Přejít na obsah

JirkaP

Uživatel
  • Počet příspěvků

    427
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Vítězné dny

    2

JirkaP naposledy vyhrál 17. října 2018

JirkaP má nejvíce líbivý obsah

O uživateli JirkaP

  • Hodnost
    Člen

Služby Vodafone

  • Vodafone internet
    Internet 50
  • Vodafone telefon
    -
  • Vodafone televize
    TV Start
  • Vodafone datový limit na mobilu
    -
  • Vodafone rychlostní limit na mobilu
    -
  • Vodafone zařízení
    TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Litoměřice

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Tak moje registrace, kde jsem použil emaily na doméně @upcmail mám snad všechny už změněné. Tak se ptám budou taky rušit doménu @karneval.cz. O této doméně se taky říkalo, že ji zruší, ale dodnes funguje. Třeba zde někdo z Vodafone odpoví co a jak bude.
  2. Tak to bude ta chvilka, ale hodně dlouhá. Přeci jen počet zákazníků v řádech statisíců obvolat nebude žádná sranda. Jeden email odeslat všem, a je to vyřešeno. A né vytížit CALL centrum na tento počet zákazníků.
  3. Jen se divím, že takto důležité změny nezveřejňují na Svých stránkách, nebo nepošlou aspoň email.
  4. Tak toto je nemilá zpráva, protože mám plno registrací na email s @upcmail.cz. A jak to bude s emaily na doméně @karneval.cz ? Zrušení této domény by mne už hodně na..ralo. Je tu někdo více obeznámen?? Na stránkách UPC o tomto nic nevidím.
  5. JirkaP

    Filtrace uživatelů

    Taky jsem pro zrušené hodnocení příspěvků. Hodnocení má podle mne smysl na odborném fóru. Aby člověk věděl, zda mu radí nováček nebo odborník.
  6. Je to už asi více jak 3 měsíce, ale co si pamatuji Tak kamarádovi po zakoupená této televize ( LG LK6100PLB ) po prvotním nastavení televize a naladění všech kanálů televize s CAM+ fungovala. Kanály si setřídil dle Svého požadavku. - ale po vypnutí televize a opětovném zapnutí, televize hlásila, že kanál je kódovaný. Bylo jedno zda televizi vypnul na kódovaném nebo nekódovaném kanálu. Po zapnutí televize s tímto modulem hlásila toto. Pak musel točit kanály nahoru ( dolu ) , nebo přepínat až se najednou televize jakoby chytla a všechny kanály ( co platí ) běžely jak měly. Jednou z deseti vypnutí a zapnutí se to chytlo hned na poprvé, ale je opruz zapnout si televizi a čekat, zda se objeví obraz a zvuk, a následně točit ( přepínat ) kanály a doufat, že se televize chytne a obraz naběhne. - bylo jedno zda televizi vypnul na okamžik, nebo na delší dobu. - v televizi byl nahrán nejnovější soft. - zkoušel i znovu prvotní nastavení televize, ale problém byl stále stejný. - karta samozřejmě vložena správně. A předplatné na ní je nahráno. V televizi SONY tento modul ( CAM+) funguje zcela bez problémů, tedy korektně. Takže určitě není tento CAM+ porouchanej. - po vložení jiného "CAM" ( bez plusu ) modulu se mu tento problém neobjevuje, a vše funguje korektně.
  7. Byl bych opatrný s tvrzením, že bude vše fungovat bez problému. Například v letošním modelu LCD LG LK6100PLB modul "CAM+" nefunguje korektně. Modul "CAM" funguje bez problémů.
  8. JirkaP

    Rozpadání obrazu

    U mne byl "narušitel" internetu z vedlejšího baráku. Rušil to mnoha domácnostem, tak že internet byl skoro nefunkční. Naštěstí byl po nějakém čase odhalen. 😀 Viz vlákno zde.
  9. Vyřešeno. Místní technik ve vedlejším baráku ( již jiná ulice ) na rozvaděči odpojil domácnost, která toto rušení zapříčiňovala. Takže už je vše v pořádku. Jen mne překvapuje, že na dohledu v UPC, toto nevidí, a nepošlou hned technika ať toto na místě vyřeší ( odpojí ). Když se jedná o několik desítek domácností co mají kvůli tomu zcela nepoužitelný internet.
  10. Zde je ve zkratce report. Technik přijel ve stanovenou dobu a byl slušný. Vše u mne překontroloval, přidal tlumivky ( válečky ) na zpětný chod jak pro televizi, tak pro rádio. Vše bylo v pořádky. I hodnoty v mém modemu. Pak na Svém přístroji viděl ( nějaký měřák s displejem ) do historie, že je tam opravdu velké rušení. Prý se to netýká jen našeho paneláku, ale i okolních, které jsou tento panel ( i ho jmenoval, ale již si nepamatuji přesný název ) napojeni. Je to asi někde při převodu z optiky na metaliku. Není to ta rozvodná skříň v našem paneláku Bohužel rušení se večer zase objevuje. Ztrátovost je zase okolo 30 procent, takže skoro nepoužitelné. Odeslat větší soubor je skoro nemožné. Sousedi mi taky potvrdili, že je internet zlobí, ale zatím na CALL centrum nevolali. Je tu někdo, kdo mi poradí na koho se obrátit ? Nějakého technika co je schopen problém vyřešit. Přeci, když místní technik v našem městě vidí na Svém přístroji v historii, takovéto rušení, tak by to UPC mělo nějak vyřešit - zjistit od koho se tento rušicí signál vrací do sítě a desítkám lidí znemožňuje používat Internet. Nechci opětovně zakládat nový incident, kde mi zase pošlou zprávu ať u sebe restartuji modem, a utáhnu kabely. Proto se ptám zde místních poradců - techniků od UPC. Dnes 7.12.2018 to začalo okolo 20 hodiny.
  11. To jsem už taky dělal. Ztrátovost je podobná. Toto je stav ted v 17:20. Stolní PC spojené kabelem s modemem Technicolor 7200. Zítra ráno by měl dojet technik, tak jsem zvědav. A pak dám sem report jak to dopadlo.
  12. Ráno v 6 hodin bylo vše v pořádku. Teď před obědem ,na radu z call centra jsem odpojil svůj Mikrotik, restartoval Technicolor a jedu na bezdrátu 2,4 GHz z tohoto modemu v módu router.
  13. Dneska to skončilo chvilku po 23:15. Viz časová stopa. Toto sem dávám pro techniky z UPC, aby věděli v kolik to dneska skončilo. A aby s tím tedy něco pokud možno co nejdříve udělali. Od tohoto času zas internet běhá jak má.
  14. Údaje teď okolo 20 hodiny. Hodnoty na modemu jsou skoro stejné, a ztráty paketů jsou zas veliké veliké.
×
×
  • Vytvořit...