Přejít na obsah

pendy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli pendy

  • Hodnost
    Nováček
  1. Já ale ještě jednou opakuji: Kdybych si tam chtěl modul strčit sám, tak si ho nechám poslat poštou! Já jsem ho ale chtěl odborně nainstalovat, pod čímž si představuji alespoň ho přezkoušet a ne jen tvrdit, že je vyzkoušen! Dle názoru UPC je zatím modul v pořádku a chyba je v TV! Alespoň tuhle věc by člověk od toho technika čekal. A jestli si člověk, který se tím živí, neumí v celkem standardní TV najít informace o CI, tak proč tuhle práci dělá? Já jsem laik, který měl doposud jen settopbox a TV sloužila jen jako monitor připojený přes SCART. Proto jsem chtěl odborníka, který se v těch věcech vyzná (a za ty peníze by asi měl, nebo už chci proboha za ty peníze moc?).
  2. Já už jsem to vysvětloval v prvním příspěvku. Ten první technik vůbec neuměl naladit kabelové pásmo (o specialitě LG - Finsko nebo Švédsko) neměl ani tušení, resp. vymlouval se, že už je dlouho nedělal. Takže pouze v TV pásmu (UHF a VHF) naladil analogovou nabídku a asi 30 programů z DVB-T, které nabízí UPC. Vůbec mu nevadilo, že žádný z těch programů není zakódovaný, zastrčil modul, řekl, ať počkám 30 minut a "že to naskočí" a odešel. Co ale mělo naskočit, si nechal pro sebe. Ani si v TV menu nezkontroloval, jestli TV ten modul vidí. Myslím si, že ten ani netušil, jestli ten modul je vadný nebo ne. Každopádně za zastrčení (jak se prokázalo až později) vadného modulu a naladění úplně jiných programů si řekl 403 Kč! Ten druhý technik po mé urgenci na tel. lince UPC přišel za 3 dny a už aspoň uměl naladit to kabelové pásmo, takže už tam bylo vidět těch cca 140 kódovaných i nekódovaných programů. Také ho ale nenapadlo si v TV překontrolovat, jestli TV s modulem komunikuje (nebo prostě ignoroval, že nekomunikuje, já mu do svědomí nevidím). Závěr byl stejný: "Nechte to běžet cca 1/2 hodiny a ono to nenaskočí". Nenaskočilo. Ty jsi již v dřívějším příspěvku řekl, že technici nemusí znát všechny televize. Já jsem si mohl vybrat mezi zasláním modulu poštou a odbornou instalací (placenou). Vzhledem k tomu, že jsem se na to necítil, a měl jsem strach o záruku, způsobenou neodbornou instalací modulu, tak jsem se skřípajícími zuby souhlasil s tou dražší variantou. Jestli myslíš, že pouhé zasunutí (mrtvého) modulu do TV stojí za 403,- Kč, tak mně se to zdá dost drahé. Já jsem předpokládal i nějaké vyzkoušení a ne loučení se slovy: "ono to za půl hodiny naskočí" s nadějí, že už mne v životě neuvidí, protože by se museli oba stydět za něco takového vzít peníze!
  3. Tak se mi konečně povedlo ke mně dostat mého známého s jeho CA modulem a vyzkoušet ho v mojí TV LG37LH5000, která není podle UPC kompaktibilní s jejich CA moduly (proto údajně nefunguje ten modul, co mi přišli jejich "servisáci" nainstalovat). A světe div se! Televize modul v pohodě pozná, vyčte z něj i informace o něm a modul s vloženou kartou dekóduje připlácené programy. Takže teď mě čeká asi to nejtěžší: jednak vyreklamovat modul, který mi tito "servisáci" přišli nainstalovat, za nový a hlavně funkční a jednak dostat z nich na základě výše uvedené skutečnosti i těch 806,- Kč za 2 tzv. "Placené servisní výjezdy" po 403,33 Kč, protože ty by se podle ceníku měly správně účtovat pouze "V případě, že závada nebyla nalezena na zařízení poskytovatele". Předpokládám, že uznají, že jejich zařízení závadné bylo a tudíž neměli právo zásahy účtovat.
  4. V jiném vláknu tohoto fóra jsem se obrátil na uživatele "mipo" se stejnou TV, aby mi poskytl bližší informace o své TV a modulu. Jeho TV má dokonce starší soft, než moje, takže v softwaru TV problém asi nebude. Mipo mi napsal i informace, které jeho TV vyčetla z jeho 3/4 roku starého modulu od UPC, které moje TV vůbec nepřečte. Tímto mu ještě jednou děkuji za jeho ochotu. Tím mě trochu i povzbudil a začal jsem pátrat po někom, kdo by mohl můj modul s kartou vyzkoušet na své TV. To se mi povedlo a sehnal jsem známého, který je také zákazníkem UPC a používá u své TV stejný modul (funkční). Půjčil jsem mu svůj modul s kartou, ať ho vyzkouší na své TV a ejhle: jeho TV také nemůže můj modul najít! Takže je přece jen chybička na straně UPC. Ještě vyzkoušíme opačný postup. Požádal jsem ho, aby mi přivezl svůj (u něj funkční) modul s kartou, a zkusíme ho zapojit do mé TV. Pak se konečně potvrdí (doufám), že modul by s mou TV měl spolupracovat a umlčel bych ty tlučhuby na lince UPC, kteří jen dokola papouškují, že oni mají všechno v pořádku (nevím, kde berou tu jistotu), a že chyba je v TV, ať si zavolám výrobci TV, výrobci modulu a kdovíčeho ještě.... Až to vyzkoušíme, dám vědět.
  5. Jak už tady někdo prohlásil, tak UPC snad ani žádné vlastní techniky nemá, jsou to externisti, kteří dělají pro UPC. K LG bych si dovolil poznamenat, že pokrývá nezanedbatelné procento trhu. Divím se, že UPC ho hází přes palubu, i když prokazatelně za splnění určitých podmínek i LG je použitelné. Takže předpokládám, že se s tím už někdy museli tito technici setkat.
  6. pendy

