Přejít na obsah

petrmet

Uživatel
  • Počet příspěvků

    111
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Vítězné dny

    1

petrmet naposledy vyhrál 8. března 2019

petrmet má nejvíce líbivý obsah

O uživateli petrmet

  • Hodnost
    Člen

Služby Vodafone

  • Vodafone internet
    Internet 300
  • Vodafone telefon
    -
  • Vodafone televize
    TV Start
  • Vodafone datový limit na mobilu
    -
  • Vodafone rychlostní limit na mobilu
    -
  • Vodafone zařízení
    Wifi Modem Compal
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Praha 10

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Ahoj, dá se nějak nastavit, aby se mi zobrazovalo více posledních příspěvků než 10 ? Marně tuto možnost hledám, ale třeba jsem se přehlédl. Díky za radu.
  2. petrmet

    Platby SIPO

    Ne všechno, co je staré, je špatné. SIPO funguje. Zajímalo by mě, jak platíš koncesionářské poplatky.
  3. petrmet

    Platby SIPO

    Sice nevím, v čem je pro VF výhodnější inkaso z účtu než SIPO, ale asi to vědí ty manažerský MBA rychlokvašky. Do hlavy jim nevidím a asi je to dobře, mohlo by se mi přitížit. Ve smlouvě mám jasně napsané úhrady přes SIPO. Snad mají vymyšlený způsob jak přechod udělat, aby s tím měl klient co nejmenší starosti. Nedávno jsem něco podobného prožil při změně správce domu, taky se přecházelo ze SIPO na inkaso z účtu. Upozorňoval jsem je na úskalí, ujišťovali mě, že žádné problémy nehrozí a pak 4 měsíce nebyli schopní dohledat, kdo co zaplatil a posílali upomínky. Náš zákazník, náš poskok.
  4. petrmet

