Jump to content

china

Uživatel
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

  1. Pískající modemy dělaly různé problémy, od kolísání po nefunkčnost
  2. Taky zkontrolujte kabel, zda není křížený, někdy si to zařízení neumí otočit...
  3. Když nefunguje ani po resetu, tak asi jedině přes UPC vyměnit
  4. EPC3925 má adresu 192.168.1.1
  5. První přihlášení není bez hesla, ale admin/admin Bez jména a hesla je Cisco
  6. Asi přes standartní adresu UPC zařízení 192.168.100.1
  7. Nemyslím si, že by na technické podpoře poznali, jestli je ztráta signálu ve vedení nebo problém s modemem. Nicméně technik by měl zkontrolovat rozvody, a poté případně měnit modem, pokud tedy není jisté, že je to modemem
  8. - když budete na klientském centru, můžete většinou "vyhádat" stejné podmínky jako noví zákazníci -motorola ed2.0 nestačí na rychlost 40+, vymění ho bezplatně, nicméně dávají povětšinou Technicolor7200 s wifi -STB technik vyzvedne při přivezení nového modemu (musíte domluvit s klientským centrem) -poplatek za snížení nabídky není (maximálně 100,- za aktivaci nového balíčku, ale to mi připadá blbost v tomto případě)
  9. Určitě bych povolil instalaci z neznámých zdrojů, když mi neznámý člověk z webu dá jakýsi QR kód
  10. Jak víme, tak UPC (a všichni ostatní operátoři také) budou vždy mlžit, a tvrdit, že je vše ok (tímto netvrdím, že není). Přeci nebudou odrazovat potencionální zákazníky...
  11. Přesně tak, je to tu řešeno pořád. Výkon -12 - +12dBuV (hraniční hodnoty) a SNR větší než 36dB snad chtělo UPC. Frekvence snad přiřazuje CMTS, zadáním frekvence ručně jenom urychlíte počáteční ladění modemu po resetu do továrka.
  12. Stále 91/12Mbps(100Mbps router) na mém tarifu 40/4
  13. podle ceho to soudite? dekuji Podle rychlosti + signálu na modemu
  14. Prihlasovaci jmeno i heslo je: admin Ale hodnoty uz nejsou potreba, vypada to na problem v rozvodech, takze by to mel vyresit technik.
×
×
  • Create New...