    CI rozhraní a CA moduly

    Ten modul je přímo od UPC nebo od LICy? A jak je modul starý? O softwaru TV to zřejmě nebude, protože já tam mám verzi 3.65, tedy novější.
  7. Vzhledem k tomu, že to není ani jeden z případů Marného výjezdu (Klient nebyl zastižen v jím odsouhlaseném termínu, aniž by na tuto skutečnost upozornil nejpozději 15 minut před začátkem odsouhlaseného termínu./ Klient odmítl realizaci práce na místě./ Klient nedoložil potřebné dokumenty či nepřipravil potřebné přístupy, ačkoliv byl na to upozorněn), tak si myslím, že to chtějí spíš napasovat na další bod ceníku: Placený servisní výjezd (V případě, že závada nebyla nalezena na zařízení poskytovatele.). Nejhorší je, že já ani nevím, na čím zařízení je závada. Každopádně oba přítomní technici ani nebyli schopni zjistit, jestli je závada na zařízení uživatele a oba si určitě mysleli, že závada je na jejich straně není.
  8. pendy

    CI rozhraní a CA moduly

    To už jsem taky zkoušel. Bohužel nic. Kdyby tam nebylo Švédsko, Finsko nebo "--", tak mi to ani nenaladí těch 141 stanic (je tím "otevřen" DVB-C tuner)
  9. Díky za odpovědi. Bohužel modul je nasazen správně. Na tel. lince UPC mi tvrdí, že se musí zaplatit oba podle mě zbytečné výjezdy "odborníků", t.j. 2x400,- Kč. Údajně je někde ve všeobecných podmínkách, že se platí každý výjezd, ať je úspěšný nebo ne. Myslím, že takovéto Všeobecné podmínky jsou ale v rozporu s Občanským zákoníkem a asi i jinými zákony. Možná je to zralé na Černé ovce nebo nějaký takový pořad. V jiném vláknu tohoto fóra pokládám ještě dotaz na člena fóra "mipo" se stejnou TV, kterému to snad chodí. Zjišťuji, co má přesně za modul, jeho software a software jeho TV.
  10. pendy

    CI rozhraní a CA moduly

    Chtěl jsem se zeptat uživatele mipo (má stejnou TV jako já): opravdu používá modul CI+ u tohoto typu televize LG 37LH5000 k dekódování placených programů (např. sport). Mně totiž TV na modul Conax CI+ ani nevidí (řádek s přečtením informací o modulu je šedý a nejde rozkliknout). Pokud ano, sdělil by mi informaci o softwaru TV, jaký tam momentálně má (nejnovější je 3.75), případně informace o modulu (verze softwaru po rozkliknutí u mne šedého řádku Informace CI)? Nevím totiž, jestli mám modul reklamovat a potřebuju mít jistotu, že s touto TV funguje!
  11. Vím, že už jsem trochu mimo v čase, protože se jedná o 3 roky starou TV LG 37LH5000, ale na základě této a jiných diskusí jsem si pořídil na dekódování placeného sportu dekodér (modul) CI+ Conax od UPC, abych nemusel používat settopbox, který ani neumí rozlišení HD. Dokonce jsem si nechal modul "odborně namontovat" za 400,- Kč od UPC. Tak první manták od UPC neuměl na TV naladit ani kabelové pásmo (o existenci Finska nebo Švédska neměl ani potuchy), takže mi naladil akorát pozemní multiplexy, které jsou namodulovány v analogovém pásmu UPC a vůbec mu nevadilo, že místo 140 programů jich je naladěných pouze asi 30. Aspoň ale poslal ještě dalšího kolegu, který už měl trochu lepší znalosti a naladil kabelové pásmo. Nevadilo mu ovšem, že když odcházel, nešel ani jeden placený program, a řekl, že má TV být několik hodin puštěná na nějakém kanále a začne to chodit. Nezačlo. Když jsem si pak v menu TV chtěl najet na řádek Informace CI, který mi měl podat informace o modulu, vůbec to nešlo, řádek je jen šedou barvou a při pohybu šipkou na DO ho to úplně přeskočí. Z toho vyvozuji, že TV modul vůbec nerozezná. Mám to reklamovat? je tady šance ještě na jiný např. starší typ modulu, s kterým by TV dekódovala? Nebo od jiné firmy (Lica)? Modul jsem navíc koupil, vezme ho UPC zpátky? Dík za odpověď.
×