Jump to content

JirkaP

Uživatel
  • Content Count

    421
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

JirkaP last won the day on October 17 2018

JirkaP had the most liked content!

About JirkaP

  • Rank
    Člen

Služby UPC

  • UPC internet
    Internet 50
  • UPC telefon
    -
  • UPC televize
    TV Start
  • UPC datový limit na mobilu
    -
  • UPC volné minuty na mobilu
    -
  • UPC volné SMS na mobilu
    -
  • Zařízení od UPC
    TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS
  • Místo odběru služeb UPC
    Litoměřice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Je to už asi více jak 3 měsíce, ale co si pamatuji Tak kamarádovi po zakoupená této televize ( LG LK6100PLB ) po prvotním nastavení televize a naladění všech kanálů televize s CAM+ fungovala. Kanály si setřídil dle Svého požadavku. - ale po vypnutí televize a opětovném zapnutí, televize hlásila, že kanál je kódovaný. Bylo jedno zda televizi vypnul na kódovaném nebo nekódovaném kanálu. Po zapnutí televize s tímto modulem hlásila toto. Pak musel točit kanály nahoru ( dolu ) , nebo přepínat až se najednou televize jakoby chytla a všechny kanály ( co platí ) běžely jak měly. Jednou z deseti vypnutí a zapnutí se to chytlo hned na poprvé, ale je opruz zapnout si televizi a čekat, zda se objeví obraz a zvuk, a následně točit ( přepínat ) kanály a doufat, že se televize chytne a obraz naběhne. - bylo jedno zda televizi vypnul na okamžik, nebo na delší dobu. - v televizi byl nahrán nejnovější soft. - zkoušel i znovu prvotní nastavení televize, ale problém byl stále stejný. - karta samozřejmě vložena správně. A předplatné na ní je nahráno. V televizi SONY tento modul ( CAM+) funguje zcela bez problémů, tedy korektně. Takže určitě není tento CAM+ porouchanej. - po vložení jiného "CAM" ( bez plusu ) modulu se mu tento problém neobjevuje, a vše funguje korektně.
  2. Byl bych opatrný s tvrzením, že bude vše fungovat bez problému. Například v letošním modelu LCD LG LK6100PLB modul "CAM+" nefunguje korektně. Modul "CAM" funguje bez problémů.
  3. U mne byl "narušitel" internetu z vedlejšího baráku. Rušil to mnoha domácnostem, tak že internet byl skoro nefunkční. Naštěstí byl po nějakém čase odhalen. 😀 Viz vlákno zde.
  4. Vyřešeno. Místní technik ve vedlejším baráku ( již jiná ulice ) na rozvaděči odpojil domácnost, která toto rušení zapříčiňovala. Takže už je vše v pořádku. Jen mne překvapuje, že na dohledu v UPC, toto nevidí, a nepošlou hned technika ať toto na místě vyřeší ( odpojí ). Když se jedná o několik desítek domácností co mají kvůli tomu zcela nepoužitelný internet.
  5. Zde je ve zkratce report. Technik přijel ve stanovenou dobu a byl slušný. Vše u mne překontroloval, přidal tlumivky ( válečky ) na zpětný chod jak pro televizi, tak pro rádio. Vše bylo v pořádky. I hodnoty v mém modemu. Pak na Svém přístroji viděl ( nějaký měřák s displejem ) do historie, že je tam opravdu velké rušení. Prý se to netýká jen našeho paneláku, ale i okolních, které jsou tento panel ( i ho jmenoval, ale již si nepamatuji přesný název ) napojeni. Je to asi někde při převodu z optiky na metaliku. Není to ta rozvodná skříň v našem paneláku Bohužel rušení se večer zase objevuje. Ztrátovost je zase okolo 30 procent, takže skoro nepoužitelné. Odeslat větší soubor je skoro nemožné. Sousedi mi taky potvrdili, že je internet zlobí, ale zatím na CALL centrum nevolali. Je tu někdo, kdo mi poradí na koho se obrátit ? Nějakého technika co je schopen problém vyřešit. Přeci, když místní technik v našem městě vidí na Svém přístroji v historii, takovéto rušení, tak by to UPC mělo nějak vyřešit - zjistit od koho se tento rušicí signál vrací do sítě a desítkám lidí znemožňuje používat Internet. Nechci opětovně zakládat nový incident, kde mi zase pošlou zprávu ať u sebe restartuji modem, a utáhnu kabely. Proto se ptám zde místních poradců - techniků od UPC. Dnes 7.12.2018 to začalo okolo 20 hodiny.
