Přejít na obsah

CableG

Uživatel
  • Počet příspěvků

    517
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Vítězné dny

    1

CableG naposledy vyhrál 2. dubna 2018

CableG má nejvíce líbivý obsah

O uživateli CableG

  • Hodnost
    Člen

Služby Vodafone

  • Vodafone internet
    Fiber Business 500
  • Vodafone telefon
    -
  • Vodafone televize
    TV Komplet
  • Vodafone datový limit na mobilu
    -
  • Vodafone rychlostní limit na mobilu
    -
  • Vodafone zařízení
    Je toho hodně.
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Praha 6

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Od dnešního rána v Moje UPC toto: od 1. června 2020 se již nebude možné ke službě HBO GO přihlašovat stejným uživatelským jménem a heslem jako do samoobsluhy Moje UPC. Abyste mohli HBO GO dál používat, zaregistrujte se, prosím, přímo na stránkách www.hbogo.cz a vytvořte si zde nové uživatelské jméno a heslo. No a dál je popsaný postup s vygenerováním PINu, atd...
  2. Ono by bylo nejlepší, kdyby se k tomu nějak vyjádřil Vodafone, ale toho se patrně nedočkáme. Moje teorie je, že ten autorizační server v UPC, přes který se to dříve ověřovalo, bude časem vypnutý a nahradí ho to nové přihlašování, pro které si člověk vygeneruje pin a s ním následně založí svůj účet v HBO Go. Btw ještě někdo si myslí, že UPC bylo špatné? Jo, byli občas na ránu, ale Vodafone tomu nastavuje novej level. Nezvládnou informovat ani o takové prkotině, to je fakt unikátní.
  3. Když se v přihlašovacím dialogu HBO Go dojede až na nakonec, tak je tam třetí od konce UPC CZ, kde funguje původní přihlášení. Byla někde tahle změna popsána a oznámena zákazníkům a nebo je to jen důsledek nového chlívku ve stylu Vodafone?
  4. @David - UPC Ahoj, ano, tam jsem skončil. Je to firemní účet, možná v tom je ten problém?
  5. Závidím i těm, kterým to nefunguje, protože já zadrhávám už na vytvoření účtu v Moje UPC 🙂
  6. První dva dny jsem měl cukání se podívat, ale když to trvalo už druhý týden, tak už jsem nějak ztratil motivaci s pocitem, že je to pravidlo a ne náhoda. Koukal jsem namátkou na včerejšek a těch 15 minut odpovídá. Což ale by snad neměl být problém, označit začátek o 5 minut před skutečným a konec dát na +20 minut a je to... A ještě navíc bude mít Prima radost, že se lidi dívají na její reklamy 🙂
  7. Když vidím jak moc zpětné zhlédnutí nefunguje, tak je asi můj dotaz malicherný, ale důvod proč nesedí začátky a konce pořadů na Prima Krimi (už dlouho, nejméně dva týdny) je způsobeno neschopností UPC získat od Přímý aktuální EPG (proč taky, že jo) a nebo je to prostě jen rozbité a nikdo to neřeší, protože to vlastně nefunguje skoro celé, tak proč ztrácet čas prkotinama?
  8. Nechci provokovat, ale ZZ v zásadě chodí. Neříkám, že to někdy nemá horší chvilky, ale ať už přes internet UPC nebo O2 LTE se na iOS koukám v podstatě pravidelně. Otázka je, zda není problém spíš v těch mediaboxech.
  9. CableG

    EPG

    Pokud jsem tím expertem já, tak si dovoluji poznamenat, že chybějící mezera před předložkou je mnohem častější jev, než by se dalo přisoudit náhodnému překlepu. Krom toho je to o tom samém - jednak mizerná zdrojová data (v EPG pozemního DVB-T tyhle chyby nejsou) a jednak uhýbání zpackanému nesmyslu jménem Horizon, kde je pro správnou funkčnost potřeba poničit EPG. Takže ano - historie problematiky EPG mi známa je (dozvěděli jsme se, že dodavatel dat se změnit nedá - i když dodává data, do kterých ty chyby zjevně přidává on) a poničit úplné EPG je taky potřeba, protože pak by nefungoval Horizon (protože patrně není síla, která by ten nedodělek srovnala). Čili vlastně - proč si tady pořád píšeme? Je to marný...
  10. CableG

    EPG

    11.10.2018, 21:05 - Sběratelé kostí, název epizody Mastodont vlaboratoři 12.10.2018, 21:05 - Sběratelé kostí, název epizody Dva vjeskyni Skoro by se dalo říct, že jakmile je ta předložka "v", tak následující mezera chybí (ale bohužel není to tak jednoduché).
  11. CableG

    EPG

    Prima Krimi HD, 2.10. 23:55, Sběratelé kostí, název epizody Kosti vmetru.
  12. CableG

    EPG

    Souhlas. Ale UPC z nějakého důvodu data tohoto dodavatele používá, tak by je mělo před publikací opravit. Další možnost je změnit dodavatele dat. Současný stav - tj. vykašlat se na to, je nejhorší možnost.
  13. CableG

    EPG

    Tak pokud je problém v tomhle, tak opravovat zdrojová data nějakým skriptem by neměl být problém.
  14. Tak jsem tedy 28.9. zažádal o změnu tarifu - UPC zareagovalo hned následující den (velké překvapení) a já potvrdil souhlas s věrnostním obdobím. No a od té doby je ticho - což je tedy ještě větší překvapení 🙂 No snad ten brigádník, co tyhle věci o víkendu řeší, bude mít směnu i následující víkend 🙂
×
×
  • Vytvořit...