    Platby SIPO

    To není vtip, SIPO sloučí několik plateb do jedné a tu pak inkasuje z účtu. Mě účtuje pošta 13 Kč za zaslání dokladu SIPO.
  5. Moje máti bydlela v Bořivojově ulici, což je asi 100 m od vysílače Žižkov. Když na začátku 90.let začal vysílač fungovat, společná anténa přestala fungovat (předtím vysílal Petřín), tak tam stát udělal rozvody kabelové TV (název si nepamatuju), po létech to převzalo UPC. Ohrada je asi 1 km od vysílače. Jestli tam máte nějak smíchaný rozvod kabelovky a pozemního vysílání, tak není divu, že to zlobí. Majitel nebo správce domu by měl vědět, jak jsou rozvody udělané.
  6. Ty máš na jednom kabelu současně pozemní vysílání ze společné antény a UPC kabelovou TV Start ? Mě ve Strašnicích na TV Start normálně Prima Comedy Central běží, před chvíli jsem se na ni díval.
  7. Ahoj, jsem na tom ve Strašnicích podobně. Dostal jsem od UPC mail, že 28.11. bude probíhat údržba, psali : "Údržba sítě je nezbytná z důvodu modernizace, která zlepší kvalitu poskytovaných služeb." Od té doby mám místo 300/20 kvalitnější službu 110/15.
  8. Děkuji za pomoc a poučné odpovědi.
  9. UPC mi poskytuje kromě jiného i emailovou schránku. Ale toto vlákno jsem zakládal kvůli jinému problému. Snad budou další příspěvky a rady konstruktivnější.
  10. Nevím o tom, že bych někde tvrdil něco o tom, kdo je fantastický nebo není. Jen řeším problémy a když si nevím rady, tak je hledám tady nebo u podpory poskytovatele, kterého mám a platím.
  11. Doporučuji inspiraci např. u O2 https://www.o2.cz/osobni/techzona-doplnkove-sluzby-adsl-vdsl-internet/113325-nastaveni.html
  12. V příručce je na straně 42 kapitola : VII. Nastavení poštovního klienta Podle charakteru aktivity, která byla u Vás zjištěna, se některé Vaše zařízení připojené k Internetu pravděpodobně stalo obětí nákazy malwarem ze sítě botnet. Obecně se jedná o speciálně upravený škodlivý program instalovaný do zařízení zpravidla bez vědomí uživatele nebo z nepozornosti. Často je takto napadána výpočetní technika bez aktivní ochrany v reálném čase (chybí antiviry nebo jiný bezpečnostní program) nebo pravidelně aktualizovaného software. Někdy se malware šíří zneužitím obecně známé nevyřešené zranitelnosti v systémech. Po průniku infekce je aktivita programu řízena skrytě na dálku za účelem způsobení škody ostatním uživatelům veřejné sítě Internet, případně přímo Vám (z Vašeho zařízení se tak může stát nástroj pro rozesílání spamu, DDoS útoky na velké korporace nebo internetové služby, může dojít k odesílání citlivých dat uživatele apod.) Bližší informace o tomto typu nákazy získáte například zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Botnet Přestože je společnost UPC přesvědčena, že zmíněný nedostatek není způsoben z Vaší strany úmyslně, musíme Vás touto cestou upozornit a současně nabídnout pomoc. Pro odstranění výše uvedených zranitelností Vám doporučujeme zkontrolovat zabezpečení všech Vašich zařízení, které k internetu připojujete, prostřednictvím některého z dostupných antivirových programů (pro účely okamžité nápravy aktuálního bezpečnostního incidentu lze u řady z nich využít bezplatného zkušebního období, případně existují i zcela bezplatné verze). Příklad některých z nich uvádíme zde: UPC Smart Guard (bezpečnostní balík UPC od výrobce F-Secure pro PC a Mac, dostupný na http://www.upc.cz/internet/bezpecny-internet/) Free Antivirus společnosti AVAST (pro PC s Windows a mobilní zařízení s Android OS a iOS, dostupný na https://www.avast.com/cs-cz/index) Malwarebytes Anti-Malware (vhodný pro odstraňování malware, pro PC a Mac a mobilní zařízení s Android OS, dostupný na https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/) Norton Security společnosti Symantec (pro PC s Windows a mobilní zařízení s Android OS a iOS, zkušební verze, dostupná na https://cz.norton.com/downloads) Eset Family Security Pack (pro PC s Windows a mobilní zařízení s Android OS a iOS, zkušební verze, dostupná na https://www.eset.com/cz/domacnosti/family-security-pack/) Kaspersky Internet Security (pro PC s Windows a mobilní zařízení s Android OS a iOS, zkušební/placená verze, dostupná na https://www.kaspersky.cz/#compare-products) Potřebujete-li více informací s řešením výše uvedeného incidentu, kontaktuje prosím naše pracovníky technického oddělení pomocí e-mailu technicka.podpora@upc.cz, případně na telefonním čísle +420 241 005 100. Při komunikaci s našimi pracovníky uvádějte prosím číslo incidentu 84351. Včasným odstraněním závadného stavu do 14 dnů od doručení tohoto sdělení předejdete situaci, při které bude společnost UPC nucena v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami omezit téměř veškerý odchozí provoz služeb. Bude povolena komunikace pouze na portech 80 (http), 443 (https), 110 (POP3), 143 (IMAP), 53 (DNS), 67 a 68 (DHCP). Pro zajištění přiměřené ochrany Vaší výpočetní techniky včetně uložených dat před útoky z internetu doporučujeme v budoucnu nepodceňovat význam placených antivirových programů nebo bezpečnostních balíků a instalovat je nejen na všechny Vaše počítače, ale také na mobilní zařízení, která využívají připojení k internetu (smartphony, tablety aj.), můžete tím omezit nebo vyloučit výskyt podobných bezpečnostních incidentů. Věříme, že výše uvedené sdělení, kterým se snažíme zamezit možné zneužití veřejné komunikační sítě UPC a jejich služeb, přijmete s pochopením, neboť tím bude zajištěna nejen bezpečnost Vaše, ale i všech ostatních uživatelů. S pozdravem Klientské centrum – technická podpora UPC Česká republika, s.r.o. tel: +420 241 005 100 email: technicka.podpora@upc.cz
  13. Oprav mě, pokud jsem tvou odpověď špatně pochopil. Pokud nikam volat nebudu, tak mi některé služby nechají TRVALE zablokované ? Ptám se tedy, jak poznám, jestli mám něco zablokované ? Připomíná mi to situaci před někollika měsíci, kdy jsem potřeboval poradit s konfigurací zabezpečeného připojení emailového klienta Thunderbird. V příručce Vysokorychlostní internet o tom není ani zmínka, volal jsem na technickou podporu, tam mi nedokázali odpovědět. Po čase mi volala nějaká jejich nadřízená a ptala se mě, jak jsem byl spokojen. Tak jsem jí řekl, že spokojen nejsem, musel jsem odpověď hledat u jiných providerů. Slíbila, že příručku doplní. Když se teď podívám do současné příručky, samozřejmě o zabezpečeném připojení není ani zmínka.
  14. Vracím se k tomuto tématu, protože i po několikerém přečtení mailu jsem nepochopil další postup. Možná jsem natvrdlý, ale email není psaný moc "userfriendly". Jaký je tedy přesný další postup ? Už mi něco zablokovali a čekají na moji reakci, nebo čekají na další incident nebo jak to vlastně je ? Našel jsem problém, který mě dost naštval. V Chrome od září udělali nějaké změny v synchronizaci a vzhledem k tomu, že nemám účet u Googlu, tak to možná způsobilo nějaké problémy, ale to by bylo na jiné téma. Rád bych dostal odpověď od někoho zasvěceného, ne domněnky. Děkuji.
×
×
  • Vytvořit...