  6. To jsem už taky dělal. Ztrátovost je podobná. Toto je stav ted v 17:20. Stolní PC spojené kabelem s modemem Technicolor 7200. Zítra ráno by měl dojet technik, tak jsem zvědav. A pak dám sem report jak to dopadlo.
  7. Ráno v 6 hodin bylo vše v pořádku. Teď před obědem ,na radu z call centra jsem odpojil svůj Mikrotik, restartoval Technicolor a jedu na bezdrátu 2,4 GHz z tohoto modemu v módu router.
  8. Dneska to skončilo chvilku po 23:15. Viz časová stopa. Toto sem dávám pro techniky z UPC, aby věděli v kolik to dneska skončilo. A aby s tím tedy něco pokud možno co nejdříve udělali. Od tohoto času zas internet běhá jak má.
  9. Údaje teď okolo 20 hodiny. Hodnoty na modemu jsou skoro stejné, a ztráty paketů jsou zas veliké veliké.
  10. Teď okolo 14hodiny je vše v pořádku. A zde jsou hodnoty z mého modemu v tento čas.
  11. Kabely zkontrolovány, modem i routr zresetován. A kabelem u mne to určitě nebude, když v některých hodinách je vše v pořádku. Přece se sám nepovolí a pak se sám zas neutáhne. Teď ráno před 6 hodinou je vše v pořádku. Doufám, že to zde nějaký technik z UPC čte a že mi odpoví. Číslo požadavku podle kterého to řeší u UPC je 1684064.
  12. Teď před 23 hodinou je zas vše v pořádku. By mne zajímalo čím to je. Popřípadě zda se nějaký technik k tomuto vyjádří.
  13. Okolo 15 hodiny je vše v pořádku : A okolo 18 hodiny ( možná, že i dříve ) začíná toto : Na UPC nahlášeno, ale přichází jen automatické odpovědi, že na tom pracují. Je to již několikátý den. Pingy na seznam.cz a google.com jsou nízké, ale ztrátovost je okolo 20 procent. Jinak modem Technicolor T7200 v režimu bridge, a za ním Mikrotik RB951Ui-2HnD. Může tu někdo kompetentní předat dál, nebo poradit co s tím. Teď před 21 hodinou je to ještě horší. Jinak při testu rychlosti mám Download přibližně to co mám mít, ale Upload je minimální - skoro nulový. Testováno na několika různých měřácích. I odeslání obrázku 141 KB do tohoto příspěvku trvalo strašně dlouho a až na druhý pokus.
  14. Tímto příspěvkem bych chtěl poděkovat společnosti UPC ( jmenovitě Lence a Davidovi ) za velmi rychlé vyřízení mého požadavku (Konverzace 5BC5FE3723AE2 ). V diskuzích na internetu se většinou objevují pouze negativní reakce a názory na tuto společnost. Já jsem včera musel vyřešit nefunkční internet a telefon u své skoro 80 leté matky, žijící v jiném městě než žiji já. A pro kterou je Skype, a email nedílnou součástí života. Na stránkách UPC po otevření cheatu včera večer, si Lenka ověřila o co mi jde, a následně mne v cheatu přepla na technika Davida. S kterým jsem ověřil, že modem je nefunkční. Matku jsem po mobilu navigoval co má dělat. A po zjištění, že modem se neregistruje do sítě, jsme hned dojednali na dnes ráno technika. Ten přijel ve stanovenou dobu. A provedl výměnu starého modemu za nový. Takže problém byl vyřešen za necelých 15 hodin. A já musím konstatovat, že UPC toto zvládla na jedničku s hvězdičkou. PS: Pokud je zde místní David – UPC ( správce webu ), ten s kterým jsem to včera řešil , tak velké díky. I za trpělivost.
  15. Souhlas. Teď jsem to řešil s matkou po telefonu, že má určitě uvolněný kabel. Protože podle webového rozhraní UPC, bylo na její adrese vše v pořádku.
×
×
  • Create New...