Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

Eric Cartman

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Eric Cartman

  • Hodnost
    Nováček
  1. Zmeny v tv nabidkach

    U nás taktéž . Kéž by to tak zůstalo .
  2. Zmeny v tv nabidkach

    Nechci do toho radši moc šťourat , ale zajímalo by mne zda byly již zrušeny programy Viasat Histary a Viasat Explorer v nabídce Standard jak bylo avizováno ?
  3. Zmeny v tv nabidkach

    Tak se podívejme nejdříve na trhlinu č.2 - zde : http://www.upc.cz/televize/balicky-programu/ se u balíčku Plus píše : K nabídce Starter nebo Standard si můžete přiobjednat balíček Plus obsahující např. programy Fishing&Hunting, Motors TV, Travel Channel, AXN Sci-Fi, AXN Crime. Takže Motors TV v nabídce je . Pokud se však podíváme na detail balíčku Plus ( více informací ) zde : http://www.upc.cz/televize/balicky-programu/plus/ Je zde psáno : K tarifu Starter nebo Standard si můžete přiobjednat balíček Plus: 12 programů různých žánrů AXN Sci-Fi, AXN Crime, Travel Channel , History Channel, History HD, NG Wild, NG Music, Fishing & Hunting , Discovery World, Discovery HD Showcase, Discovery Science, Discovery Travel and Living . Zjistíme že Motors TV v nabídce není . Není též v nabídce zde :http://www.upc.cz/pdf/Cenik_Digital.pdf Nicméně já čerpal informace o balíčku Plus z jiného zdroje . Myslím že někde odsud : http://www.dvb-c-shop.cz, protože stránky UPC byly v době psaní mého příspěvku nedostupné . Takže pokud je někde nějaká trhlina , je na stránkách UPC , DVB-C_shop a dalších , kteří si na svých stránkách Motors TV z nabídky nesmazali , čímž podávají klamné informace . Nyní k trhlině č.1 . Píšete že UPC má na svých stránkách přehledné PDF s jazyky programů . Našel jsem pouze tento ceník : http://www.upc.cz/pdf/Cenik_Digital.pdf Ve kterém u balíčků Relax , Plus , Music , News , Darwin , Sport , Super film , Filmbox a Hustler Tv jazyky napsané nejsou . Pokud existuje na stránkách UPC jiné PDF kde jazyky napsané jsou , přiznávám trhlinu a taktéž že jsem trhlej , protože neumím hledat . :oops: Pokud o něm víte a nejedná se o tajný materiál uvítal bych odkaz . Váš pocit jest naprosto správný .
  4. Zmeny v tv nabidkach

    A nezmizí taky náhodou z Balíčku Darwin od 1. 6. Viasat Explorer a Viasat History ? Proč ne . Darwinovci by si taktéž mohli připlatit .
  5. Zmeny v tv nabidkach

    Vážený kliente, děkujeme Vám, že využíváte služeb společnosti UPC Česká republika, a.s. Za to že jste stálým zákazníkem zrušíme Vám dva programy . Pokud je chcete i nadále sledovat připlaťte si 120 Kč za balíček Plus který tyto programy obsahuje . Se zakoupením balíčku Plus získáte navíc tyto programy i když je nechcete : AXN Sci-fi , AXN Crime , Motors TV , NG Wild , NG Music , Travel Channel , Fishing & Hunting , Discovery World , Discovery Science , Discovery Travel & Living , Discovery Showcase HD . A jako bonus se na našich stránkách nedovíte v jaké řeči jsou vysílány . Z toho si však nic nedělejte , vždyť nám jde jen o Vaši spokojenost a těch 120 Kč .
  6. Máte někdo už rychlost co UPC sliboval???

