepší) používat pro odesílání pošty server mého poskytovatele internetu, zde UPC. Z dávných dob jsem měl v povědomí, že poskytovatel internetu "nemá rád" nebo dokonce nedovoluje používat alternativní smtp server. Proto jsem používal jako výchozí smtp.upcmail.cz. Po zkušenosti s filtrováním mailů v UPC jsem překonfiguroval poštu v Thunderbirdu. Mám tři poštovní účty u různých poskytovatelů, každému z nich jsem změnil smtp na jejich vlastní. A je klid. P.S. fórum jistě sledují i na te
  4. Po delším experimentování jsem z "neodeslatelného" mailu postupně odstranil přílohu a obrázky - odeslání stále bylo odmítnuto pro údajný SPAM. Nakonec jsem odstranil vložený odkaz na prodejnu knih, viz: (https://alive.osu.cz/nova-kniha-dr-hajka-nejen-ceskym-unikatem/) a náhle odeslání fungovalo! Takže UPC smtp server má takto nastavena pravidla? Opravdu udivující. Příjemné Vánoce!
  5. Uváděná stránka, která v tabulce uvádí možnost IMAP je snad "zapomenutá" z dávné historie. V nápovědě k účtu na Tiscali.cz nic takového není - jen POP3. Když vyplním v Thunderbirdu imap.tiscali.cz, tak to skončí chybovým hlášením. Ale to odbočujeme od tématu: pro mne není rozhodující POP3 kontra IMAP. Řešil jsem neodeslání mailu s obrázky a přílohou, který byl smtp.upcmail.cz označen jako že obahuje SPAM - viz můj první příspěvek. (To znamená, že pošta je kontrolována na nevhodný obsah!) Thunderbird umožní nastavení jediného smtp serveru, který je jako výchozí. V mém případě UPC. Pokud
  6. Ano, Tiscali mi nenabízí IMAP. Ale to v tomto případě nehraje roli. Podstatné je, že po ujištění, že jsem učinil potřebná opatření mi technická podpora napsala, cituji: " Berte předešlý email již za bezpředmětný a pouze informativní." Nespojuji to z nějakým blokováním služeb ze strany UPC. To se mi stalo před mnoha lety, příšla mi podobná zpráva o rozesílání SPAMu. Ale vysvětlilo se to jednoduše: podle protokolů Windows nebyl můj počítač v inkriminované době zapnut. Pokud se hledání viníka děje výhradně podle dynamicky přidělovaných IP adres, bude "podezřelým" každý, kdo tuto adresu
  7. Tři zmenšené fotografie na 700x394 po cca 800kB, plus jedna příloha v PDF 390kB a krátký text v HTML bude bezpečně pod 10MB. Protokol POP3 je bohužel nutný - Tiscali.cz nemá IMAP. Můj názor/dohad: UPC používá příliš aktivní "umělou inteligenci" pro filtraci mailů na smtp.upcmail.cz.
  8. Jen stručně - klient Thunderbird: 1. odesílání pošty: smtp.upcmail.cz - mail ve formátu HTML s obrázky z kompaktu - nelze odeslat. Mail se snímky obrazovky odeslat lze. "Neodeslatelný" mail normálně odešlu ve webovém rozhraní pošty poskytovatele internetu, zde Tiscali.cz. 2. příjem pošty: pop3.tiscali.cz - často je vyčerpán časový limit a pošta se nestáhne. Incident čís. 85916 proběhl 28.10.2019. Upozornění z UPC dorazilo 14.11.2019. Časový údaj incidentu se kryje se stažením aplikace Avidemux z nesprávného/podvodného webu Softonic. V systému byl nalezena stopa po jejich vyhledá
  9. Odpoledne jsem napsal obsáhlou odpověď na Marek-26. Při odesílání nastala chyba a můj text zmizel v hlubinách internetu. Nemám sílu to psát znovu - konstatuji, že web UPC a zvláště jeho poštovní server má svá specifika, která mi způsobují potíže s poštou na smtp.upcmail.cz i pop3.tiscali.cz.
  10. Můj poštovní klient Thunderbird nedovolí odeslat e-mail obahující obrázky nebo přílohu v PDF. Odesílání je blokováno s oznámením, že se jedná o SPAM. Toto se ale děje jen u některých adresátů. Některé maily projdou. Zvláštní. Před časem jsem dostal UPC upozornění, že můj počítač se stal součástí sítě bootnet. Viz citát: "dovolujeme si Vás tímto upozornit na pravděpodobné infikování některého z Vašich zařízení připojených do sítě UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen "UPC") malwarem nebo virem." Po mé kontrole AdwCleanerem byly nalezeny stopy po potenciálně nebezpečném "vyhledávači" S
  11. Po několika experimentech: název sítě nesmí obsahovat tečku. A pojmenování může sítí 2,4 i 5GHz může být různé. Kdo by to řekl...
  12. Neschopnost přihlásit se do mé WiFi sítě pomocí nového hesla byla způsobena tím, že jsem nepoužil pro sítě 2,4 a 5GHz stejné jméno SSID. (Abych rozlišil sítě, dal jsme jim různá jména, což Compal nestrávil)
  13. Jakmile změním (nezapamatovatelné) implicitní heslo k síti 2,4 i 5GHz za svoje (zapamatovatelné), nelze se připojit k WiFi. Nepřipojí se notebook, tablet ani mobil. Hlásí: Potíže s ověřením. Nově zadané heslo splňuje požadavky Compalu jako "Dobré" (tj. velká i malá písmena a čísla - celkem 12 znaků).
  14. Marek-26: Přesně vám to nepovím, ale vzpomínám si, že UPC měl na svém webu nabídku na Internet 50Mb/s za cenu cca 250Kč/měs. Ale já měl za 220Kč internet 10Mb/s. Vznesl jsem dotaz na zákaznické centrum a oni mi zvýšili rychlost (při mírném zvýšení původní ceny) na 50Mb/s. Možná, že přechod na vyšší rychlost byl způsoben tím, že UPC posléze zrušila tarify s nižššími rychlostmi. Modem, dříve Technicolor, nyní Compal mám koupený). Byl jsem v tzv. věrnostním režimu a dál v něm pokračuji. Toť vše.
  15. Marné, tak já jsem u jiného UPC - neplatím 359Kč ale 250,10Kč...
×
×
  • Create New...