Přejít na obsah

JirkaP

Uživatel
  • Počet příspěvků

    417
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Days Won

    2

JirkaP last won the day on 17. října

JirkaP had the most liked content!

O uživateli JirkaP

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Litoměřice
  • UPC Internet
    Internet 50
  • UPC televize
    TV Start
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    Wi-Fi modem Technicolor TC7200

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. JirkaP

    Ztrátovost paketů večer v Litoměřicích

    Zde je ve zkratce report. Technik přijel ve stanovenou dobu a byl slušný. Vše u mne překontroloval, přidal tlumivky ( válečky ) na zpětný chod jak pro televizi, tak pro rádio. Vše bylo v pořádky. I hodnoty v mém modemu. Pak na Svém přístroji viděl ( nějaký měřák s displejem ) do historie, že je tam opravdu velké rušení. Prý se to netýká jen našeho paneláku, ale i okolních, které jsou tento panel ( i ho jmenoval, ale již si nepamatuji přesný název ) napojeni. Je to asi někde při převodu z optiky na metaliku. Není to ta rozvodná skříň v našem paneláku Bohužel rušení se večer zase objevuje. Ztrátovost je zase okolo 30 procent, takže skoro nepoužitelné. Odeslat větší soubor je skoro nemožné. Sousedi mi taky potvrdili, že je internet zlobí, ale zatím na CALL centrum nevolali. Je tu někdo, kdo mi poradí na koho se obrátit ? Nějakého technika co je schopen problém vyřešit. Přeci, když místní technik v našem městě vidí na Svém přístroji v historii, takovéto rušení, tak by to UPC mělo nějak vyřešit - zjistit od koho se tento rušicí signál vrací do sítě a desítkám lidí znemožňuje používat Internet. Nechci opětovně zakládat nový incident, kde mi zase pošlou zprávu ať u sebe restartuji modem, a utáhnu kabely. Proto se ptám zde místních poradců - techniků od UPC. Dnes 7.12.2018 to začalo okolo 20 hodiny.
  2. JirkaP

    Ztrátovost paketů večer v Litoměřicích

    To jsem už taky dělal. Ztrátovost je podobná. Toto je stav ted v 17:20. Stolní PC spojené kabelem s modemem Technicolor 7200. Zítra ráno by měl dojet technik, tak jsem zvědav. A pak dám sem report jak to dopadlo.
  3. JirkaP

    Ztrátovost paketů večer v Litoměřicích

    Ráno v 6 hodin bylo vše v pořádku. Teď před obědem ,na radu z call centra jsem odpojil svůj Mikrotik, restartoval Technicolor a jedu na bezdrátu 2,4 GHz z tohoto modemu v módu router.
  4. JirkaP

    Ztrátovost paketů večer v Litoměřicích

    Dneska to skončilo chvilku po 23:15. Viz časová stopa. Toto sem dávám pro techniky z UPC, aby věděli v kolik to dneska skončilo. A aby s tím tedy něco pokud možno co nejdříve udělali. Od tohoto času zas internet běhá jak má.
  5. JirkaP

    Ztrátovost paketů večer v Litoměřicích

    Údaje teď okolo 20 hodiny. Hodnoty na modemu jsou skoro stejné, a ztráty paketů jsou zas veliké veliké.
  6. JirkaP

    Ztrátovost paketů večer v Litoměřicích

    Teď okolo 14hodiny je vše v pořádku. A zde jsou hodnoty z mého modemu v tento čas.
  7. JirkaP

    Ztrátovost paketů večer v Litoměřicích

    Kabely zkontrolovány, modem i routr zresetován. A kabelem u mne to určitě nebude, když v některých hodinách je vše v pořádku. Přece se sám nepovolí a pak se sám zas neutáhne. Teď ráno před 6 hodinou je vše v pořádku. Doufám, že to zde nějaký technik z UPC čte a že mi odpoví. Číslo požadavku podle kterého to řeší u UPC je 1684064.
  8. JirkaP

    Ztrátovost paketů večer v Litoměřicích

    Teď před 23 hodinou je zas vše v pořádku. By mne zajímalo čím to je. Popřípadě zda se nějaký technik k tomuto vyjádří.
  9. Okolo 15 hodiny je vše v pořádku : A okolo 18 hodiny ( možná, že i dříve ) začíná toto : Na UPC nahlášeno, ale přichází jen automatické odpovědi, že na tom pracují. Je to již několikátý den. Pingy na seznam.cz a google.com jsou nízké, ale ztrátovost je okolo 20 procent. Jinak modem Technicolor T7200 v režimu bridge, a za ním Mikrotik RB951Ui-2HnD. Může tu někdo kompetentní předat dál, nebo poradit co s tím. Teď před 21 hodinou je to ještě horší. Jinak při testu rychlosti mám Download přibližně to co mám mít, ale Upload je minimální - skoro nulový. Testováno na několika různých měřácích. I odeslání obrázku 141 KB do tohoto příspěvku trvalo strašně dlouho a až na druhý pokus.
  10. Tímto příspěvkem bych chtěl poděkovat společnosti UPC ( jmenovitě Lence a Davidovi ) za velmi rychlé vyřízení mého požadavku (Konverzace 5BC5FE3723AE2 ). V diskuzích na internetu se většinou objevují pouze negativní reakce a názory na tuto společnost. Já jsem včera musel vyřešit nefunkční internet a telefon u své skoro 80 leté matky, žijící v jiném městě než žiji já. A pro kterou je Skype, a email nedílnou součástí života. Na stránkách UPC po otevření cheatu včera večer, si Lenka ověřila o co mi jde, a následně mne v cheatu přepla na technika Davida. S kterým jsem ověřil, že modem je nefunkční. Matku jsem po mobilu navigoval co má dělat. A po zjištění, že modem se neregistruje do sítě, jsme hned dojednali na dnes ráno technika. Ten přijel ve stanovenou dobu. A provedl výměnu starého modemu za nový. Takže problém byl vyřešen za necelých 15 hodin. A já musím konstatovat, že UPC toto zvládla na jedničku s hvězdičkou. PS: Pokud je zde místní David – UPC ( správce webu ), ten s kterým jsem to včera řešil , tak velké díky. I za trpělivost.
  11. JirkaP

    Výpadek televize

    Souhlas. Teď jsem to řešil s matkou po telefonu, že má určitě uvolněný kabel. Protože podle webového rozhraní UPC, bylo na její adrese vše v pořádku.
  12. Podařilo se někomu u přechodu z 30 na 50 usmlouvat - zrušit ono navýšení. Zda má smysl volat a dohadovat se. Matka, co má internet jen emaily opravdu navýšení rychlosti nevyužije.
  13. JirkaP

    Technicolor TC 7200 zkušenosti

    Taky mám verzi STD6.03.03. Technicolor mám od počátku ( několik let ) v režimu bridge, takže aktualizace určitě jdou vynutit i v tomto režimu.
  14. JirkaP

    Nový způsob hrazení služeb v MOJE UPC

    Já prý dlužím 13,87 Kč. Platba od počátku co UPC koupilo KARNEVAL pouze přes SIPO. A teď mi chodí každý měsíc, že mám zaplaceno, a že mi děkují za platbu. Tak jak je toto možné ???
  15. JirkaP

    IPv6

    Taky bych uvítal "ověřené - pravdivé" info o tom co nás čeká a co nás nemine. A v jakém asi časovém horizontu.
×