    Lokalita - Litvínov . Tarif - UPC Classic Čekal jsem dost dlouho a zkoušel všechno možný ale rychlost maximálně 9,2Mb/1,09Mb . Už mě to přestalo bavit a tak jsem to vyřešil tim jejich formulářem . Dobrého dne přeji . Žádám o změnu Internetového tarifu UPC Classic na tarif UPC 10M . Důvod : Proč platit zbytečně více o 749 Kč měsíčně za neco co nefunguje ? Tarif UPC Classic by měl dosahovat přenosových rychlostí 25Mb/1,5Mb . Samozřejmě tomu tak není . Po měsíčním laborování , což zahrnuje reinstalaci OS , výměnu síťové karty , výměnu přívodního koaxiálního kabelu , mnoha desítek restartů modemu a měření rychlostí na několika FTP ( Karneval , Flyweb atd ) v různou denní i noční dobu , nepřesáhly přenosové rychlosti hodnot 9,2Mb/1,09Mb . Nashledanou při dalším navyšování rychlostí . Váš Eric Cartman .
  7. Problem s rychlosti uploadu na dvojnasobek

    Došla odpověď. Vážený pane reagujeme na Váš mail ze dne 2. 5. 2008 ohledně služby UPC Internet. Omlouváme se,že nedokážeme Vám poskytnout službu o kterou by jste měl zájem, ale z technického hlediska není možné tuhle službu využívat na síti bývalého ISP Karneval a u tarifů Classic,Extreme a Professional na síti UPC. Děkujeme za pochopení S pozdravem a přáním příjemného dne J. Mikysek Specialista technické podpory datových služeb UPC Samozřejmě o vrácení peněz ani slovo .
  8. Problem s rychlosti uploadu na dvojnasobek

    Možná někomu z Vás pomůže , co se mi podařilo na vlastní kůži zjistit . Mám UPC Classic 30.12.2007 jsem zažádal o doplňkovou službu " Dvojnásobný upload " . Od operátorky kontaktního centra jsem obdržel odpověď : " Navýšení služby dvojnásobný upload proběhne do 24 hod. restartujte prosím modem z elektrické sítě " . Samozřejmě nic se nezměnilo a rychlost se nezvýšila ani příští měsíc . Přisuzoval jsem tento neduh zastaralé síťové kartě . Po delší nemoci , když jsem konečně síťovou kartu vyměnil , opět žádná změna . Proto jsem 19.4.2008 kontaktoval klientské centrum a to kontaktním formulářem . Odpověď zněla : " Bylo prověřeno Vaše připojení a Váš modem bohužel vykazuje vysokou ztrátovost.Prosím prověřte koaxiální kabel a případně kontaktujte telefonicky technickou podporu přímo od modemu,aktuální situace s Vámi bude prověřena a popřípadě naplánován servis. Děkujeme za pochopení. 1.5.2008 jsem se odhodlal zavolat na klientské centrum . ( 241 005 100 ) 24 x mi zahráli a po 14. minutách se konečně ozval spojovatel , který mě přepojil na operátora technické podpory datových služeb . Toto přepojování trvalo dalších zhruba 11 minut . Konečně se mi dostalo potěšení popovídat si s operátorem , který mě velice nepotěšil . Konstatoval , že modem žádnou ztrátovost nevykazuje a jen tak mimochodem dodal , že na bývalých sítích Karnevalu tuto službu nelze v současné době poskytovat díky čemusi zastaralému . Díky dementům z UPC jsem lehčí o 139 Kč za telefonát na klientské centrum . Dále jsem lehčí o 4 x 99 Kč za službu , kterou mi nelze poskytnout . Věřím tomu , že budu lehčí i o poplatek za zrušení služby , kteru nelze poskytnout . Pokud se tak stane , bude to poplatek poslední .
  9. Ochrana spotřebitele

    kup si pořádnej kabel Díky , ale na to ti neskočim . Je vyměněnej nejmíň 5 x . Jinak už jsem na to přišel . Závada je v STB . Nejspíš tam bude někde stuďák . Otevřel jsem ho , s čim se dalo jsem zahejbal a zase zavřel . Od tý doby je signál na všech frekvencích 70 - 76 % , kvalita 97 - 98 % , stanice na 418 MHz fungujou a kostičkování od tý doby nepozoruju nikde .
  10. Ochrana spotřebitele

    Lokalita.................. Litvínov NOVA.................... úroveň 47% až 50%, kvalita 97% až 0%, kostičky a sekání - 360x/hod, obraz - 4, MARKIZA................úroveň 54% až 0%, kvalita 0% až 3%, kostičky a sekání - neustále, obraz - 5, EPG....................... většinou nenačítá – 4, Problémy STB........ při přepínání ovladačem velmi často zamrzá – 4, Jiné........................ všechny stanice na 418 MHz nefunkční Typ STB (DVR)...... CV-5000 CINX Změny:................... neustálé snižování úrovně - 3 % / týden
×